Nanna Karalahti
Mikä sen horoskooppimerkki on, onko se leijona? Olen melko varma että hän on leijona mutta en löytänyt faktaa. Haluaa näyttää voittajalta mutta on totaalihäviäjä lopulta, tyypillinen leijonanainen.
Jeren horoskooppia en tiedä sitäkään, päihteistä voisi veikata kalaa mutta ei se kyllä kalat ole kun luulee että kukaan olisi siitä sen sekoilusta kiinnostunut. Vai onko joku? Ostaisitko sinä sen kirjan?
Kommentit (20)
Just, horoskooppihan se kaiken kertoo.
en osta kirjaa, mitään uuttahan siellä ei ole. ja olen kuullut päihdeongelmaisen perhe-elämästä ennenkin. tsemppiä jatkoon jere ja nanna, jatkossa suosittelen jerelle terapiaa jos ei onnistu elämä ilman huumeita.
Ap varmaan uskoo myös, että maa on litteä.
No en aio ostaa kyseistä kirjaa. Tauskikin vaikuttaa täyspäiseltä noiden rinnalla. Horoskooppimerkiksi veikkaan pössyttelijää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v**** Nanna? Johanna se on.
No mikä sen syntymäpäivä on 😀 Mä oikeasti haluan tietää kun mulla on niin vahva tunne että sen horoskooppimerkki on leijona 😀
Ap
Vai olisiko ovimatto horoskoopiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne leijonat usein ovat mutta koreita sellaisia, ei mitään anttilakamaa 👍
En tiedä horoskooppimerkkiejä kummankaan, mut veikkaan että ei Nanna Jeren viimeiseksi naiseksi jää ja noi kamahommat, oisko eilisissä testeissäkään Jere antanut negatiivista näytettä.
Selaa sen instaa kai se siellä joskus synttäreitään juhlistaa.
Googlettamalla löydät molempien syntymäpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne leijonat usein ovat mutta koreita sellaisia, ei mitään anttilakamaa 👍
Mikä ihmeen fetissi sulla on leijonia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen fetissi sulla on leijonia kohtaan?
Ystäväpiirissä kaksi leijonaa ja vähän risoo se niiden kahden yhdistävä tapa pitää itseään muiden yläpuolella olevina vaikka muuten hyviä ihmisiä ovatkin. Olin näkevinäni Nannassa juuri tätä samaa. Mutta olinkin näköjään väärässä jos tuo on oikea tieto (uskon että on, hyväuskoinen kalat kun olen itse) että Nanna on härkä. Ei mitään voimakkaita tunteita härkäihmisistä mulla kyllä. Nannaa en kyllä ihmisenä arvosta kun tosiaan ihan julkinen "kodinrikkoja" (rikki se tais olla kyllä valmiiksi) on. Härät on horoskoopoimerkkinä usein kyllä melko laskelvoimia tyyppejä mihin ei istu että teki vielä lapsen Jere Karalahden kanssa. Eihän se olisi kannattanut kun se vetää huumeita ja pettää eikä maksa elareita. Tai sitten Nanna ei tosiaan tajua eli on sittenkin vähän hidas ja mun horoskooppianalyysit on väärässä 🤔
Ap
Tässä meillä on pariskunta, joka täyttää Matin ja Mervin jättämän tyhjiön.
Vierailija kirjoitti:
No en aio ostaa kyseistä kirjaa. Tauskikin vaikuttaa täyspäiseltä noiden rinnalla. Horoskooppimerkiksi veikkaan pössyttelijää.
Toi Tauski-vertaus on hyvä! 😂🤣
Tämä on vain minun vaatimaton mielipide, mutta Jere edustaa sellaista miestyyppiä, jonka kierrän kaukaa.
Nanna on jousimies ja Jere oinas.
Jere on sika ja Nanna on lammas. Kiinalaisen horoskoopin mukaan.
Horoskooppi. No jos sen vois vaikka horoskooppi-yksisarvishoidolla saada eri horoskooppimerkin kantajaksi niin asia olisi kunnossa. Nykyään horoskoopin vaihto onnistuu kehittyneen ylimystisen vaihtoehtolääketieteen voimin. Tosin operaatio on kallis.