Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien äidit, Elisan pidetään yhtä mainos, kolahtiko

Vierailija
06.10.2017 |

Mä oon muutenkin herkillä niin itku meinas tulla. Ei vastaa teini enää tai halua tehdä mitään yhdessä. Facekaveruudesta puhumattakaan. Hyvin trhty mainos

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vasta teiniydestä selvinnyt parikymppinen ja itsekin melkein tirautin mainokselle. Hyvin tehty ja aina ajankohtainen. 

Vierailija
2/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pyrki silmiin. Tossa istuu 15-vuotias poika vieressä sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolahti ku komeetta otsaa. Aivan äly hyvä mainos.(itkee täällä)

Vierailija
4/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty itkemättä katsomaan, välillä pakko vaihtaa kanavaa kun se tulee. Mulla kohta 13-v. poika.

Vierailija
5/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei kolahda.

Vierailija
6/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy myös isiltä?

Vierailija
7/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolahti, mut sitten järkytys (paikannuspalvelu tuntuu big brotherilta). Ei vielä teinejä seurattavana.

Vierailija
8/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolahti, mut sitten järkytys (paikannuspalvelu tuntuu big brotherilta). Ei vielä teinejä seurattavana.

Eihän siinä mitään paikannuspalvelua ollut vaan hakattu poika lähetti isälleen sijaintinsa

Hyvä lopetus

Ap

Vierailija
9/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua sitä.

Vierailija
10/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 24 ja esikoispoika vatsassa vasta, mutta kyllä vaan tulee kyyneleet aina silmiin...

Vierailija
11/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin kanssa nyt aika haastavaa. Riipii sydänjuuria myöten tuo mainos. En kestä jos nuori ei tuosta ikinä aikuistu.

Vierailija
12/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan kattonu sitä kuivin silmin ja mieskin aika hiljanen mainoksen aikaan. Meillä kolme teinipoikaa.

Vierailija
13/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava mainos. Aina pelkäsin oman lapseni puolesta...

Vierailija
14/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tulee kyyneleet silmiin sitä mainosta katsoessa. Onneksi oman, tuossa vieressä sipsejä mutustavan 15-vuotiaan pojan kanssa on hyvät ja läheiset välit. Ja parempi ollakin, kun tässä kahdestaan elellään.

Vierailija
15/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että miksi se isä antoi pojan lähteä tuohon porukkaan mukaan. Teinille (selkeästi alaikäinen) voi sanoa ei ja sitten huomata, että sitä ei ole hakannut kukaan.

Vierailija
16/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaan ennen  kännyköitä poikani oli vielä teini. Oli joskus yön poissa kotoa, eikä ollut kysynyt lupaa tai ilmoittanut. Eikä siis soittanut. No seuraavana päivänä kun räyhäsin, että miksei mene soittamaan jostain, niin ei tässä talossa kuulema ollut puhelinta. Pojat valmistivat kiljua siellä mökissä. En tiedä, missä sen kaverin äiti sitten oli. Joku serkku asui siinä mökissä. Harmillista, kun tiukkanutturainen luokanvalvoja asui lähettyvillä ja oli nähnyt pojat humalassa.

Jossain sanottiin, että lapsi pitää mennä hakemaan vaikka mistä. En kyllä usktaltanut alkaa pimeässä fillarilla ajelemaan pitkin kaupunkia, ja mistä olisin etsinytkään? 

No kaikki meni kuitenkin hyvin. Mitään kamalaa he eivät kai tehneet, koska poliisilta ei tullut yhteydenottoja - tai sitten eivät jääneet kiinni. Paitsi tuo kiljunteko ja juonti. Nyt kyseinen haastava teini on paljon opiskellut, älykäs mies ja hyvä avomies. 

Joskus ajattelen, että tuuriakin on kai ollut ja loppujen lopuksi poika ollut aika järkevä.

Vierailija
17/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kolahti. Itken aina kun näen sen. Omilla teineillä (18, 15, 13) läheiset välit mun kanssa, mutta siitä huolimatta. Sekin itkettää mainoksen takia, että varmaan mun herkkä poikakin saa joskus turpaansa, tuntuu siltä, että jokainen poika tai mies joutuu sen jossain vaiheessa kokemaan :(

Ei välttämättä. Älä huoli. Herkät pojat osaa väistellä tilanteita joissa voi käydä huonosti.

Vierailija
18/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sohvalla 18 vuotiaiden poikani ja tyttöystävänsä kanssa mainos katottiin ja sanoin että mua se aina itkettää. Tietääköhän noi teinit yhtään kuinka paljon mä niistä tykkään( myös tosta miniäkokelaasta)!?

Vierailija
19/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että pitää vanhempiaan nolona ja ehdotuksia tyhminä tarkota että olisi huonot välit. Tuollaistahan se teinien kanssa on.

Vierailija
20/74 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista-tokaisi minun teinipoika kun itkin mainoksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän