miksi en saa vastarakkautta?
Miksi en saa vastarakkutta?
Olen 25 v mies. Tyttöystäväni ei välitä eikä ole ikinä välittänyt läheisyydestä ja hellyydestä? Olen puhunut siitä hänelle että kaipaisin joskus edes niitä tähän suhteeseen, mitään ei tapahdu siltikään vaikka luoaa. Aina kun nähdään ei me edes halattaisi ellen tekisi aloitetta siihen. Haluaa kyllä nähdä usein ja viettää aikaa yhdessä. Mä tosin kärsin tilanteesta kovin. Ollaan oltu 6 v yhdessä ja haaveet alkaa katoamaan ja lam hyväksymään osani tässä elämässä ja suhteessa. Onko kaikki naiset tällaisia vai teenkö jotain väärin toivomalla enemmän läheisyyttä ja romantiikaakin joskus?
T. Epätoivoinen mies. Ja ps. Suhde on molempien ensimmäinen... jättääkään en haluaisi sillä tiedän että hän välittää musta ja pelkä jos jätän ( puhuu siitä ainakin). En tiedä kumpi olisi surullisempaa, jättää suhde ja jäädä loppuiäksi mahd yksin vai jatkaa huonossa suhteessa. En usko että kukaan musta enää kiinostuisi. En ole erityisen komea enkä rikas. Tavallinen mies vain. Miten sen sitten käsittääkään.
Kommentit (23)
Kuulostaa hyvin tutulta sillä erotuksella että minä olen nainen. Olimme olleet kuusi vuotta suhteessa eikä läheisyyttä paljon ollut vaikka sitä todella kaipasin. Ei kuljettu käsikädessä, halailtu, pussailtu tai muuta. Olin tietysti kertonut olevani tyytymätön mikä sai poikaystäväni pelkäämään että jätän hänet.
Puhui usein siitä ja siitä miten paljon minua rakastaa. Rakastin minä myös häntä.
Lopulta tuli se päivä kun sanoin että haluan erota. Exä oli jonkin aikaa murtunut mutta kumpikaan ei valehdellut rakkaudesta vaan se oli ihan oikeaa, ei vain sellaista mitä suhteessa kuuluu olla ja tämän tajusimme molemmat eron jälkeen.
Hän rakastaa minua yhä kuten minä häntä, olemme oikeastaan toisille parhaita kavereita. Kummallakin on nyt uusi suhde jossa paljon läheisyyttä ja halailua.
Kerroit, että tyttöystäväsi jähmettyy lähestymisestäsi. Toivottavasti hän ei ole kohdannut seksuaalista väkivaltaa. Jos on, niin hän tarvitsee erityistä kärsivällisyyttä ja herkkyyttä, jotta oppii olemaan pelkäämättä läheisyyttäsi tai yleensä läheisyyttä.
Lähden nyt seuraamasta ketjua. Kiitos kaikille ketä vastasitte