Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun korkeaa koulutustani

Vierailija
08.10.2017 |

Nyt on pakko tehdä vaativaa asiantuntijatason työtä jota en henkisesti jaksaisi. Haluaisin yksinkertaisen työn, jotain ihan vaikka kassatyötä tai muuta yksinkertaista asiakaspalvelua. Miksipä ei ihan tuotannossa vaikka jotain kokoonpano hommia. Kuitenkin jotain mitä ei enää vapaa-ajalla tarvitse miettiä eikä etukäteen suunnitella. Haluan vaan mennä töihin, tehdä työni enempiä miettimättä ja mennä sen jälkeen kotiin. Tämä ei ole mahdollista koska kukaan ei minua palkkaa koska koulutusta on liikaa. Tuntuu että työnantajat eivät edes ota minua tosissaan ja pitävät outona. Nyt olen siis ikuisesti kiinni työssä jossa kuormitun henkisesti aivan äärimmilleni enkä vapaa-aikana jaksa muuta kuin levätä. Painajainen!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Yeen erikoisasiantuntijatyötä n. 50-60 tuntia viikossa. Sen jälkeen käyn lenkillä tai jos en halua miettiä työasioita juostessa, niin suunnistamassa. En tunne itseäni rasittuneeksi ja menen joka aamu kello 7 uudella innolla levänneenä töihin. Toisena vikkonlopun päivänä en mene koskaan töihin paitsi kun projektit päättyvät.

Ihmisiä on erilaisia.

Älä yleistä! Kaikki ei oo työnarkomaaneja ja tekee sitä työtään ihan vaan palkan takia.

Vierailija
22/24 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tullut samaan lopputulokseen; teen suht fyysistä työtä = liikuntaa josta vaan maksetaan palkkaa. Teen tunteja n. 30 viikossa, eli ehdin harrastaa omiakin juttuja. Olen luopunut turhasta shoppailusta. Rahaa jää itsensä hemmotteluunkin.

Onneksi en tee kaiken aikaani vaativaa asiantuntijatyötä/ muuta vastaavaa, jossa joutuisi vain olemaan paikallaan. Vapaa-ajalla pitäisi ehtiä korvata jatkuva istuskelu että pysyy kunnossa... ei kiitos.

Olen tyytyväinen

Valitettavasti fyysinen työ ei yleensä ole kovin terveellistä liikuntaa, vaan yksipuolinen kuormitus kuluttaa ja nimenomaan vaatisi monipuolista liikuntaa vapaa-ajalla vahinkojen estämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteesi. Osanottoni. Itsellä on kaksi koulutusta. Teen nyt töitä alemman koulutuksen mukaan enkä voisi olla onnellisempi.

Vierailija
24/24 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin terveydenhoitoalalle samasta syystä enkä ole katunut. En käsitä valittavia työkavereitani, jotka kuulemma oikeasti rasittuvat siitä, että joskus on pakko tehdä hommia puoli tuntia työajan päättymisen jälkeen. Ja palkka on käytännössä sama kuin vaativassa asiantuntijatyössä! En käsitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi