Minne lähtisit lomalle näillä ehdoilla?
Pitää olla sopivasti lämpöä, merta ja altaita mutta myös nähtävää. Ei mielellään Espanja eikä Turkki. Kohtuupituinen lento. Olemme käyneet Kreikassa ja ihastuimme ikihyviksi, mutta haluaisimme käydä muuallakin. Italia?
Kommentit (13)
Italiaa suosittelen. Paljon nähtävää ja hyvää ruokaa.
Israel. Millainen turvallisuustilanne siellä mahtaa tällä hetkellä olla?
Italialle ääni minultakin. Suosittelen Pohjois-Italiaa, Erityisesti Gardajärveä. Verona ja Modena ovat lähellä ja tosi kivoja kaupunkeja. Veronan ooppera-juhlat ovat upeat. Venetsiakaan ei ole kaukana. Lentäkää Venetsiaan, vuokratkaa auto ja ajelkaa Gardajärvelle!
Kiitos teille! Tuleeko Italian suosittelijoita erityisiä paikkoja mieleen? Kreetallehan pääsee suht edullisesti, mikä lie Italian tilanne hintojen osalta?
Kypros on minun suosikkikohde. Aivan ihana kirkas ja puhdas meri, aurinkoa ja lämpöä ja hyvää ruokaa.
Missäpäin Kreikkaa olet käynyt. Siellä on niin paljon erilaisia saaria ja myös kaupunkielämää. Itse tykkään Kos:in saaresta. Kauniita rantoja, kiva kaupunki ja ihania pyöräilyreittejä.
Israel ja siellä Eilat, Italia, Malta, Kypros...
Italiassa itseäni kiinnostaa tällä hetkellä eniten eteläinen osa maata. Roomasta ylöspäin olen käynyt monessa kaupungissa mutta Etelä-Italia on kokematta.
Lappi joulukuussa, mielummin välipäivinä. Lämpöä on siinä parikymmentä astetta pakkasen puolella, eli aivan sopivasti. Lokka vasta onkin näkemisen arvoinen!
Portugali, Italia, Kroatia, Korsika. Joku noista?
Vierailija kirjoitti:
Israel. Millainen turvallisuustilanne siellä mahtaa tällä hetkellä olla?
Parempi kuin Euroopassa. Poikani asuu perheineen Tel Avivin lähellä. Ens viikolla EilatIin menevät. Olin siellä kesällä ja jouluna taas. Aivan ihanaa.
Portugali