Onko teille käynyt niin
että tapaamanne henkilö onkin näyttänyt paremmalta luonnossa kuin kuvissa?
Olin jokin aika sitten treffeillä ja yllätys oli mieluinen.
M41
Kommentit (17)
Ei mut niin on käynyt, että baarissa tapaamani nainen onkin näyttänyt paremmalta kuin muistinkaan. Mietin siinä treffeillä että miten mä päissäni olen tällaisen kaunottaren onnistunut pokaamaan.
On käynyt ja mikä parasta antoi perää eka iltana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mut niin on käynyt, että baarissa tapaamani nainen onkin näyttänyt paremmalta kuin muistinkaan. Mietin siinä treffeillä että miten mä päissäni olen tällaisen kaunottaren onnistunut pokaamaan.
Heräsin kerran helv ruman naisen vierestä. Oli tullu vähä liikaa juotua hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kerran helv ruman naisen vierestä. Oli tullu vähä liikaa juotua hyi
:D
Pelimies näytti luonnossa komealta ja nuorena, mutta valokuvissa kaljun olennon näköinen jolla on varoittava pahis elf-nenä. Kannattaa kyllä varoa.
Päin vastoin aina. Nainen näyttää filttereiden kanssa kauniilta, mutta paikalle tulee meikkipelle kumihuuli. Ei jatkoon 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Pelimies näytti luonnossa komealta ja nuorena, mutta valokuvissa kaljun olennon näköinen jolla on varoittava pahis elf-nenä. Kannattaa kyllä varoa.
Täh 😂
Vierailija kirjoitti:
Tää on tää mt-potilas, karannut kuulemma jostain ja nyt postailee hoitajalta varastamallaan puhelimella.
Blondit naiset saa aina sykkimään .
Eikö se nyt usein niin mene, että luonnossa näyttää paremmalta. Aika harva osaa loppujenlopuksi kuvata itseään niin hyvin, vaikka nyt nää filtterit nykyään onkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen punapäiden kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tää mt-potilas, karannut kuulemma jostain ja nyt postailee hoitajalta varastamallaan puhelimella.
Haluatko että teen rikosilmoituksen? Älä sano mitään perätöntä.
Yleensä toisin päin. Töisskäkin ihmisillä on vanha profiilikuva ja kun avaavat kameran niin ei näytä yhtään samalta. Äänen perusteella tulee kivoja yllätyksiä. Puhut puhelimessa (ruma, kimeä ääni) kun tapaat, todella komea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen punapäiden kannalla.
Mää tykkään ruskeasilmäisistä bruneteista.
👍