Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, suostuisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka pukeutuu naisten vaatteisiin?

Vierailija
07.10.2017 |

Eli käyttää korkokenkiä, stay uppeja, stringejä, korsetteja, rintaliivejä, hameita sekä meikkaa itseään ja lakkaa kynsiään.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on naisten vaatteissa, silloin se on nainen.

Vierailija
62/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En en pidä transmiehistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö nyt erota oikeasti mukavia, käytännöllisiä unisex-vaatteita, jotka ovat seksuaalisesti neutraaleja ja toisaalta: naisten eroottisia hepenitä, joita näkee lähinnä burleskiesiintyjillä ja budoaareissa, yksityiselämässä. Onko nainen, jolla on korsetti, stay upit, korkokengät ym. todellakin pukeutunut vain ihan normaalisti ja mukavasti perusarkeen?

Asu on mun puolesta aivan ok, tykkään itsekin. Mutta en todellakaan menisi julkisille paikoille korsetit ja sukkanauhat vilkkuen, sen verran mukava tavisasu sellainen on. Liittyy meillä lähinnä makuuhuonehommiin. Samoin ymmärtäisin vastaavan asun miehellä ja se olisi minulle ehdoton ei, halut lähtee jo ajatuksesta.

Vierailija
64/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään miehekkäistä maskuliinisista miehistä. 

Vierailija
65/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehelle ok, jos nainen pukeutuu kuin rekkalesbo?  

Eikös miehet tunnu oikein hakemalla hakevan niitä pitkätukkaisia, hoikkauumaisia, isorintaisia ja pyöreäpyllyisiä naisia?  Jotka vielä pukeutuu naisellisesti?

Mitä jos minä ryhtyisinkin sitten lompsimaan traktorikengissä ja haalarihousuissa, tukka sängelle kynittynä ja päällä vielä joku miesten pomppa?

Ei meikkiä, koska "ei tosi miehet meikkaa," ja lippis tietysti päässä kesät talvet.

Alusvaatteina miesten pitkät kalsarit ja teepaita.

Siitä voi sitten päätellä, miten viehättävää ja seksikästä se yhteiselo olisikaan.

Juu ei.  Meidän avioliitossamme minä olen nainen ja pukeudun, kuten nainen.  Ja mieheni on mies ja pukeutuu kuten mies.

Minihameessa ja korkkareissa kekkuloiva äijä etoisi niin paljon, ettei mitään rajaa.  

Vierailija
66/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muuten kiinnostaa, niin miksipä ei. 

Vierailija
67/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Vierailija
68/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta mitäs nyt? Naisethan on tätä sukupuolten sekotusta hakeneet viime vuodet erittäin aggressiivisesti, mutta oma mies ei saisi sitten olla tällainen? Mites se nyt silleen? Ai käy muuten, mutta ei in my backyard?

Tietysti transsukupuoliset tulee hyväksyä, vaikka ei olisi itse seksuaalisesti kiinnostunut heistä.

Vierailija
69/69 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukeutuisi aina naistenvaatteisiin, en suostuisi. Jos harrastaisi sitä silloin tällöin, ei olisi ylitsepääsemätön ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi