Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä näköinen on klassisen kaunis nainen, esimerkkejä?

Vierailija
06.10.2017 |

Millainen nenä, suus, silmät, kasvojen muoto ym...

sanotaanko klassisen kauniille että hän on klassisen kaunis?

Kommentit (529)

Vierailija
281/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vaaleitten nykysuomalisten alue oli VEDEN PEITOSSA kun taas itä pohjois suomi oli kuivilla jo kauan ollut ja väestö tummia. Viivi Pumpas Ruusinä Mäntylä värit! Nämä saksalaistyyppiset vaaleat tulivat lännestä myöhemmin.

Vierailija
282/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiallisesti voidaan sanoa että vaaleat ovat vähemmän kantasuomalaisia kuin tummapiirteiset jos ihan lähdetään juuria katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi Mädchen Amick ja laittoi erittäin huonon kuvan hänestä. Kävin katsomassa tarkemmin hänen kuvia ja pakko sanoa että tässä on oikeasti klassisen kaunis nainen:

https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=628&tbm=isch&sa=1&q=M%C3%A4dc…:

Kaikki sinun laittamasi kuvat Amickista ovat erittäin huonoja, mutta Mädchen Amick on kyllä mielestäni esimerkki klassisen kauniista naisesta.

Vierailija
284/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Aishwarya Rai, Sophia Loren, Audrey Hepburn, Maria Melin.

En käsitä miinuspeukkujen määrää... Munkin mielestä nimenomaan kuvailun "klassisen kaunis nainen" kulttuurissamme täyttävät esimerkkeinä juuri nämä naiset.

Vierailija
285/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ehdottomasti myös mainittu Mädchen Amick. T. Sama.

Vierailija
286/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikkäät ja melko isot rinnat tietenkin ja pyöreä peppu. Vanhakunnon tiimalasivartalo ;)

Vierailija
287/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan edelleenkään ymmärrä, että miksi tuota Kiira Korpea ylistetään niin kauniiksi. Mun mielestä hän on aina ollut jotenkin yli arvostettu. En ikinä sanoisi ihmistä etovan näköiseksi, mutta kun se Kiira on ihan tavallinen, niin se kauneuden ylistys tekee hänestä mun silmissä "etovan". Tykkään enemmän kilpasiskosta Laura Lepistöstä ja olenkin aina ihmetellyt, että miksi hänen kauneuttaan ei huomata vaan aina Kiira, jonka suukin on jotenkin kummallinen. Laura nyt ei ole mikään klassinen kaunotar, mutta tyrmäävä verrattuna Kiiraan.

Vierailija
288/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomaliset olivat alkuaankin tummia johtuen siitä että saamelaiset asuttivat tätä nientä ensin. Siis jääkauden jälkeen. Vasleus tuli Mustanmeren alueelta vasta ja enimm lännestä mutta myös Karjalan kautta joissa oli molempia.

Kantasuomaliseen rekisteriin kuuluvissa ( alle sata! Sukua) on tummia sekä vaaleita eikä ne tummat mitään silti romaneja edes.

Ette tiedä paljoa suomalisuudesta jos se on stereotypia elovena, ne suvut ovat enimmäkseen matuja, myöh ajoilta kuin nuo kantaväki.

Mutta eikös Karjalaa pidetä suomalaisen kulttuurihistorian synnyinpaikkana. Itse olen 100% karjalainen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen elovena. Sukujuureni ovat itärajan takaa. Meillä on myös suvussa ns. aitoja blondeja ja joillakin sukulaisillani on lähes platinanvaaleat hiukset luonnostaan.

Ehkä olen sitten enemmän karjalainen tai slaavi kuin kantasuomalainen.

Vierailija
289/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskahtelija kirjoitti:

Mä en vaan edelleenkään ymmärrä, että miksi tuota Kiira Korpea ylistetään niin kauniiksi. Mun mielestä hän on aina ollut jotenkin yli arvostettu. En ikinä sanoisi ihmistä etovan näköiseksi, mutta kun se Kiira on ihan tavallinen, niin se kauneuden ylistys tekee hänestä mun silmissä "etovan". Tykkään enemmän kilpasiskosta Laura Lepistöstä ja olenkin aina ihmetellyt, että miksi hänen kauneuttaan ei huomata vaan aina Kiira, jonka suukin on jotenkin kummallinen. Laura nyt ei ole mikään klassinen kaunotar, mutta tyrmäävä verrattuna Kiiraan.

Auttaako tämä käsittämään? Tässä hän on tavisten rinnalla tasaveroisesti:

Vierailija
290/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annabelle Wallis

Vierailija
291/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle Pfeiffer

Ava Garder

Vierailija
292/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskahtelija kirjoitti:

Nämä ovat makuasioita, ihmiset näkevät ja kokevat asiat niin eri tavoin. Minusta Kiira Korpi on todella kaunis, mutta myös Laura on nätti. Se miksi jostakin ihmisestä tulee suosittu, on niin monesta asiasta ja myös tuurista kiinni.

Vierailija
294/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sofia Ruutu on klassisella ja puhtaalla tavalla kaunis. Varmasti yksi suomen kauneimpia naisia.

Vierailija
295/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naomi Watts

Vierailija
296/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä mammoille sitä klassista ja muutakin kauneutta ja parhautta. Muistakaahan tänään tv-ensi-illassa "Winter's bone"!

http://media1.santabanta.com/full6/Global%20Celebrities(F)/Jennifer%20L…

Vierailija
297/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on/oli myös pitkähkö ja kun oli vähän enemmän lihasta kuin nyt niin "kaikki" miehet kuolasi hänen takamuksensa perään. Oli myös sellainen mystinen, ei kertonut itsestään mitään, mutta sitten kun lopetti kilpaluistelun ja rupesi jakamaan itsestään ja elämästään ja kumminsiskonkaimastaan kaiken mahdollisen niin ei ole niin mysteerinen enää. (Siinä Jenni Vartiaisenkin mystisen olemuksen salaisuus, ei jaarittele koko elämäänsä kaikissa medioissa. Mukavalta ihmiseltä vaikuttaa toki Korpikin.)

Vierailija
298/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iman

Vierailija
299/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira tavisten joukossa on häkellyttävän kaunis!

Vierailija
300/529 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iman

Imanin luustossa on klassisia piirteitä, mutta jää kauas taakse edesmenneestä Donyale Lunasta (googlatkaa, aivan upea ja klassisen kaunis luusto).