Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika B:lle eniten ääniä. Joopa joo, vähän haiskahtaa siltä, että taloudellinen tuki on iso hänellä. Ihan kauheaa on tuo hänen laulamisensa ja ääntämisensä. Ei kestäisi millään kuunnella.
Jotenkin ei yllätä, että Jannikan kohdalla epäillään kotiväen äänestävän eniten, mutta muut menee jatkoon ihan omin ansioin. Kun seuraa ohjelmasta käytävää keskustelua muualtakin kuin täältä, niin enemmistö taitaa kuitenkin tykätä Jannikasta, koska enemmän siellä on kehuvia viestejä kuin kritisoivia. Itseäni ei häiritse ollenkaan Jannikan ääntäminen, se on hänen tyylinsä ollut jo idolssista lähtien. Persoonallinen soundi.
Just näin! Fanijoukko vaan kasvoi huimasti
Vain elämässä Jannikan ja Tonin esittämän Evakon laulun myötä.
Se Iski ihmisille suoraan❤️
Itseasiassa en usko, että Tonia äänestykseen tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika B:lle eniten ääniä. Joopa joo, vähän haiskahtaa siltä, että taloudellinen tuki on iso hänellä. Ihan kauheaa on tuo hänen laulamisensa ja ääntämisensä. Ei kestäisi millään kuunnella.
Jotenkin ei yllätä, että Jannikan kohdalla epäillään kotiväen äänestävän eniten, mutta muut menee jatkoon ihan omin ansioin. Kun seuraa ohjelmasta käytävää keskustelua muualtakin kuin täältä, niin enemmistö taitaa kuitenkin tykätä Jannikasta, koska enemmän siellä on kehuvia viestejä kuin kritisoivia. Itseäni ei häiritse ollenkaan Jannikan ääntäminen, se on hänen tyylinsä ollut jo idolssista lähtien. Persoonallinen soundi.
Itseasiassa en usko, että Tonia äänestykseen tarvitaan.
Itse kuulun kyllä siihen leiriin, että viimeinenkin maku meni sen Evakon laulun myötä (en ole luullakseni täysin yksin ajatusteni kanssa). Se honottava nenäänlaulanta ei vaan mitenkään toimi mielestäni tuollaisessa biisissä. Vähän kuulostaa siltä, että monet äänestävät persoonaa, kun on niin mukavan oloinen. Niinhän täällä jo useampi on sanonut.
Kattelen Katsomosta vasta nyt ja tähän mennessä kun 3 ekaa esitystä olis järjestys Elias, Nelli ja Erja. Kenelläkään ei mitään järisyttävää tai huumaannuttavaa mut ihan hyviä kaikki. Erjan ääntäminen nyt parempaa kuin viimeks ( hahaha: Suomi tietty taittuu mut pakko sanoa). Nellistä näkee miten monitaitoinen on. Eliaksella taas kaikki edellytykset lähivuosina iskeä läpi entistä suositummaksi kun persoonansa tulee tutummaksi. Ja kunpa joku alkais tehdä Nellille kunnon biisejä ettei hänelle käy esim kuten Abreulle: menestystä ootellessa... Nelli pystyy laulamaan upeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha, bitch tippu
Voin kuvitella kuinka sulla meni rahaa🤣
En todellakaan äänestänyt.
Jannika oli ihan kauhea siinä Evakon laulussa. Toni oli hyvä ja tunteikas, mutta eikö Jannika oikeesti osaa laulaa normaalisti? Sanni ainakin osaa.
Apua: Jannika äkkiä ääntämiskurssille! Niin kornilta kuulostaa hänen ääntäminen että jää muuten hyvä esiintyminen sen takia pimentoon. Kuinka hän voi vetää tuollaisella klangilla? (Eikä tuomarit sano mitään... Toki ei ehkä sovikaan sanoa, ettei romahda kukaan.) en maksaisi J:n keikasta kun en voisi yhtä kokonaista biisiä kuunnella. Andre on tasainen pitkin matkaa ja lausuu sanat hyvin vaikka äidinkieli ruotsi. (Esim Sillanpäällä aikoinaan oli super-häiritsevä L-kirjain, Andrella ei sitäkään.) Symppis kaveri. Erika taas on huikea asenteeltaan: hänen esityksissä pitkin matkaa kokonaisuus kisan parasta: asu&esitys&tulkinta. Hän saakoon siipiensä alle tuulta niin että saa tehdä pitkän uran. Tosi tasainen on tämä porukka, joten mini meistä varmasti alkaa löytää jyvät akanoista: esityksen on oltava kokonaisuutena onnistunut. Siihen tuomaritkin kiinnittäkööt huomiota jatkossa enemmän. Ääntäminen on iso osa laulua, siksi mm Jannikalle ja Erjalle minulta miinusta. Odotan tuomareilta enemmän arvostelua, en enää yhtään Roope Salmis -kommentteja. Kiitos!
Sillanpää lällättelee ällänsä riikinruotsin tyyliin kyllä edelleen.
Jannikan esitys kuulosti ajoittain siltä, että unohtaa sanat. Ilmeisesti sellainen tunne tuli ton ääntämisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon toi yllättynyt tästä Andre-fanituksesta. Mä ehkä näen sen edelleen limaisena Sturm und Drangin jälkeisen alamäen miehenä. En voi nähdä esityksissään mitään ihanaa. Yöh. Mutta ei hänen mahdollisesti tästä nouseva uransa keski-ikäisten uutena Sillanpäänä ole multa mitenkään pois, hyvää toivon. Yllättää vaan kun mun äitinikin tykkää. Ettekö uudet fanit ole aiemmin häntä seuranneet vai miten voitte heittäytyä hänen alleen?
Selventäisitkö nyt vähän tätä limaisuutta? Tarkoitatko sitä teini-ikäisten poikien ryyppäystä ja isojen poikien rock 'n roll -meiningin jäljittelyä? Eiköhän se mene ihan äärettömän nuoren iän ja kypsymättömyyden piikkiin. Olen tykännyt paljon hänen äänestään ihan Sturm und Drangin ajoista lähtien ja olen toivonut, että hänen loistavaa ääntään pääsisi kuuntelemaan taas livenä ja levyltä. Kelpo musiikkia on uuden bändinsä One Desiren musiikki omasta mielestäni. Näistä hänen esityksistä olen tykännyt myös paljon. Minä siis fanitan, vaikka on tuttu pidemmän ajan takaa.
Niinpä niin, kun ne pojat on poikia. Ihan OK hajottaa toisten omaisuutta kun on niin nuori ja leikkii isoa rokkitähteä. Ymmärtäähän sen kun ne pojat nyt vaan on sellaisia, eikös? Pitihän tää mammojen kaksinaismoralismi uskoa.
Kyllä kai Nelli oli paljon parempi tänään kuin Jannika? Ei mulla ole mitään Jannikaa vastaan, enkä ole mikään ammattilainen arvioimaan laulajia, mutta Jannikan kohdalla joutuu jännittämään äänen riittävyyttä ja ääntämistä. Muita on ilo kuunnella, parempi ääni, ovat ehkä koulutetumpia laulajia, en tiedä. Kai nämä on makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hieno tarina nuorien vaasalaisten poikien v. 2004 perustamasta bändistä nimeltä Sturm und Drang.
Olivat aikansa huippuja ja tähtiä. Keikkoja Japanissa asti. Pojilla nousi vähän pissa päähän, olivat n 15-17 vuotiaita. Hajottivat hotellihuonetta ja sotkivat. Leikkivät isoja staroja. Bändi hajosi kun pojat kasvoivat. Ei mitään limaista tai yllättävää.
Andre on lahjakas ja karismaattinen kaveri.
Ihan OK sotkea ja hajottaa toisten omaisuutta kun siinä vaan leikitään isoja staroja? Taidankin kertoa tämän sinun elämänohjeeksi kaikille teini-ikäisille pojille, riemastuvat kovin. Ethän sitten vaadi nuorilta korvauksia kun hajottavat sinun omaisuuttasi. Kun sinusta se on iha OK, ei yllättävää ja varsin ymmärrettävää teini-ikäisiltä pojilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en usko, että Tonia äänestykseen tarvitaan.Itse kuulun kyllä siihen leiriin, että viimeinenkin maku meni sen Evakon laulun myötä (en ole luullakseni täysin yksin ajatusteni kanssa). Se honottava nenäänlaulanta ei vaan mitenkään toimi mielestäni tuollaisessa biisissä. Vähän kuulostaa siltä, että monet äänestävät persoonaa, kun on niin mukavan oloinen. Niinhän täällä jo useampi on sanonut.
Et varmasti ole ainoa, mutta kyllä Evakon laulu poiki enemmän positiivista palautetta kuin negatiivista, ainakin twitterissä esitystä on hehkutettu jo monta viikkoa. Ja ihan ansaitusti. Mielettömän hieno duetto, mutta se nyt ei liity tähän ohjelmaan mitenkään.
Eiköhän hajoitetuista tavaroista ole tullut pojille lasku perässä. Hajottihan Nellikin telkkarin esityksessään. Tytöt on tyttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Tippuikö Bullin tytär?
jep
"Andre on tasainen pitkin matkaa ja lausuu sanat hyvin vaikka äidinkieli ruotsi. (Esim Sillanpäällä aikoinaan oli super-häiritsevä L-kirjain, Andrella ei sitäkään.)"
Ööh, eihän noita voi verrata. Jari on kasvanut Ruotsissa ja puhuu ruotsia kuin ruotsalaiset, siksi pehmeä L-kirjain. Andre puhuu suomenruotsia, eli ruotsi lausutaan suomalaisittain --> L-kirjain ei korostu.
En voi sille mitään, mutta mua ällöttää Erikan esiintyminen jalkojen levittelyineen. Hyvin laulaa, mutta mielikuva dannystä pilaa kaiken. Lisäksi tuo Armiksi stailaaminen on kaameaa..
Jannikan kipale oli muuten super-lyhyt, olenko väärässä? Ja ihan kamalaa ääntämistä: vaikean kuuloistakin. Lauluopettajalla oli hieman töitä, jos ottas oppia vastaan.
Eipä yllätä että Jannika alkoi hiertää mammoja heti, kun kuulivat että oli saanut eniten ääniä. Muualla Jannikan esitystä on lähes pelkästään kehuttu.
Ja tottahan se oli, että Jannikan ja Andren esitykset oli ainoat onnistuneet eilen.
Selventäisitkö nyt vähän tätä limaisuutta? Tarkoitatko sitä teini-ikäisten poikien ryyppäystä ja isojen poikien rock 'n roll -meiningin jäljittelyä? Eiköhän se mene ihan äärettömän nuoren iän ja kypsymättömyyden piikkiin. Olen tykännyt paljon hänen äänestään ihan Sturm und Drangin ajoista lähtien ja olen toivonut, että hänen loistavaa ääntään pääsisi kuuntelemaan taas livenä ja levyltä. Kelpo musiikkia on uuden bändinsä One Desiren musiikki omasta mielestäni. Näistä hänen esityksistä olen tykännyt myös paljon. Minä siis fanitan, vaikka on tuttu pidemmän ajan takaa.