Paras tapa vanhempana miehenä lähestyä nuorempaa mimmiä baarissa?
Mielipiteitä? Oletetaan että mies on kuitenkin vielä nuorekas, eikä mikään ihan ikäloppu.
-mryouth75
Kommentit (30)
Taas sama nainen esiintyy miehenä.
Kommenteista päätellen tämä on normitouhua.
Särähtää niin korvaan nuo vie nuori omaan (setämiehen) maailmaasi. Se on väärin nuorta ihmistä kohtaan. Keski-ikää on loputtomasti tarjolla mutta ihminen on nuori vain muutaman vuoden eikä niitä saa enää takaisin. Nuori ei tätä puolta välttämättä ymmärrä.
Rahalla saa nuorta! Hyvä esimerkki Mikael Junger. Se Emilia Poikkeus tuskin olis syttynyt siitä, jos Miksu olis ollut perus jamppa alle 2000€ nettotuloilla. Nuoret mimmit tykkää rahasta ja luxuksesta !
Vierailija kirjoitti:
Särähtää niin korvaan nuo vie nuori omaan (setämiehen) maailmaasi. Se on väärin nuorta ihmistä kohtaan. Keski-ikää on loputtomasti tarjolla mutta ihminen on nuori vain muutaman vuoden eikä niitä saa enää takaisin. Nuori ei tätä puolta välttämättä ymmärrä.
Ei minua kiinnosta särähtääkö sinun korvaasi vai ei. Eikä tässä puhuta mistään lapsista vaan täysi-ikäisistä yli parikymppisistä ihmisistä.
Tuo sama pätee kaiken ikäisiin naisiin. Juttu nyt vain on niin että nainen haluaa miehen jolla on tavoitteita, päämäärä, sosiaaliset piirit, mielipiteitä, jne. Niistä se "maailma" koostuu.
Käytännössä olen huomannut että kaiken ikäiset naiset kiinnostuvat eniten kun mies osaa viedä naisen ikään kuin "matkalle". Nuorempaan naiseen se pätee vain voimakkaammin, koska sellainen nuori nainen joka pitää vanhemmista miehistä odottaa kokemusta ja viisautta - ja toisaalta kokee todella kummallisena jos esim. nelikymppinen mies yrittää esittää parikymppistä.
Naiset voivat tietysti alkaa tekemään aloitteita ja "viemään", niin sitten ei särähtele korvaan ;) Siihen asti katsomme parhaaksi toimia näin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on häirikkö
Häirikköämmä, siis tarkemmin sanottuna...
Sun ikäisen ei kannata lähestyä ketään 80-luvulla syntynyttä ja sitä nuorempaa. Kannattaa pysytellä 70-luvun malleissa.
Parikymppisellä nuorella on vapaus jonka hän tietää vasta kun menettänyt sen. Sitä vapautta ei kannattaisi käyttää hyppäämällä nuoruuden yli ja siirtymällä suoraan setämiehen keski-ikäiseen elämään. Mutta jokainen tekee omat mokansa. Toinen vastaava on ruveta tekemään tosi nuoresta lapsia. On sitä tietysti pahempiakin kohtaloja nähty, mutta moni yrittää ottaa takaisin kun se on liian myöhäistä. Kouluaikainen paras ystäväni seurusteli tosi nuoresta vakavasti ja sitten kun ero tuli joskus puolivälissä kolmeakymmentä, kävin hänen kanssaan baareissa ja oli hassua ja surullista se että hän yritti jatkaa siitä mihin oli jäänyt silloin yläkoulussa. Yritti itseään vuosia nuorempia miehiä ja yritti elää teini-ikää uudestaan. Eihän se onnistunut, kun muut omanikäiset naiset ja miehet oli jo perheenperustamispuuhissa. Jätetään nuoret nuorten kanssa eikä yritetä viedä nuoria mihinkään muihin maailmoihin kuin mihin he kuuluvat, huolettomaan ja vapaaseen nuoruuteen. Asuntolainan päällä ja telkun ääressä ehtii kyllä istua myöhemminkin.
No, realistisesti. Olen sinua kolme vuotta nuorempi. Tässä ajatukseni:
Mieti rehellisesti kuinka nuorekas olet. Minä olen aina ollut nuoren ja poikamaisen näköinen. 33-34v tienoilla parikymppiset ei vielä nähneet setänä vaan muutama 20-24v lähestyi jopa minua. Sen jälkeen aloin olla "setä".
Jos olet tässä sarjassa lähestymiisi naisiin nähden, pukeudu nuorekkaasti ja lähesty neutraalisti. Jos iästä tulee puhe, kannattaa kääntää se niin ettei naisen ikä ole sinulle ongelma ;) Älä missään tilanteessa ala todistelemaan nuorekkuuttasi tai perustelemaan miksi et ole liian vanha.
Jos olet "setäsarjassa", niin sitten on pienemmät markkinat. Käytännössä naiset jotka tykkäävät vanhemmista miehistä. Joko etsivät isähahmoa, ovat ikäisekseen kypsiä luonteeltaan tai pettyneitä oman ikäisiin kolleihin.
Setäsarjassa ei kannata liiaksi esittää nuorekasta, se ei enää onnistu. Iästä pitää tehdä valtti, ja käyttäytyä sen mukaisesti. Oleta itsestäänselvyydeksi ettei ikä ole ongelma; jos menee hutiin, sitten menee. Itsevarmuus on kaiken A ja O. Osaat viedä ja turvata, tiedät paljon ja osaat keskustella. Älä yritä soluttautua nuorempien maailmaan, vie nuorempi nainen omaan maailmaasi. Rahalla ja statuksella leuhkiminen on turn-off baarissa, ellei niitä ole todella paljon.
Itselläni on enää vähän mahdollisuuksia alle 25-vuotiaisiin. Ikäluokka 25-28v ja oman ikäiset tai vähän vanhemmat pitävät minusta eniten. En ole mikään jämerä perheen pää-tyyppi, ja lisäksi naimaton/lapseton. Ehkä siksi.