Mitä olette tehneet tänään?
Siivosin, tein ruokaa, pesen pyykkiä ja kävin kaupassa. Loppuaika palstailua, tv:tä ja lukemista.
Kommentit (27)
Kävin punttisalilla, järvessä uimassa, ajelin munakarvat, ikävöin lapsiani.
Heräsin noin yhdeksältä, ja somettelin hetken sängyssä. Mies heräili ja aloitti hyväilemään minua. Otin hetken suihin mieheltä ja rakasteltiin. Sitten nopea suihku, ja aamupuuron keittelyä. Laitoin tiskikoneen päälle, ja täytin pyykinpesukoneen.
Aamiaisen jälkeen katseltiin elokuvaa, mutta jätimme sen kesken ja lähdimme salille 1,5 tunniksi. Tämän jälkeen menin syömään lähimarketin ravintolan salaattipöydästä ison salaattiannoksen, ja mies lähti kaverinsa bänditreenejä seuraamaan.
Kävin kaupassa, kun piti ostaa kahvia. Kiertelinkin rauhassa kaupan, ja lopulta tulin sieltä pois kahden kauppakassillisen kanssa, ja 130€ köyhempänä...
Tulin kotiin, purin ostokset kaappeihin, ja soittelin lapsille, jotka ovat isäviikonloppua viettämässä. Nyt makoilen sängyssä ostamissani pörrösukissa, selaan puhelimella nettiä ja mietin raaskisinko ottaa pienet päikkärit.
Meillä oli tarkoituksena vielä mennä elokuviin tänään, kunhan mies palaa, mutta yhtä hyvin voisi katsella kotona jotain Netflixistä.
Ihanan ohjelmaton sunnuntai. On saanut tehdä juuri sitä mitä huvittaa ja levätä. Harvinaista meidän perheessä.
Juonut aamukahvin ja lukenut Hesaria. Sitten luin kuukauden naistenlehdet ja, kävin syömässä intialaisessa anopin kanssa. Sen jälkeen olin Sokoksen 3+1 alennuspäivillä. Nyt valmistelen huomista työpäivää ja illalla katselen telkkaria. Viimeinen kesälomapvä on menossa.
- kävin salilla
- tein ruokaa
- menin lenkille ja vein samalla pari kirjaa kirjaston palautusluukkuun
- pesin lattiat
- väleissä olen pessyt pari koneellista pyykkiä, lukenut facea ja hyvää kirjaa
- loppupäivän katselen telkkaa toisella silmällä, järjestelen paikkoja ja luen kirjaa, niin ja haaveilen kivasta miehestä... jotenkin nämä sunnuntait konkretisoi yksinäisyyteni ja siksi koitan puuhailla koko ajan jotain.
Kävin Ikeassa, tein ruokaa, saunoin.
Nukuin kymmeneen, tehtiin poikaystävän kanssa kunnon aamupala mitä nautittiin pitkään. Katsottiin pari dokumenttia. On pesty ja ripustettu pyykkiä. Tein kasvonaamion. Kokkailin kana-nuudeliwokkia, syötiin, keitettiin kahvit ja syötiin jäätelöä jälkkäriksi. Sitten oon pelannut pleikkaria ja katsonut lisää telkkaria, oikeastaan mennyt lähinnä sohvalla ja syödessä tämä päivä. Jotenkin huono omatunto tästä lorvimisesta.
Nyt keitän teetä ja käyn pitkäkseni ja alan kuuntelemaan ASMR videoita :D