Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi valittaa sinulle, että koti on sotkuinen, miten reagoit?

Vierailija
06.10.2017 |

-

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aika hitaasti. Kyllä mä olen meillä se, joka ekana huomaa sotkuisuuden ja tekee sille jotain. Enkä valita, siivoan vain jos musta siltä tuntuu. Miehellä siivousintoa ilmenee lähinnä silloin, kun hän on kutsunut vieraita - ja silloin yleensä itse siivoaakin. Mutta siivosta ei kyllä saa meillä mitään kiistaa aikaan koskaan. (Eikä oikein muustakaan, ei sen puoleen.)

Vierailija
22/45 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo tilanne. Meidän koti on lähes minimalismin kotipesä eikä minulla ole miestä.

Joka ilta kun mennään nukkumaan, on koti siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että oletkos milloin viimeksi siivoillut?

Vierailija
24/45 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin että herra on sitten hyvä ja siivoaa

Vierailija
25/45 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaisin yrittää olla sotkematta niin kauheasti, meillä mies siivoaa ja minä lähinnä tiputtelen, sattuneesta syystä tosin, kaikenlaista sinne sun tänne.

Vierailija
26/45 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei mulle valita, vaan saattaa noitua yleisesti: "v*ttuku on sotkusta" ja alkaa imuroimaan.

Vierailija
27/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sen sian, sain parempaa.

Vierailija
28/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tuollaista kuulunut. Mieheni tietää missä siivouskomero on. Eikä hänen ole tarvinnut siivota ennenkuin sairastuin vakavasti.

Vierailija
29/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin sen sian heti :-)

Oot sian kanssa naimisissa? Aika paha..

Vierailija
30/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan siinä tapauksessa kaikeille että:" ant olla viim kert ku sotkette näin, nyt luuttua esiinn ja te siivot ku mie juon tsuffet."

Minä en siis sotke koskaan.

D oliks tää turkkuu?

Vierailija
31/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo, totta. Juon tämän kahvin ensin loppuun, ja mitä jos tehdään sitten sellainen vartin tehosiivous?"

10 vuotta, 0 kotityöriitaa.

Vierailija
32/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehotan siivoamaan.

Oikeastiko? Mä koittaisin ainakin siivota vähän.

Vierailija
33/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että no niin onkin, en oo jaksanut/viitsinyt siivota. En kehottaisi miestä siivoamaan. Olette varmasti todella ärsyttäviä te, jotka heti otatte tuon niin, että nyt pitää antaa vähän takaisin.

Vierailija
34/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti kerran valokuvan meidän tiskivuoresta ja lähetti aikuiselle peränkammarinpojalleen,

saatetekstinä: "Eikö oo kamalaa? Tuo *** ei ole tiskannu kahteen päivään."

Pulttasin ja kerroin hänelle keuhkot suorana huutaen, missä on tiskiharja ja tiskikone ja kehotin hoitamaan omaa kotiaan, jossa itse asuu. Siinä meni muutama lautanen säleiksi kun pidin puheeni.

Ei ole sen jälkeen päivitellyt kamera kädessä tiskivuorta, pyykkivuorta tai lattian villakoiria.

Aikamiespoika lähetti hänelle kerran kuvan heidän keittiöstään:

täynnä astioita ja ruoantähteitä, kun "äiti ei ole tehnyt mitään infarktin jälkeen".

Joku geeni näillä on, ovat ilmeisesti lihasikalasta kotoisin: odottavat pahnoilla tai apeastian äärellä, että emäntä tulee siivoamaan ja täyttämään ruokakaukalon.

Jättäisin naisen, joka puhuu minusta tuohon sävyyn. Tuollainen puhe ei osoita kunnioitusta, jota kumppaniltani edellytän.

Vierailija
35/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin siivoamaan heti kun on aikaa. Se on vain reilua koska mieheni kustantaa elämäni.

Vierailija
36/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin minkä häntä on estänyt siivoamasta.

Vierailija
37/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon että ok ja jännitän välikorvan lihasta niin että kuuloluuketju irtikytkeytyy.

Sinäpä puit sanoiksi sen, mitä minäkin ajattelen. En siis enää reagoi yhtään mitenkään. Omapa on ongelmansa.

Vierailija
38/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies otti kerran valokuvan meidän tiskivuoresta ja lähetti aikuiselle peränkammarinpojalleen,

saatetekstinä: "Eikö oo kamalaa? Tuo *** ei ole tiskannu kahteen päivään."

Pulttasin ja kerroin hänelle keuhkot suorana huutaen, missä on tiskiharja ja tiskikone ja kehotin hoitamaan omaa kotiaan, jossa itse asuu. Siinä meni muutama lautanen säleiksi kun pidin puheeni.

Ei ole sen jälkeen päivitellyt kamera kädessä tiskivuorta, pyykkivuorta tai lattian villakoiria.

Aikamiespoika lähetti hänelle kerran kuvan heidän keittiöstään:

täynnä astioita ja ruoantähteitä, kun "äiti ei ole tehnyt mitään infarktin jälkeen".

Joku geeni näillä on, ovat ilmeisesti lihasikalasta kotoisin: odottavat pahnoilla tai apeastian äärellä, että emäntä tulee siivoamaan ja täyttämään ruokakaukalon.

Jättäisin naisen, joka puhuu minusta tuohon sävyyn. Tuollainen puhe ei osoita kunnioitusta, jota kumppaniltani edellytän.

Miten sinä reppana sitten pärjäisit? Se olisi pikainen akanhaku edessä, jos et voisi enää palata äitisi helmoihin.

Vierailija
39/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei asuta yhdessä, mutta vietän noin puolet ajasta miesystäväni luona. Siivoan siellä usein (mielelläni) ja mieskin toki siivous. Jos jompi kumpi on siivonnut tosi siistiksi, niin siitä mainitaan, että ihanasti tehty. Jos leikkisästi mainitaan sotkusta, niin samalla sovitaan, että miten siivous hoidetaan (mä siivosin keittiön, viitsitkö sä hoitaa olkkarin?).

Vierailija
40/45 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan katselisin ympärilleni, toteaisin että niinpäs onkin ja ehdottaisin että siivotaanko yhdessä.

Sama:)

Ja siivoaisin yläkerran ja mies alakerran teinin kanssa. Kuten joka viikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi