Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, suostuisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka pukeutuu naisten vaatteisiin?

Vierailija
07.10.2017 |

Eli käyttää korkokenkiä, stay uppeja, stringejä, korsetteja, rintaliivejä, hameita sekä meikkaa itseään ja lakkaa kynsiään.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there, done that. Eli olen seurustellut tuollaisen tapauksen kanssa. 

Eipä sillä, se sitten jäi kiinni miesten kanssa tosideittailusta. Erohan siinä tuli ja minä menin sitten tautitesteihin kaikenmaailman hyppykuppien varalta. 

Nyt sillä on uusi kierroksissa ja rakentavat omakotitaloa. Joko nykyinen on erittäin avarakatseinen tai autuaan tietämätön. Lycka till.

Vierailija
22/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi tämän takia seurustelematta, jos mies olisi muuten mun makuuni ja minä hänen. Mies joutuisi kyllä tyytymään siihen, että hän on meillä ainoa, joka meikkaa ja lakkaa kynsiä yms. Vois olla mielenkiintoinen kokemus lähteä ulos niin, että mies olisi laittautunut hienoksi ja mä tulisin omana itsenäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihana, voisin. En silti luultavasti kestäisi ultranaisellista drag-pynttäystyyliä koska en itse meikkaa, käytä hametta tai korkkareita. Rento, esim. hippityyli menisi. 

Vierailija
24/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
25/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin. Voisin pitää jopa plussana. 

Vierailija
26/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on kai siitä, ihastuisi koko. Ja enpä kyllä usko, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Vierailija
27/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei haittaa muuta elämää niin mikäs siinä.

Mutta sitä en sietäisi, että ukko kieltäytyisi auttamasta esim. auton renkaiden vaihdossa tai tiskaamisessa, vain koska kynnet kärsii tms. (En edes itse laita kynsiäni koska vituttaa kun ne menee rumaan kuntoon milloin missäkin.)

Vierailija
28/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut mietityttää et kiinnostaisko tuollaista miestä tällainen tavallinen nainen. Tuollaiset miehet haluaa käsittääkseni usein joko miehen tai jonkun vähintäänkin ulkonäöltään erikoisen naisen.

Vierailija
29/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä kysymyksellä haetaan. Rock-tyylinen androgyynisyys, kuten vaikka pitkät hiukset, kajaalit, musta lakka lyhyissä kynsissä ja kiltin käyttö voisivat olla neutraalia tai positiivista. Drag-tyyppinen ultranaisellinen look (korkkarit, sukkikset, pikkumusta, punainen huulipuna ja kynsilakka, tekoripset ja blondi kiharaperuukki) ei sytyttäisi minua, mutta monille naispuolisille kavereilleni se olisi oikein jees.

Vierailija
30/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa pukeutua housuihin tai vaikka 'kurpitsasalaatti'-maastopukuun ja olla armeijassakin, mutta mies jos käyttää hametta, niin "voi kauheaa, ihan pervoa"...

Hame on mukava vaatekappale ,ja se on esim. kotona paljon miellyttävämpi kuin farkut.(miehellekin) Omistan niitä monia ja kirpparilta hankittuja (kuten kaikki  housunikin)

Vierailija
31/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M,28"Braveheart" kirjoitti:

Naiset saa pukeutua housuihin tai vaikka 'kurpitsasalaatti'-maastopukuun ja olla armeijassakin, mutta mies jos käyttää hametta, niin "voi kauheaa, ihan pervoa"...

Hame on mukava vaatekappale ,ja se on esim. kotona paljon miellyttävämpi kuin farkut.(miehellekin) Omistan niitä monia ja kirpparilta hankittuja (kuten kaikki  housunikin)

Ne muuten eivät ole enää  kenenkään naisen vaatteita, vaan ihan vain  minun omiani.

Vierailija
32/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en. Miehekkyys pisteet laskee niin pahasti ettei siitä mitään vois tulla. Suhteessa vois olla vaan 1 nainen ja se olen minä enkä todellakaan halua toista "naista" siihen tälleen täysin heterona. Kaverina ehkä vois ajatella mutta seurusteluun ei mitenkään.

Vierailija
33/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos kyseessä on mies, joka pukeutuu naisellisesti, niin miksipä ei jos muuten kolahtaa, mutta jos meinaat naista, joka on miehen kehossa, niin ei kiitos.

Vierailija
34/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta mitäs nyt? Naisethan on tätä sukupuolten sekotusta hakeneet viime vuodet erittäin aggressiivisesti, mutta oma mies ei saisi sitten olla tällainen? Mites se nyt silleen? Ai käy muuten, mutta ei in my backyard?

Sitä kutsutaan suvaitsevaisuudeksi. Vaikka en itse tee jotakin, sallin sen muille. Ja on humaania protestoida, jos huomaa syrjintää ja kaltoinkohtelua. Olet ehkä vähän liian ankara miehiä kohtaan, kyllä miehetkin voivat olla humaaneja ja suvaitsevaisia vaikka se onkin harvinaisempaa.

Vierailija
35/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että minun pitäisi ensin tutustua mieheen aika kunnolla miehenä, ennen kuin olisi helppo hyväksyä naisellinen pukeutuminen. Mutta sen jälkeen kyllä, jos olisin mieheen niin rakastunut, että haluaisin hänelle onnea, niin olisin ihan jees naisellisen pukeutumisen kanssa, jos se lisää miehen onnellisuutta.

Testasin asennettani ajatusleikkinä, että mitä jos rakkauteni kohde paljastaisi tällaisen pukeutumistoiveen. Totean, että kaupungilla ja kaupassa käynti, tapahtumat ym. olisi ihan ok naisellisesti pukeutuneen miehen seurassa. Mutta intiimitilanteissa haluaisin kyllä olla miehisen miehen kanssa tekemisissä.

Hän on kyllä jo muutenkin melko omalaatuinen tyyppi, joten olen joutunut hänen seurassaan oppimaan paljon suvaitsevaisuudesta ja siitä, että toinen tulee onnelliseksi eri asioista kuin minä. Yksi omalaatuisuus lisää ei tuntuisi enää "missään".

Vierailija
36/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Oon tätä paljon miettiny, mutta tässä menee mun rajani :/

Vierailija
37/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistähän miesten meikkaaminen ja kynsien lakkaaminen Suomessa on.  Useilla hevi-miehillä on mustat kynnet ja eye-lineria. Pitkä tukkakin. 80-luvulla oli pojilla pitsi-hanskoja ja röyhelöitä oikein olan takaa. Ei nää nyt mitään upo-uusia asioita ole, Versailles oli täynnä peruukki setiä satoja vuosia sitten. Rintaliivit ja sukkanauhat taas yleensä vaativat nätin ja timmin kropan näyttääkseen hyvältä. Ei ruma nainenkaan niissä "seksikäs" ole.

Vierailija
38/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreaa kirjoitti:

En pystyisi. Oon tätä paljon miettiny, mutta tässä menee mun rajani :/

Tärkeää oli myös ( sitä rajaa vetäessä ) noin yleisesti ottaen siis määritellä, että mitkä ne nyt ovat niitä 'kiellettyjä' naisten vaatteita. Esim. suurinta osaa naisten farkkumalleista (sikäli kun vain koko on oikea ja päälle sopiva)  samankokoiset miehetkin käyttää.

Mulla esim. vyötärömitta on noin 82 cm ja lantionympärysmitta 105 joten ihan hyvin päälle sopii,eikä kukaan ole kiinnittänyt edes mitään huomiota. Naisten farkuissa on lyhyempi vetoketju ja taskut yleensä pienet ja jotain kirjailuja takataskuissa. Siinä ne erot.

Jotain termosukkiksia käytän niiden alla jo näin lokakuussa, tietty, koska miesten pitkät kalsarit on kuin olis jotkut pyyheliinat jaloissa, enkä siis viitsi niitä änkeä mihinkään strech-farkkuihin.

Toimii,eikä kenenkään tarvitse mitään alusvaatteitaan muutenkaan julkisesti esitellä .

Ajatelkoon kuka pukeutumisestani mitä lystää.

Vierailija
39/69 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saattaisin kiinnostua miehenä, "tiitinä", miehestä, joka käyttää mieleisiäni hameita, mekkoja ja korkkareita.

Vierailija
40/69 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan, jos kyse ei olisi mistään ihan elämäntavasta, eli siis aivan jatkuvasta, koska en puunaa itseänikään koko aikaa. En muutenkaan ihan ymmärrä miksi se olisi niin kamalaa kun naisena minä saan kyllä viihtyä kummankin sukupuolen tamineissa ongelmitta, mutta miehelle se on kauhistus, en ymmärrä. Tai no, ei siitä ole niin kauaa kun housut naisella oli todellinen ja ahdistava kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi