Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni meinaa oikeesti irtisanoutua, kun pakkorokotukset alkavat?

Vierailija
08.10.2017 |

Itse olen siinä rajamaastossa. Toisaalta en tiedä mitä muuta sitä alkaisi tekemään, mutta toisaalta en tiedä miten sen jälkeen suhtaudun itseeni ja työhöni, jos olen antanut ulkopuoliselle taholle vallan määrätä omasta terveydestäni..salaa toivon, että tänä talvena mahdollisilla moni saisi jotan oireita rokotteesta niin, että pakkorokottaminen perutaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko loppuu siihen kun rokotteesta tulee joku yleinen, kohtalaisen vakava sivuoire. Jos sairaanhoitopiiri  on pakottanut koko henkilöstön piikille, vastuu on sairaanhoitopiirillä, ja kun nyt katsotaan kustannuksia ja korvauksia, joita esim. sikapiikistä on aiheutunut, on helppo päätellä, että lasku on aika valtavan suuri. Henk.koht. en ymmärrä miten sairaanhoitopiirit uskaltavat ottaa kyseisen riskin.

Tähänkin mennessä suurin osa sen on ottanut joka vuosi, nyt puhutaan vain melko pienestä vähemmistöstä joka on rokotuksia vastaan.

Itse henk.koht pidän kyllä melko itsekkäinä ku*sipäinä niitä jotka rokotetta ei ota (vaikeat allergiat ym. selvät terveyssyyt ymmärrän toki). Minulla on immunosupressiolääkitys ja influenssa on hengenvaarallinen. Viimeksi sain jälkitautina sepsiksen.

Vierailija
22/23 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo on aika jännä ilmiö että lääkärit ovat paljon rokotemyönteisempiä ja rokotekattavuus hyvä. Mikä hoitajien kohdalla oikein mättää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo on aika jännä ilmiö että lääkärit ovat paljon rokotemyönteisempiä ja rokotekattavuus hyvä. Mikä hoitajien kohdalla oikein mättää? 

Lääkärit on fiksuja, hoitsut.... no hoitsuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi