Miten voin kohottaa "statustani"?
Status, eli ns. yhteiskunnallinen asema vetää vastakkaista (miksei samaakin) sukupuolta puoleensa. Miten löydän sen oman genren ja nousen sen sillä korkeaampaan arvoon statukseltani ja näin olen puoleensavetävän oloinen? Tiedän naisia, jotka pitävät akateemisia seksikkäinä ja taas eri naisia, jotka pitävät satamaduunareita seksikkäinä, nämä ovat kaksi eri genrettä kaiketi? Vähän sama kun joku tykkää rokkareista ja joku ei voi sietää, vaan tykkää räppäreistä (juu, vähän lasten esimerkki, mutta ymmärrätte pointin).
Kommentit (5)
No varmasti kyse on siitä, että olet vaan aidosti sitä mitä olet. Et yritä esittää mitään muuta. Siinä on vahvan itsetunnon avaimet. Ja itsetunto on puolestaan se, jota auttaa statuksen kohottamisessa paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti kyse on siitä, että olet vaan aidosti sitä mitä olet. Et yritä esittää mitään muuta. Siinä on vahvan itsetunnon avaimet. Ja itsetunto on puolestaan se, jota auttaa statuksen kohottamisessa paljonkin.
Minulla ei ole mitään yhtä tiettyä kiinnostuksen kohdetta vaan olen avoin kaikelle. tuntuu että korkea stattus on olla amalla alallaan huippu ja tykkää siitä minulle kelpaa kaikki, vaikka jos nainen tykkää palomiehistä, voin hyvin liittyä vaikka vapaa palokuntaan että saavutan hänen huomionsa. miten toimia? :)
ap
voin myös hyvin alkaa rämpyttää kitaraa jos se siitä kiikastaa jne.
ap
Ei toimi.
Sun pitää olla mitä oot. Vaikka se olis sontakärpänen ikkunalaudalla, niin oot sitten sellainen ylpeästi ja niin hyvin kuin osaat.
Hyvä liksa?