SYYSkuun-04 äidit PERJANTAI!
Kommentit (28)
Minä haluan Tean meille lääkäriksi terveyskeskukseen! Minen pian enää jaksa tätä sontaa. En jaksa sepustaa kaikkea, mutta tulipa tavattua eilen neuvolalääkärimme, jonka ajatuksista paistoi melko mukavasti läpi epäily suolisto-oireisia allergiaoireita kohtaan. Perään kuulutti vain niitä testituloksia jne. Joutui kyllä lopulta myöntämään, ettei ne aina näytä oikein. Kipii, kyllä on mukava käydä neuvolalääkärillä. Nöösän papereissa lukee varmaan jo täälläkin isolla, että varokaa hullu ja hysteerinen äiti ja miljoona huutomerkkiä perässä. Taas pääsi poru. Miksi aina jokaisen edistysaskeleen jälkeen tulee läimäys vasten kasvoja? Kyllä jokaiselle tuulimyllyjä vastaan taistelevalle sairaan lapsen äidille lähti täältä voimalähetyksiä.
Taas on hormonituotanto jotenkin sekaisin, kun alkoi tiputtamaan. Taitaa stressi tehdä taas tepposiaan. Nöösän nuha-yskän kanssa yöt hivenen parempia, mutta eipä vielä ole hurraamista. Oma uni kateissa.
Hoitoasiat näyttää järjestyvän. Jos kunta pystyy järkätä hoidon vasta pari viikkoa myöhemmin, niin apuja on saatavilla Pohjanmaalta. Töihin siis lähdetään pääsiäisen jälkeen. Hii!
Kiitos onnitteluista!
Hipsulle megaonnittelut työpaikasta! Hienoa, että sait mieluista työtä. Tosi upeaa! Jaksua!
TiPin jumituksiin paranemista ja voimia arkeen.
Tomera: Jos minulta kysytään, niin ole ihmeessä kesä kotona, jos rahatilanne sen sallii ja itselläsi on sellainen olo.
T@hti: olet ollut ajatuksissa ja olen lähettänyt parantavia voimalähetyksiä kipuihin.
Lempolle pidän edelleen peukkuja ja hyvää pääsiäistä!
Ayapille lähtee voimalähetys ja paranemista koko perheelle.
Nyt heräs Nöösä. Täytyy toimia ja lähteä sitten verikokeisiin neitosen kanssa.
-Mimmuli ja Nöösä
toripäivä täksi päiväksi tiedossa ja iso mammalle kyläilee...
Kaamea nuha jatkuu, nyt tosin ohimenotilassa. Haaveilin jo hetken kysyväni mukaan huomisiin kemuihin, mutta ei tässä kunnossa mihinkään lähdetä. Töissähän tietenkin voi olla, olenhan korva(ama)ton...
Tomeralle terveissii, kyllä töissä ehtii olla. Opiskelu on kuitenkin ihan oikeaa työtä myös, joten sinua ei voi laiskottelijaksi syyttää vaikka otatkin kesäksi lomaa. Ida luulisi tykkäävän siitä enemmän.
Minulla tuntuu olevan lainapää ja laina-ajatukset, joita en osaa liikuttaa. Poistun niistämään kerrottuani yhden aamun lainan.
Katoliikki-isä A.de Mello tarinoi viisauden välähdyksiä:
Omassa silmässä
" Miksi kaikki muut ovat täällä onnellisia paitsi minä?"
" Koska he ovat oppineet näkemään hyvyyttä ja kauneutta kaikkialla" , opettaja vastasi.
" Miksi minä en näe hyvyyttä ja kauneutta kaikkialla?"
" Koska itsensä ulkopuolella ei voi nähdä sellaista, mitä ei pysty näkemään omassa itsessään."
Kukkuu ja venyttelevä Ihmelapsi
Esikoinen on tarhasta kotona, kun tarha on tän päivän kiinni. Arvatkaa mikä riehunta täällä käy, apua! Koira oksensi viime yönä ja valvoin pari tuntia sen takia. Ei ole hääppönen olo. Yritän purkaa v---tusta siivoamalla. Lapset saa luvan kärsiä imurista, jospa se rauhottaa vaikka tota riehumista.
Kirppiskamat on menneet tosi hyvin kaupaksi. Iloinen mieli tuli hetkeksi eilen, kun ennen kurssia kävin järkkäämässä pöydän.
T: Ynis ja siivouskaapissa odottava imuri
joten en pääse laihisryhmän perjantairaporttiin mukaan :-(. Tulen heti kun sähköposti taas toimii.
Huomisesta, olisipa mukavaa jo sinäkin Kukkuu tulisit! Täällä on toinenkin vähän flunssainen, jään kotiin jos emäntä tai joku muu niin toivoo. Lupaan pestä kädet ja olla pärskimättä päin jos saavun paikalle.
Miehellä on lomapäivä, on nyt kaupassa ja alkaa sitten saumata tuulikaapin lattiaa. Ehkä tässä viikonlopun aikana ehdittäis vähän aloitella Lillinkin huonetta.
Lillillä on nyt muutama näppylä naamassa ja ihottumaa kyynärtaipeessa. Toisaalta. kun häntä katsoo niin oireet on kyllä tosi lieviä. No, soitan tänään sairaalaan ja saavat sitten katsoa että riittääkö nämä oireet diagnoosiin vai ei.
Mimmuli, ikävää että nlalääkärinne oli huono. Onneksi allergioita hoitaa nyt kunnollinen lääkäri!
Hip-sulle lämpimät onnittelut mieleisen työpaikan johdosta! Lempolle on edelleen peukut pystyssä. Mukavaa lomaa Lempolle!
Ayapin perheeseen hyvää vointia! Ja muillekin tietysti.
Eilen kun oli Karen uimakoulu niin opettaja säntäsi kesken pois altaasta. Uimavalvoja tuli sitten katsomaan uimakoululaisten perään, ja he saunoivat ja suihkuttelivat sitten keskenään loppuajan. Jälkeenpäin opettaja tuli kertomaan että vatsatauti iski... Kävi kyllä sääliksi, kesken opetuksen :-( Toivottavasti ei ehtinyt tartuttaa!
Mùkavaa viikonloppua kaikille!
t. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Flunssat on mun mielestä ok, jos ei ihan kauheasti pärski ja yski. Eli jos Kukkuun kunto antaa periksi, niin teretulemast vaan. Vatsatauteja en kiitos halua:-)
T: Ynis
on flunssanpoikasta ja saa aikaan tuhottoman väsymyksen. AAmulla join kahvia,perhetuvalla kahvia ja taas porisee kahvipannu,auttaakohan tuo edes,pistää vaan mahan sekaisin.
V:llä menossa 3.latistuspäivä ja lupaavalta näyttää. Viimeyönä ei yhtään herätystä, keskiviikon jälkeen ei ole kakannut,outoa. Tosin tänää oli aamupäivällä aika kärttyinen ja ei ole syönyt kuin viipaleen ranskanleipää+maitoa,kattottaan nyt miten tää etenee....
Poju nukahti sisälle,taidan mennä pötköttää itekkin vaikka sotku on talossa,sehän ei mihinkään karkaa.
tiivii
Meillä alkaa olla sen näköistä, että saatan ihan oikeasti avata ovenkin huomenna kyläilijöille:) Vielä pientä hiomista vaatii, mutta menen makoilemaan vähäksi aikaa ja keräämään voimia. Voi, jos saisin vähän torkkua! Yli viikko huonoa nukkumista takana ja se tuntuu kyllä.
Nyt pitää mennä taas...
Aurinko on paistanut ulkona tänään, parempi kuin se ainainen lumisade. Viihdyttiin Onskan kanssa pihalla melkein 2h aamusta. Nyt poju untenmailla.
Ja kiitos vaan yöunenpidennystoivotuksista:) Tänä aamuna herättiin 7 jälkeen! Varmaan olis Onni nukkunut vielä tovin mutta kun satuin katsoon kelloa ja herätin miehen, että hopi hop töihin, niin siihen Onni sitten heräs.
Vähän on väsynyt olo. Eilen melkein jo nukahdin sohvalle kunnes veljen vaimo soitti ja sitten heräs Onnikin. Eilinen olikin aika inha päivä. Mies tuli töistä ja touhuili jotain omiaan, minä nukutin viimeisillä hermon rippeillä poikaa 30min illalla. Ja mies sai siitä osansa. Tuli semmonen olo, että tässäkö on mun ainoa oma hetki päivässä, väsyneenä sohvan nurkassa.. No olihan mulla päivällä tämä nettiaikani.
Nyt en jorise enempää enkä enää edes muista pinosta mitään muuta kuin Mimmulin takaiskun lääkärin suhteen. Voi miksi voi miksi teilläkään ei jo helpottais?!?!
T-P
Kuittasin lounaan ruisleivällä ja dallaspullalla. Ei ollut enempi nälkä, yleensä syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Tällä viikolla ei oo yhtään huvittanut tehdä ruokaa. Venna on syönyt enimmäkseen purkkiruokaa ja minä itse mitä sattuu.
Havaitsin itsessäni ilmiön: haluaisin kuulua jokaiseen pikkuryhmittymäänkin, joita teillä (meillä?) on: puutarhapiiriin vaikkei ole puutarhaa, laihdutuspiiriin vaikken laihduta, allergiapiiriin vaikkei ole allergioita. Olenko outo? ;) No, alpi olisi luultavasti ammatillisesti hyödyllinen.
Kylläpä lyö tyhjää päässä. Surkeita yöunia omasta ja typyn toimesta koko viikko, joten ajatustoiminta on hyvin konkreettisella tasolla. Nyt ajatustoiminta suosittelee minua menemään hetkeksi pitkäkseni, ennenkuin neiti pitkäuninen taas herää.
- tea, nolla ajatusta päässä -
Pitäisikö siis olla kirjoittamatta?
Onkohan menossa joku pää tyhjänä-epidemia? Tai sit mullakin laskeva paino tarkoittaa luopumista aivoista;)
Meillä on outo päivä. Ensin Motti heräsi kukonlaulun aikaan, kuten aina ja käveli muutaman minuutin ympäriinsä. Sitten päästi muutaman ison rupsun, huokaisi tyytyväisenä, meni takaisin sänkyyn ja nukkui yli kahdeksaan!! Ajattelin, että nyt ei nuku päikkäreitä ollenkaan, mutta oltiin ulkona pari tuntia ja normaaliin uniaikaan tahtoi itse(!) nukkumaan. Kummallista!
Höh, Mimmuli. Jätä omaan arvoonsa, vaikka tiedän kyllä, minoon kans niiden lääkäreiden takia vuodattanut kyyneleen jos toisenkin. Sen verran kaikki typerät kommentit ovat syöneet omaa varmuutta, että annoin Motille eilen illalla taas riisiä. Nyt kokeillaan joka toinen päivä ja jos tulee oireita, kokeillaan joka kolmas päivä. Nyt jos sitten menee laps samaan jamaan kuin oli, niin sitten saa olla.
Kuinkas teillä Ayap? Miten Tipin selkä-niska ongelmat? Kuinka voi T@hti? Miten jaksaa Lila ja Rosan masuvaivat? Entäs Mimmu, miten teidän poppoo voi?
Saamuskalle hauskaa ja rentouttavaa iltaa!
Minä en oikein tiedä mitä tekisin viikonloppuna. Oli tänään tarkoitus lähteä ostamaan maalia, mutta enpäs päässytkään, samoin jäi väliin jumppa. Harmittaa! Olen kahden vaiheilla tuon vessan maalauksen kanssa, mies ei ole kotona paljoakaan ja jos Motti ei nuku tai nukkuu tosi huonosti, niin on vähän vaikea pomppia kesken maalauksen. TOisaalta uudet kalusteet odottaa varastossa, enkä viitsisi pääsiäisenä moista hommaa. Olen hiukan kokematon noissa remontti hommissa, joten siksikin epäilen, saan kyllä aikaa menemään.
Ai niin, jaanpa kanssanne jutun, jolle olen hihitellyt koko päivän. Mies on lähdössä lauantaina kavereiden kanssa sinne mökille ja kaverit soittelivat eilen jatkuvasti. Mies sitten vähän tympääntyneen oloisena, että onpas ne innoissaan jne. Miehellä painaa mieltä tuo " synnäri" , joten ei ole kovin kovalla sykkeellä lähdössä. No minä totesin, että muilla ei ole kotona kypsää vaimoa ja poikivia lemmuja. Mies oli hetken hiljaa ja sanoi: " Paljon pahempi vaihtoehto olisi, että kotona odottaisi poikiva vaimo ja kypsät lemmut." :D Toivottavasti saa reissunsa onnistumaan!
Taidan vielä etsiä jotain maalausideoita.
Aavis ja Motti-edelleen hurmaava ja iloinen
Tänään oli eka kotiäiti jumppa.MEitä oli 8äitiä,taaperoita,1vauva ja 1isompi...Yllätyin miten hyvin meni.Taaperot juoksenteli seassa,piti tietysti varoa ettei potkase ketään päähän tai astu pallon päälle kun niitäkin lattialla pyöriskeli...Hiki tuli!!!!Jumppa oli tehokasta vaikka välillä piti typyä paimentaa ja joku jäi kesken...
Tunnin kesti ja lopussa ei typy ihan jaksanu-vatsat ja venyttelu jäi vähäseks mut ei haittaa ku ne pysty tekee kotona.Pääasia et sen hikijumpan sai pompittua siellä...
Vähä kiire tuli aamulla,ku typy heräs ysiltä-onneks mies herätti mut töihin lähtiessä...
Illaks mennää Itiksee.Mies jää sinne töistä suoraan-pitää käydä vähän pyörimässä ku on vaa yksi lapsi..
Eilen pojalle soitettii..ei ole ikävä meitä.Mullä kyllä on poikaa...
Ihanaa huomenna on lauantai ja pääsee vapalle hyvässä seurassa :-)
Jokseenkin omaa napaa...luin pinon,mut mitä siinä sanottii....
jatu
Koska en ole astunut ulos tänään ollenkaan ja olen siivonnut, olen edelleen yövetimissäni:) Pitäisköhän sinne suihkuunkin mennä:) Ollaan menossa illalla kylään, joten vois olla aiheellista.
Pitemmittä puheitta, taidan käyttää hiljaisen hetken hyväkseni. Kohta alkaa kuitenkin taas huuto...
Nyt on Nöösän hoito selvinnyt. Pääsiäisen jälkeisen viikon hoitaa anoppi, siskoni tai äitini meillä kotona. Sitten Nöösä aloittaa perhepäivähoitajalla. Maanantaina aamulla mennään tutustumaan. Pph vaikutti puhelimessa mukavalta. Tosin kauheasti ei ole hänellä kokemusta erityisruokavalioista, mutta hän kyllä oli innokas ja valmis oppimaan kauttani. Lähinnä reseptejä kaipaili ja käytännön neuvoja. Eiköhän hoitaja näistä selviä, jos minäkin antimarjatta olen selvinnyt. Onhan noilla perhepäivähoitajilla vankka kokemus ruuanlaitosta. Tämäkin on vanhempi rouva, jolla on omia isompia lapsia jo muutama. Positiivista on mielestäni se, että ensimmäisen hoitoviikon pph:lla on apuna toinen hoitaja osapäiväisenä. Mukavaa Nöösän ja hoitajan kannalta. Ajatus Nöösästä hoidossa on kyllä huima. Meidän pieni. Mieskin oli eilen töissä koko päivän vain miettinyt Nöösää ja hoitoon menoa. Tosin vanhemmat eivät taida olla koskaan valmiita siihen, että lapsi menee hoitoon/kouluun/muuttaa pois kotoa jne. En epäile sitä, etteikö asiat sujuisi ja Nöösä tottuisi, mutta kun olisi niin kiva hoitaa itse. Vähentyvä yhdessäoloaika ei tunnu kivalta.
Nöösän huoneesta on pitänyt mainita: Ostettiin Kodin Ykkösestä lilan väriset tuolit ja vaaleansinisen pöydän, jalat olivat kaikissa valkoiset. Samasta paikasta ostettiin vaaleanvihreät säilytyslaatikostot: kolme vedettävää säilytyslaatikkoa päällekkäin. Laatikoiden etulaidassa oli kiva vihreä ötökkä. Näiden kahden laatikoston päälle ostettiin Ikeasta semmoinen lehti. Ikeasta löytyi vaaleanpunainen kukkalamppu seinälle sängyn päälle. Lisäksi Ikeasta löytyi pöydälle laitettavia pinkkejä sudenkorentoja, joihin sai valon. Verhoja, mattoja ja lastensänkyä ei vielä löytynyt. Täytyy verhot ja matto katsoa Pohjanmaalta. Täällä ei ollut oikean värisiä verhokankaita.
Tean tavoin minäkin haluaisin olla kaikissa näissä syysryhmissä ja tapaamisissa aina mukana. Nytkin hivenen harmittaa, kun missaan huomisen. Tosin perheen yhteinen aika viikonloppuna on enemmän kuin ihanaa.
Tiiviille latistukseen jaksua. Olet ollut mielessä. Nöösähän reagoi viljoihin ummetuksella jne. Tsemiä!
Kiitos Aavis makoisista nauruista. =D Minähän muuten kanssa lääkärin epäilyjen vuoksi aloin epäillä itseäni ja testasin kauran. Juu, en ollut hysteerinen ja hullu, koska reaktiot oli selvät. Voimia! Rutistus!
Kiitos myötätunnosta tässäkin lääkäriasiassa. Nyt olen vielä onnellisempi siitä, että menimme yksityiselle puolelle allergioihin perehtyneelle lääkärille. Ei tartte näin porata, paitsi ilosta. Aina kuiteskin harmittaa.
Nyt pitäisi mennä purkamaan tiskikonetta pakkauksestaan. Vihdoinkin saimme sen. Miehen kyllä piti soittaa tiukkapuhelu, kun ei meinannut kuulua ja olimme tilanneet ja maksaneet sen melki kaksi kuukautta sitten. Lupasivat vähän paremman mallin ja toimittivat sen parissa päivässä korvaukseksi.
Nöösän verikokeen otto sujui paremmin kuin hyvin. Helpotuksekseni.
Jokohan tämä romaani piisaisi. Smuik! =)
-M
Kiva että hoito on järjestyny ja kyllä pph ruuat tekee kun kerrot että mistä!!
Ja voi miten ihanalta tuo Nöösän huone kuulosti-näen sen silmissäni...
jatu,joka Yniksen tavoin piipahtelee tällä vaikka pitäs jotain muuta tehdä.. :-)
Minä voin siis. Kiitos kaikista tsemppauksista! Issiastyyppinen kipu hellitti eikä oo palannu. Liitokset toki välillä moittii tai selkä tai meinaa supistella, mutta pääsen kävelemään :) Ja tänään aamupäivällä paistoi aivan ihanasti aurinko :) Päätin, että siivoukset saa odottaa ja lähdettiin " heti aamusta" pihalle (kello oli kymmenen ennen kuin lopulta itekin ehdin mukaan). Käytiin kiertämässä lenkki. Tais olla viimeinen kerta, että pääsi koko kiekan potkuri & pulkka yhdistelmällä. Ja sitten oltiin vielä tunteroinen omassa pihassa. Kaivettiin hiekkalaatikkoa lumen alta esiin. Moneen kertaan jo aioin lopettaa ja mietin, että liekö kovin järkevää, mutta kun ei kovin pahalta tuntunu, kiersin reunat. Ajattelin, että jospa lapset ja aurinko hoitais loput. Esikoinen sitten tuumikin, että tästähän tuli ihan maja, kun lumi on muureina. Ja mä sain pisamat ja vähän väriäkin naamaani.
Pekka muuten tuli tuohon lakki päässä ja kaulahuivi kaulassa ja kovasti osoitteli ja tavuja tapaili, että vielä kengät ja hanskat puuttuu. No, haalarikin vois olla tärkeä, jos taas meinaa ulos lähteä :)
Äitini kävi tuomassa lasten päiväpeitot ja otti samalla esikoiselta yhden hampaan pois, kun taas oli jo pysyvä puhjennu ja maitohammas vain olla törötti eessä. Piti sitten taas saada huomauttaa sotkuista, vaikka just olin selittäny, että päätettiin ulkoilla ja nauttia kauniista säästä siivoamisen sijaan. No, esikoinen lähti sitten yökylään, kun mulla menee huominen melkein kokonaan kuorojutuissa. Saa nähdä, miten jaksan. Mutta saan kyllä ruuan siellä ja taitaapa kahvitkin irrota.
Onnittelut työpaikoista! Mimmulille tsemppiä myös jatkoon, että pääsisit omiin hommiin. Ja hyvä, että Nöösän hoito järjestyi noin hyvin.
Harmi, että neuvolalääkärin piti saada soittaa suutaan Mimmulille :( olisi pysynyt hiljaa, kun ei kerran oo allergia-asiantuntija.
T-P: niskalle paranemisia.
Kerpulle kovasti tsemppiä! Muuta en osaakaan sanoa.
Muille allergisille myös tsemppiä ja onnea altistuksiin! Toivottavasti mahdollisimman moni saa lisää eväitä valikoimaan. Ja kunpa Ayapin väen elo jo helpottuis.
Muuta en sitten muistakaan.
Eipä jaksanu aurinko nyt enää paistella, mutta saipa lumet ainaki vähän kyytiä. Toivottavasti ei enää lisää tulis, vaikka säätiedotukset muuta uhkaili.
Kivaa viikonloppua kaikille! Voi olla, etten paljon tänne ehdi, kun huomenna on kenraali, pyhäaamuna lapset avustaa kirkossa ja illalla on meidän esitys (passiodraama). VOIMIA!
T@hti
ps. Amysah. Hyvä huomio. Reilusti yli puolen välin ollaan enkä toisaalta toivoiskaan, että vielä heinäkuu olis, kunhan nyt vähän saatiasi keväisempiä säitä tännekin.
Nyt täälläkin sataa lunta.
Tomeralle piti sanoa, että ole ihmeessä kesä kotona, jos kerran se sinusta hyvältä tuntuu ja rahallisesti pärjäätte. Töihin kyllä ehtii myöhemminkin. Toivottavasti vanhempasikin ymmärtävät ajan myötä, että se tekee hyvää sekä sinulle, että Idalle.
T@hti
Hilu, ollaanko teillä vielä ilman rokotusoireita? Meillä näyttää asuvan aika kiukkuperse. Mulla alkaa mennä hermot itellä kokonaan.
Arvatkaa, odotanko huomista!!! Taidan tosiaankin heivat lapset aamulla jo hoitoon. Tahtoo vähän hengähtää ja tehdä jo päivällä jotain kivaa. Sunnuntaina alkaa taas yh-viikko, huoh!
Jaksuja muillekin!
Väsyttää, heräsin miehen herätyskelloon ja en näköjään koskaan saa nukuttua. En muista milloin olisin nukkunut edes kahdeksaan..
Nea vielä nukkuu ja ajattelin, jos tänään pitkästä aikaa testais puistossa käyntiä. Jos se on sitä samaa äiti äiti, syliin, niin sitten voidaan poistua paikalta.
Illalla oli kivat synttärijuhlat. Nea ei tippaakaan vierastanut, mitä hieman ihmettelin kun pienessä tilassa niin paljon vierasta porukkaa. Oli paljon autoja ja muita leluja serkkupojalla ja Nean suosikki oli kovaääninen paloauto. Niitähän se kyttää kaiket päivät ikkunastakin, heti kun kuuluu piipaa, niin äkkiä sohvalle ja kurkkimaan ulos. Meni vaan vähän myöhäseksi, mutta nukahtipa tyttö illalla nopeasti ja kerran vaan jouduin tuttia laittamaan.
Tänään päivällä tulee ystävä käymään kylässä ja illalla tulee yövieras. Jotain tarjottavaa pitäis keksiä..
Tomera, vau! Idahan on pian ilman vaippoja! :) Nealla kerran ollut ihan kuiva yövaippa, yleensä on pieni pissa tullut. Aamulla kyllä odottaa potalle pääsyä, sitä ennen ei tee vaippaan. Nykyisin haluaa herättyään vielä yksin köllötellä vartin verran sängyssä ennen kuin haluaa nousta ylös, sopii mulle hyvin niin saan laiteltuja paikkoja kuntoon. Niin siitä kesästä, kyllä mä suosittelen että olisit ihan kotona. Varmasti olis ihana ratkaisu molemmille! Varmasti ärsyttää vanhempien mielipiteet, mutta tee niin kuin oma sydän sanoo! Kyllä töitä ehtii tekemään!
Tuli mieleen suklaa vielä. Fazerin suklaat parhaita, mut Fazerinaa inhoan, Budapest ihan kamala! Marabou menettelee, Mignon munan makua en edes muista!? Vaalea Toblerone nam, tumma suklaa järkyttävää! Nyt kyllä on omituinen tilanne, et ei oo aikoihin juuri tehnyt suklaata mieli, ihan ennen kuulumatonta! Illalla kyllä harmitti, ku en ehtinyt synttäreillä maistaa suklaa-mangokakkua!
Nea nukku eilen vaan 45min! Olin järkyttynyt, kun normaalisti 2 tuntia vetelee unia. Jäi vähän hommat kesken, onneks ehdin just lattiat pestä ja hieman syödä. Toivottavasti tänään unisaldo parempi. Juu, nyt sen kun kirjoitan mitä sattuu ja unohdin taas kaiken kommentoitavan. Vaan en sentään kaikkea!
Mimmuli ONNEA! :-)
Aavis, ihanaa että Motti voi paremmin!
Nyt muihin puuhiin. Huomenna onkin sitten lauantai! :-) Mukavaa päivää jokaiselle ja pikaista tervehtymistä sairasteleville edelleen toivon!
Enkeli1 ja Nea