Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, suostuisitko seurustelemaan miehen kanssa, joka pukeutuu naisten vaatteisiin?

Vierailija
07.10.2017 |

Eli käyttää korkokenkiä, stay uppeja, stringejä, korsetteja, rintaliivejä, hameita sekä meikkaa itseään ja lakkaa kynsiään.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä, Michael.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mua ei haittaa tuollaiset jutut.

Vierailija
4/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea kuvitella.

Vierailija
5/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En... tiedän yhden tällaisen parin ja on joo rohkeaa, mutta.. menisi seksihalut.

Vierailija
6/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappais

Vierailija
7/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä hyvännäköinen (esim. kilttityyppinen) hame miehellä  olisi vielä ihan ok. ... (Siis noista mainitsemistasi.)

Ja ehkä voisi joskus lakata kynsiäänkin, mutta (please)  EI millään punasävyisellä.

Vierailija
8/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta mitäs nyt? Naisethan on tätä sukupuolten sekotusta hakeneet viime vuodet erittäin aggressiivisesti, mutta oma mies ei saisi sitten olla tällainen? Mites se nyt silleen? Ai käy muuten, mutta ei in my backyard?

Vierailija
9/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas tätä, Michael.

Eipä taida kyseinen (tod. näk. tarkoittamasi) 'Mikaeli 'nyt olla netin päässä.

Eiköhän tuo liene jo 'tiilenpäitä' ihan vaan lukemassa . . .

Vierailija
10/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet eivät olisi ongelma, mutta se ulkonäön jatkuva puunaaminen todennäköisesti olisi. Ärsyttäisi, jos kumppanilla menisi joka kerta pari tuntia laittautuessa. 

Vierailija
11/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi ehkä kauheasti osallistumaan harrastukseen, koska itse vihaan meikkausta ja saan vaivaisenluihini kipuja korkkareista. Minulla ei myöskään ole mitään fetissiä noihin liittyen.

Sinänsä voin kyllä kuvitella, että suhtautuisin noihin harrastuksiin pakollisena pahana - vähän niin kuin jos mies tykkäisi rassata autoja. Mutta kun puolison saa ihan itse valita, luulisin että mieskin ottaisi mieluummin jonkun, jonka kanssa voisi jakaa harrastuksensa/fetissinsä.

Vierailija
12/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En näe tässä sellaista estettä joka olisi järkevä syy hyvän ihmis-/parisuhteen päättämiseen. Itsekin pukeudun paljon kuten mies= pieruverkkarit ja t-paita ;D

Vierailija
13/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Vierailija
14/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mutta mitäs nyt? Naisethan on tätä sukupuolten sekotusta hakeneet viime vuodet erittäin aggressiivisesti, mutta oma mies ei saisi sitten olla tällainen? Mites se nyt silleen? Ai käy muuten, mutta ei in my backyard?

No se mihin itse tunnen viehätystä ei saa kyllä sanella sitä millaisia toiset saavat olla. En tarvitse kuin yhden, jos sitäkään, muilla on vapaus olla millaisia haluavat. Siinäkö on sun mielestä jotain pahaa?

Vierailija
15/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Näin heteronaisena haluan miehen. MIEHEN.

Vierailija
16/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Näin heteronaisena haluan miehen. MIEHEN.

Vaatteetko ne sinulle  tekevät miehen ? (..oikein isolla fontilla )

Vierailija
17/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen siitä, hilluuko naistenvaatteissa ja meikeissä julkisesti vai vain silloin tällöin kotona omaksi ilokseen. Jos kyseessä jälkimmäinen, ei se haittaisi mitään. Jos taas kauppaan lähtiessä laittaa korkkarit, niin enpä lähtisi mukaan.

Vierailija
18/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
19/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Maailma on täynnä ihan normaaleitakin ihania miehiä, ei minulla nyt niin huonosti mene, että joutuisin tyytymään johonkin sekopäähän. :)

Vierailija
20/69 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ensin jonkun aikaa hänen kanssaan parisuhteessa ja sitten asia kävisi ilmi, en jättäisi sen takia. Jos asia tulisi ilmi ennen seurustelua tai hän kulkisi ympäriinsä julkisesti tuollaisena, se varmaan tuntuisi liian oudolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi