Minkä pituisille noi henkkamaukan vaatteet on oikein suunniteltu
Paidat ovat järjestään liian lyhyitä. Ostin XL-kokoisen paidan ja napa vilkkuu jos en käytä toppia alla ja hihatkin voisivat olla edes hieman pidemmät.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne on mitoitettu tekijöidensä näköisiksi; alaikäisten aasialaisten alipalkattujen poikien ja tyttöjen :(
Ei ole. Itse olen 165cm/62 kg ja mahdun hyvin H&M:n S- tai 36-kokoisiin vaatteisiin. Ovat suuria!
Ehkä just siks ku oot nii lyhyt, noide aasialaisten kakaroiden mitois
Keskipituus on Suomessa noin 165 cm, Aasiassa 155 cm.
Ruotsalaiset tekevät voittoa, kun lyhentävät paidan helmaa 10 senttiä.
Mä olen 165 cm 62 kg ja kokeilin yhtä t-paitaa l-kokoa. Liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 165 cm 62 kg ja kokeilin yhtä t-paitaa l-kokoa. Liian pieni.
Harrastatko koskaan liikuntaa?
Mä kysyisin myös minkä mallisille ihmisille?
Mun 14 v. Tyttö on todella hoikka ja pituutta on alle 155 cm. On luokkansa lyhyin ja hoikin.
Kokeili farkkutakkia h&m:llä ja hihat oli niin kapeat, että puristi käsivarsista. Kokeili isompaa ja sama homma. Kyse oli naisten mallista ja koot oli xs ja s. Koon xs vaatteet on yleensä h&m:n naisten puolella mun tytölle liian pieniä. Nuorten/lasten puolelta tytär käyttää joko 10-12 vuotiaiden kokoja tai joissain vaatteissa saa olla 13-14 vuotiaiden koot.
Onko siis oikeesti naisia, joille nuo xs-vaatteet menee? Ja kuinka pieniä ja laihoja noihin pitää olla?
Mä en osaa oikein kuivitella niitä kuin anorektiselle kääpiölle sen jälkeen, kun tyttö alkoi naisten puolen vaatteita eka kertoja kokeileen ja ei mahdu oikeesti päälle.
Yleensä vaatemerkeissä koko on tytöllä naisten puolella xs ja ne on ihan sopivia ja osa vähän isojakin, jolloin haetaan xxs, jos sellaista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyisin myös minkä mallisille ihmisille?
Mun 14 v. Tyttö on todella hoikka ja pituutta on alle 155 cm. On luokkansa lyhyin ja hoikin.
Kokeili farkkutakkia h&m:llä ja hihat oli niin kapeat, että puristi käsivarsista. Kokeili isompaa ja sama homma. Kyse oli naisten mallista ja koot oli xs ja s. Koon xs vaatteet on yleensä h&m:n naisten puolella mun tytölle liian pieniä. Nuorten/lasten puolelta tytär käyttää joko 10-12 vuotiaiden kokoja tai joissain vaatteissa saa olla 13-14 vuotiaiden koot.
Onko siis oikeesti naisia, joille nuo xs-vaatteet menee? Ja kuinka pieniä ja laihoja noihin pitää olla?
Mä en osaa oikein kuivitella niitä kuin anorektiselle kääpiölle sen jälkeen, kun tyttö alkoi naisten puolen vaatteita eka kertoja kokeileen ja ei mahdu oikeesti päälle.
Yleensä vaatemerkeissä koko on tytöllä naisten puolella xs ja ne on ihan sopivia ja osa vähän isojakin, jolloin haetaan xxs, jos sellaista löytyy.
Minä käytin 53-kiloisena H&M:n 32/34 ja XS-koon vaatteita. Ja olen siis 165 cm pitkä.
Ehkä just siks ku oot nii lyhyt, noide aasialaisten kakaroiden mitois