Teinien äidit, Elisan pidetään yhtä mainos, kolahtiko
Mä oon muutenkin herkillä niin itku meinas tulla. Ei vastaa teini enää tai halua tehdä mitään yhdessä. Facekaveruudesta puhumattakaan. Hyvin trhty mainos
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista-tokaisi minun teinipoika kun itkin mainoksen jälkeen.
Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Teinien aivot on myllerryksessä ja teinivuosina ne ei vaan pysty aivojensa puolesta olemaan kovin empaattisia. Niistä tulee taas inhimillisempiä sitten parikymppisenä.
On hyvä ja rohkeakin mainos, todella.
Toisaalta täysin meidän perheen elämästä, sukupuolet vaan heittävät "häränpyllyä".
Itketti ja mies itki myös. Lapset vielä alakoulu- ja leikki-iässä mutta pystyi samaistumaan.
Ja ehkä itkin myös omia etäisiä ja ei-välittäviä vanhempiani:,(
Itkin hirveästi, olen kahden teinin äiti.
Noin se menee meilläkin että paikantaa ei saa ja face kaveriksi ei hyväksy.
Haluaisin ton paikannuksen siksi että jotain voi tapahtua ja se luo turvaa, teini ei vaan suostu.
Teini ei vaan tajua kuinka pahoja ihmiset voi olla, ei ole kokenut vielä mitään pahaa.
Ihana isä pojalla ja sitä varten vanhemmat on että ovat käytettävissä silloin kuin heitä tarvitaan.
Tuo teini oli ihan normaali poika joka eli irtaantumisvaihetta.
Muistan kun itse olin nuori niin elin täysillä. Ei tullut mieleen että kotona olisi ollut huolestunut äiti.
Surullinen mainos mutta ei erityisesti kolahtanut. Mulla ei ole tuollaista teinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tajua sitä.
Mihin se poika hukkasi kaverinsa? En ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi isä antaa lapsensa tehdä väärin eikä pysäytä tätä ajoissa? Kun jo vasemmalla korvalla näkee, että tästä ei hyvää seuraa, niin lammasmainen isä vain katsoo perään sen sijaan että käyttäytyisi kuin vanhemman tulee käyttäytyä. Ei ihme, että monen silmä kostuu, kun ei uskalleta asettaa lapselle rajoja vaan ajatellaan, että kyllä se pärjää pahemmassakin porukassa. Ja sitten se onkin sopiva uhri.
Lapselleen voi asettaa rajoja. On olemassa kotiintuloaikoja, keskustelua kavereista jne. Toki on helpompaa itku silmässä tihrustaa mainosta kuin itse toimia. Vanhemmat kun tuntuvat haluavan olla pelkästään kivoja.
Sä olet kyllä ihan pihalla!
Youtubesta löytyy hiukan pidempi versio. Saako se turpaan sen takia kun juttelee sen tytön kans? Nähtävästi.
Teinit käy irtaantumisvaiheen lävitse ja se on normaalia.
Toisilla se on rajumpaa.
Toki mainos on kärjistetty että kyllä ne teinit on myös vanhempienkin kanssa.
En aio katsoa toiste mainosta koska tulen todella surulliseksi.
Olen omat vääntöni käynyt teinejen kanssa ja se edelleen jatkuu toisen kanssa.
Mainoksen teini kokee että sitä kytätään vaikka eihän siitä ole kyse.
Oma poikani väitti eilen ettei pyöriä varasteta. Ei muka tarvitse lukita. Kallis pyörä ostettiin keväällä ja se on tosi tärkeä koulumatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se on rajumpaa.Toki mainos on kärjistetty että kyllä ne teinit on myös vanhempienkin kanssa.
Oma poikani väitti eilen ettei pyöriä varasteta. Ei muka tarvitse lukita. Kallis pyörä ostettiin keväällä ja se on tosi tärkeä koulumatkoilla.
No oppiihan kokemuksen kautta, jos varastetaan. Siinäpähän sitten kävelee, tai kerää viikkorahoja, että saa kierrätyskeskuksesta jonkun romun ostettua.
Kyllähän nyt teinien pitää pyristellä vanhempiaan vastaan.
Teineille voi tapahtua pahoja asioita vaikka itse se oma teini olisikin kunnon nuori.
Kuinka moni teini oikeesti suostuu tuohon paikannukseen, omani ei ainakaan.
Yhteen aikaan ei vastannut puheluihin, nykyään vastaa.
Nykyään ymmärrän jo laittaa viestejä ettei ole niin noloa, kun äiti soittelee.
Kysyn monesti missä olet ja onko kaikki Ok??
Ei huoli Face kaveriksi mutta se nyt on samantekevää.
Kohta teinin kaveri tulee meille yökylään ja lähtevät syömään.
Olin itse teininä paljon pahempi mutta se aika oli sallivampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se on rajumpaa.Toki mainos on kärjistetty että kyllä ne teinit on myös vanhempienkin kanssa.
No oppiihan kokemuksen kautta, jos varastetaan. Siinäpähän sitten kävelee, tai kerää viikkorahoja, että saa kierrätyskeskuksesta jonkun romun ostettua.
Ei saa uutta pyörää, se on hänelle kerrottu. Eikä sille romu kelpaa.
Häntä ei ole koskaan lyöty tai kiusattu niin sitäkään ei oikein tajua että mitä vaan voi käydä.
Onnellinen toki saa olla että selvinnyt 7 vuotta koulussa niin ettei ole kiusattu.
Aihe oli hyvä, mutta se biisi aivan kamala, laulajan ääni riipi korvia. Lisäksi ei kai mainoksen tarkoitus ole koskettaa vanhempia, jotka muutenkin jo surevat ja huolehtivat teineistään vaan herättää ne teinit tajuamaan jotain? En tiedä, kolahtiko oikeaan kohdeyleisöön ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itken joka kerta kun nään tän mainoksen. Lähetin äsken miehelle ja myönsi myös itse, että tais kyynel tulla alas ja että on todella koskettava mainos. Koittakaa kestää teinien vanhemmat 😭
N23
Siis minne sillä sun miehellä tuli kyynel?
Vierailija kirjoitti:
Aihe oli hyvä, mutta se biisi aivan kamala, laulajan ääni riipi korvia. Lisäksi ei kai mainoksen tarkoitus ole koskettaa vanhempia, jotka muutenkin jo surevat ja huolehtivat teineistään vaan herättää ne teinit tajuamaan jotain? En tiedä, kolahtiko oikeaan kohdeyleisöön ollenkaan.
Itse en ollut mainosta nähnyt, mutta nyt kun katsoin sen, tuli 9-vuotiaani sanomaan musiikin kuultuaan: "toi on ihan sairaan surullinen mainos".
Voisin tän perusteella kuvitella että uppoaa myös joitain vuosia vanhempaan teini-ikäisten kohdeyleisöön!
Vierailija kirjoitti:
Aihe oli hyvä, mutta se biisi aivan kamala, laulajan ääni riipi korvia.
Älä dissaa Birdyä.
Tuo Birdyn versio tuosta Skinny Lovesta on kyllä ehdottomasti paras mitä on tehty. Parempi kuin alkuperäinen Bon Iverin versio, tai Ed Sheeranin cover, ihan ylivoimaisesti. Ja Birdy oli 15 vuotias kun tuon version levytti. Se piano sopii siihen niin hyvin ja Birdyn äänessä on sellaista herkkyyttä että huh huh.
-m33
Jos tuo olisi jonkun elokuvakoulun oppilaitten tekemä filmi, se saisi nippa nappa hyväksyttävän arvosanan ja todella paljon arvostelua teennäisyydestä, imelyydestä, omaperäisyyden puutteesta jne.
Mutta kun se on mainos, te mammat olette ihan kosteina ylhäältä ja alhaalta! Ei oo totta!
Kolahtaa tuo mainos ja kovaa! Musta se on tosi hyvä ja koskettava, itkettää sina kun sen näen.
Olen muutenkin herkkis mutta varsinkin kun samastun msinokseen niin vahvasti, itse 15-vuotiaan pojan (näyttää muuten paljon mainoksen pojalta!) etä-äiti. Ikävöin paljon ja laitan samanlailla viestejä pojalle... Tämä tosin niihin vastaa (lyhyesti kylläkin 😁)