Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien äidit, Elisan pidetään yhtä mainos, kolahtiko

Vierailija
06.10.2017 |

Mä oon muutenkin herkillä niin itku meinas tulla. Ei vastaa teini enää tai halua tehdä mitään yhdessä. Facekaveruudesta puhumattakaan. Hyvin trhty mainos

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin painostava mainos. Ei itkettänyt.

Vierailija
22/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea siinä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea siinä on?

Youtubesta löytyy elisa ja pidetään yhtä jos et ole nähnyt.

Vierailija
24/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee kyyneleet silmiin, esikoinen jo aikuinen eikä tuollaisia ongelmia ollut, mutta hän olikin tyttö. Pojat on vasta toisella luokalla, mutta kasvavat kuin rikkaruoho, ja voin vain kuvitella että mitä on kun on kaksi teinipoikaa talossa. Paras mainos miesmuistiin.

Vierailija
25/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 14v tyttö joka kyllä vastaa viesteihin ja lähtee mukaan juttuihin vaikka kaverit monesti edelle menevät. Mutta on melkoista räiskettä nykyisin elämä.

Äiti ja iskä ei ymmärrä mistään mitään :). Sanon kyllä jokanpäivä kuinkan paljon rakastan jne.

Mutta ei enää tule kainaloon tai saa halailla ja pussailla. Ja ihan kaikkea ei muutenkaan enää meille jaa.

Viime viikolla hänen lemmikkinsä löytyi kuolleena ja kyllä se ensimmäinen "parkaisu" oli äiti! Syliin tuli ja kovasti itketti.

Ja kyllä, minua tuo mainos itkettää joka kerta!

Vierailija
26/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja teini tykättiin mainoksesta molemmat. Yksi toinen teini taas sen mainolsen mulle näytti. Meilläkin on kyllä läheiset välit ja yhdessä tehdään paljon asioita, mutta kyllä kolahti tämä mainos.

Vierailija
27/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan äitinä (ei vielä teinejä) kyllä tippa tulee linssiin joka ikinen kerta kun näen ks. mainoksen :(

Vierailija
28/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken joka kerta kun nään tän mainoksen. Lähetin äsken miehelle ja myönsi myös itse, että tais kyynel tulla alas ja että on todella koskettava mainos. Koittakaa kestää teinien vanhemmat 😭

N23

Vierailija
29/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa lammastelua. Tottakai turpiin saanut teini haetaan kotiin. Ihme lässytystä nykyaika.

Vierailija
30/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sulla on nyt sen 13 vuotiaan kanssa hyvät välit ja tykkää tehdä juttuja sun kanssa ei tarkoita sitä, että se on vielä 16-vuotiaana samanlainen. Siitähän tuossa mainoksessa just on kyse. Kun tulee pahimpaan teini-ikään niin ne kaverit onkin ykskaks tärkeämpiä kuin omat vanhemmat ja loppujen lopuksi kuitenkin ne vanhemmat on aina tukena vaikka se teini olisikin ihan paska ja tajuaisi vasta sitten kun tulee hakatuksi, että se vanhempi onkin tärkeä.

Minulla on myös 13v, kohta 14v teini, joka ei vielä ole tuollainen, mutta tuo 16v on, ei mitään voi enää minun kanssani tehdä, olen super nolo ja tyhmä, ei vastaa viesteihin, poistaa facesta. Mutta annas olla jos tulee joku tukala paikka niin sitten kyllä kelpaankin taas. Sitä se teini ikä on.

Ap

Vierailija
31/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän ilmeet ja kehonkieli siinä mainoksessa paljon puhuvia. Tykkään!

Vierailija
32/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten taas ne hyvät välit voivat hyvinkin säilyä hyvänä koko teini-iän.

27 jonka lapsi on 18

Vierailija
33/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla on nyt sen 13 vuotiaan kanssa hyvät välit ja tykkää tehdä juttuja sun kanssa ei tarkoita sitä, että se on vielä 16-vuotiaana samanlainen. Siitähän tuossa mainoksessa just on kyse. Kun tulee pahimpaan teini-ikään niin ne kaverit onkin ykskaks tärkeämpiä kuin omat vanhemmat ja loppujen lopuksi kuitenkin ne vanhemmat on aina tukena vaikka se teini olisikin ihan paska ja tajuaisi vasta sitten kun tulee hakatuksi, että se vanhempi onkin tärkeä.

Minulla on myös 13v, kohta 14v teini, joka ei vielä ole tuollainen, mutta tuo 16v on, ei mitään voi enää minun kanssani tehdä, olen super nolo ja tyhmä, ei vastaa viesteihin, poistaa facesta. Mutta annas olla jos tulee joku tukala paikka niin sitten kyllä kelpaankin taas. Sitä se teini ikä on.

Ap

Amen. Meillä pahin, siis ehdottomasti pahin ikä oli 15, ja silloin kävi kyllä monta kertaa mielessä manaajan hankkiminen paikalle, niin äkkiä ne mielialan muutokset kävivät. Kuin joku olisi katkaisijasta kääntänyt. Yleensä neito heräsi aamulla aivan eri ihmisenä kuin oli illalla mennyt nukkumaan. :) Nyt seuraava syntymäpäivä on 17., ja elämä on jo helpottanut kaikilla, joten näin ollen uskallan varovasti vetää henkeä. Olen tosin edelleen kiitollinen siitä, että meillä on vain yksi lapsi. (Pahimmissa melskeissä tarvittiin nuorisopsykiatriaa, dg ADD).

Vierailija
34/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isä antaa lapsensa tehdä väärin eikä pysäytä tätä ajoissa? Kun jo vasemmalla korvalla näkee, että tästä ei hyvää seuraa, niin lammasmainen isä vain katsoo perään sen sijaan että käyttäytyisi kuin vanhemman tulee käyttäytyä. Ei ihme, että monen silmä kostuu, kun ei uskalleta asettaa lapselle rajoja vaan ajatellaan, että kyllä se pärjää pahemmassakin porukassa. Ja sitten se onkin sopiva uhri.

Lapselleen voi asettaa rajoja. On olemassa kotiintuloaikoja, keskustelua kavereista jne. Toki on helpompaa itku silmässä tihrustaa mainosta kuin itse toimia. Vanhemmat kun tuntuvat haluavan olla pelkästään kivoja.

Vierailija
35/74 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mainos on. Parempi kuin se robotti ja rillipää siellä Amerikassa.

Vierailija
36/74 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kyyneleet toi

Vierailija
37/74 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ollenkaan, koska arkistaa nuorisoväkivaltaa ja jengejä. Isä-poikasuhde luonnottoman imelä. Hempeilijänaiset ovat varmaankin vetäneet suunnitteluryhmässä.

Vierailija
38/74 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt, vaikkei minulla lapsia olekaan.

Näin mainoksen kerran ja kyllä rupesi itkettämään kauheasti. Olin oikeastaan vihainen Elisalle, kun tuollaisen mainoksen olivat menneet tekemään. Nyt käännän kanavaa, jos se mainos tulee. En vain kestä katsoa kun tulen niin surulliseksi.

Mainoksen näkeminen vaikutti kyllä sillä tavalla, että heti seuraavana viikonloppuna matkustin vanhempieni luo. Perillä halasin äitiä tiukasti ja kerroin, että oli ollut ikävä.

N27

Vierailija
39/74 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään kolahtanut, koska mainoksessa tiivistyy vanhemmuus todella hyvin. Vaikka oma lapsi kääntää selkäänsä, niin vanhempi ei käännä koskaan. Semmoista se vain on.

Vierailija
40/74 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaan huono olo tuosta. Miksi pitää olla niin väkivaltainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi