Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
2221/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riittu, en katso enää sekuntiakaan...

MITEN helkutissa Jannika B on vieläkin mukana??

Minkälaiset puupäät sitä äänestää, ei osaa ollenkaan laulaa, huoh.

Vierailija
2222/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Nellin ei olisi pitänyt tippua. Erja oli tosi huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha, bitch tippu

Voin kuvitella kuinka sulla meni rahaa🤣

Vierailija
2224/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko jo lopettaa Danny ja Armi jutut ja nähdä Erikan Erikana.

Jos Erika ihan tarkoituksella näyttää Armilta, niin miksei siitä saisi puhua? Sitä kai tuolla halutaankin.

Ai niin kuin enemmistö hänen ikaluokkinsa hoikista suomalaisnaista tarkoituksella matkivat Armia?

Erika vaikuttaa itsenäiseltä tyypiltä, joka kaikkein vähiten haluaisi näyttää Armilta, mutta ei ota paineita, vaikka näyttäisikin.

Vierailija
2225/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola sais poistua... ohjelman fiilis on mielestäni "hyvän mielen juttu" ja Veitola taas ei ole "hyvän mielen juttu". Saako äänestää Veitolan poisv

Vierailija
2226/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitusti illan paras esitys sai myös eniten ääniä. Hyvä Jannika! 

Vierailija
2227/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Jannikaa ei saa kritisoida vai? Tai hänen äänestäjiä?

HV, se EI OSAA laulaa.

Vierailija
2228/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B:lle eniten ääniä. Joopa joo, vähän haiskahtaa siltä, että taloudellinen tuki on iso hänellä. Ihan kauheaa on tuo hänen laulamisensa ja ääntämisensä. Ei kestäisi millään kuunnella.

Vierailija
2229/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon toi yllättynyt tästä Andre-fanituksesta. Mä ehkä näen sen edelleen limaisena Sturm und Drangin jälkeisen alamäen miehenä. En voi nähdä esityksissään mitään ihanaa. Yöh. Mutta ei hänen mahdollisesti tästä nouseva uransa keski-ikäisten uutena Sillanpäänä ole multa mitenkään pois, hyvää toivon. Yllättää vaan kun mun äitinikin tykkää. Ettekö uudet fanit ole aiemmin häntä seuranneet vai miten voitte heittäytyä hänen alleen?

Vierailija
2230/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma oli ennen mun hyvän mielen ohjelma. Nyt tuntuu, että Veitola vaan v**tuilee koko ajan, genret on huonoja tai liian laajoja ja biisivalinnatkin menee mönkään. Harmi, kun Nelli tippui, oli yksi mun suosikeista. 

Vierailija
2231/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä niin oikeen tiputus nyt!

Vierailija
2232/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannika B:lle eniten ääniä. Joopa joo, vähän haiskahtaa siltä, että taloudellinen tuki on iso hänellä. Ihan kauheaa on tuo hänen laulamisensa ja ääntämisensä. Ei kestäisi millään kuunnella.

Jotenkin ei yllätä, että Jannikan kohdalla epäillään kotiväen äänestävän eniten, mutta muut menee jatkoon ihan omin ansioin. Kun seuraa ohjelmasta käytävää keskustelua muualtakin kuin täältä, niin enemmistö taitaa kuitenkin tykätä Jannikasta, koska enemmän siellä on kehuvia viestejä kuin kritisoivia. Itseäni ei häiritse ollenkaan Jannikan ääntäminen, se on hänen tyylinsä ollut jo idolssista lähtien. Persoonallinen soundi.

Vierailija
2233/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, miten Jannika voi saada eniten ääniä? Ääntäminen on aivan kamalaa.

Ääntämistä lukuunottamatta se oli hyvä. Kelpo laulusuoritus ja tunnettakin mukana. En ole ikinä tykännyt tuollaisesta Jannikan tapaisesta veltosta honottavasta äänestä, mutta myönnän silti että tänään hän onnistui (kuten myös vaikka hiphop-jaksossa).

Vierailija
2234/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon toi yllättynyt tästä Andre-fanituksesta. Mä ehkä näen sen edelleen limaisena Sturm und Drangin jälkeisen alamäen miehenä. En voi nähdä esityksissään mitään ihanaa. Yöh. Mutta ei hänen mahdollisesti tästä nouseva uransa keski-ikäisten uutena Sillanpäänä ole multa mitenkään pois, hyvää toivon. Yllättää vaan kun mun äitinikin tykkää. Ettekö uudet fanit ole aiemmin häntä seuranneet vai miten voitte heittäytyä hänen alleen?

Mitä limaista hän sitten on tehnyt aikaisemmin?

Vierailija
2235/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, nyt voi lopettaa ohjelman kattelun 🤗

Vierailija
2236/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannikan laulutapa on ärsyttävä, mutta oli selkeästi silti illan paras. Kuinka hyvä olisikaan ollut, jos laulaisi ihan normaalisti eikä honottaen.

Vierailija
2237/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannikan laulutapa on ärsyttävä, mutta oli selkeästi silti illan paras. Kuinka hyvä olisikaan ollut, jos laulaisi ihan normaalisti eikä honottaen.

Niin. Voisi vaikka kuunnellakin häntä.

Vierailija
2238/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola sais poistua... ohjelman fiilis on mielestäni "hyvän mielen juttu" ja Veitola taas ei ole "hyvän mielen juttu". Saako äänestää Veitolan poisv

Veitola epätoivoisesti yrittää olla yhtä hauska kuin Merimaa, mutta eihän siinä voi onnistua.

Vierailija
2239/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Andren menneisyys sitten on?

Vierailija
2240/3857 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hieno tarina nuorien vaasalaisten poikien v. 2004 perustamasta bändistä nimeltä Sturm und Drang.

Olivat aikansa huippuja ja tähtiä. Keikkoja Japanissa asti. Pojilla nousi vähän pissa päähän, olivat n 15-17 vuotiaita. Hajottivat hotellihuonetta ja sotkivat. Leikkivät isoja staroja. Bändi hajosi kun pojat kasvoivat. Ei mitään limaista tai yllättävää.

Andre on lahjakas ja karismaattinen kaveri.

Ketju on lukittu.