Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko miehellisi jos...

Vierailija
08.10.2017 |

.. Mies sanoo, että kysyy lupaa hallitukselta? Kun suunnittelee omia menoja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta pyytäisin olla käyttämättä moista ilmaisua. Ihmettelisin kyllä kovasti jos se tuolla tavalla puhuisi.

Vierailija
2/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on puhunut noin. Vitsailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen perheen pää ja minulla on vaimoni lupa sanoa se.

Vierailija
4/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, koska en edes olisi niin sovinistisen miehen kanssa alunperinkään.

Vierailija
5/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei KOSKAAN sanottaisi noin. Mutta joo suuttuisin kyllä... Meillä ei todellakaan kysellä lupia

Vierailija
6/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti enää sano noin??

Vierailija
7/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nössö. Minä ilmoitan menoni.

Vierailija
8/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sanova mies pitää vaimoaan äitinään. Uhoaa olevansa kova jätkä, jota muija yrittää sitoa itseensä. Oikeasti on riippuvainen naisen huolenpidosta.

Mun on vaikea kuvitella mieheni sanovan noin, sillä hän ei koe tarvetta piiloutua selkäni taakse.

Vierailija
9/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä vitsi. Ei muuta.

Vierailija
10/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsihän tuo olisi, parin yhteinen pieni hassu juttu ja luultavasti parilla menee yhdessä ihan mukavasti, jos toinen noin sanoisi. Jos miehellä on lapsia, niin fiksuna miehenä hän kysäisee vaimolta olisiko ok, jos hän menisi iltasella työkavereiden kanssa muutamaksi tunniksi ulos. Niin minäkin teen jos tulee jotakin normaalista poikkeavaa menoa, huolehdin ensin, että lasten harrastuksiin kuljetukset yms. hoituvat ja miehellä ei ole itsellään vaikka kahden tunnin puhelinpalaveria ko. aikana, kun olisin pois.

Eli toisin sanoen se, miten mies asian ilmoittaa muille, on ihan sama, asia tuli selväksi kaikille.

Vierailija
11/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli hauska ilmaisu! Saatan itsekin ottaa tuon käyttöön jossain tilanteessa.

Vierailija
12/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suunnitellaan yhdessä menot, kun tilit ja kaikki jaetaan niin pitää miettiä mihin on milloin varaa.

Samoin lastenhoito pitää miettiä, ehkä toinen kuskiksi tai on jotain suunnitelmia.

Minusta ei ainakaan ole sanomaan kumppanille että menen paikkaan x silloin ja tällöin ja minusta on mukava ettei kumppani myöskään tee niin.

Vierailija
13/13 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosikoita. Jos lehmällä olisi siivet, se olisi lentävä meijeri.