Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vihjata naiselle että olen varakas?

Vierailija
06.10.2017 |

Tai en nyt ehkä varakas (vielä) mutta hyvätuloinen ikäisekseni.

Kyseessä siis aasialaistaustainen erittäin kaunis ja seksikäs nainen, joka käy aina silloin tällöin työpaikallani siivoamassa.
Olen ymmärtänyt aasialaisten naisten olevan tavallistakin tarkempia miehen tuloista. Voisin esitellä esim. autoani, mutten koskaan törmää häneen parkkipaikalla.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan reissulle vaan. Pattayalla on paljon naisia jotka tykkää lompakkoukkeleista. Katsovat 190cm, suomalaisia juttutaitoja ja muita puitteita läpi sormien.

Vierailija
22/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu 600 tai kullattu rollaattori,kullatut pokat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaiset tekohampaat ikäiselläsi.

Vierailija
24/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaiset tekohampaat 😃

Vierailija
25/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paddockin tapaus

Vierailija
26/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesi kohteella on luultavasti puoliso ja perhe. 

Vierailija
27/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä maalainen nainen on?

Vierailija
28/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvittelet että hän on vapaa?

Todennäköisesti tuontivaimo jostakin Thaimaan lomakohteesta. 

Vierailija
29/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä missään tapauksessa kertoa, ainakaan ennen kuin suhde on todella vakavalla pohjalla. Suomen lakien mukaan kummallakin on omat varansa ja vasta kuolema tai aviero voi saada oikeuden toisen omaisuuteen, jos se toinen on niin halunnut tai ei ole osannut hoitaa edes avioehtoa tai testamenttia kuntoon.

Maksulliset naiset ovat sitten eri juttu, mutta hehän voivat tulla halvemmiksikin pitkän päälle.

Vierailija
30/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tottakai se tuli Suomeen just siksi että pääsee siivoomaan...

Jos vaihtoehtona on siivota jossain Thaimaassa...

Suomestakin on aikoinaan lähdetty ei-niin-hohdokkaisiin hommiin ulkomaille paremman ansiotason vuoksi.

Vierailija
31/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin parhailla naisilla aina :((

Vierailija
32/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites sitten ap on naiseton, jos on varakas ja pitkäkin? Ainakin palstan mukaan sen jo pitäisi auttaa pitkälle.

Vierailija
33/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites sitten ap on naiseton, jos on varakas ja pitkäkin? Ainakin palstan mukaan sen jo pitäisi auttaa pitkälle.

Olen melko ujo. On minua pari naista oma-aloitteisesti oikein "vongannutkin" mikä on käsittääkseni melko harvinaista. Niistä ei vaan sitten ole kehkeytynyt mitään vakavampaa.

AP

Vierailija
34/37 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yritä joka tapauksessa esittää asiasi niin, ettei siivooja tunne itseään ahdistelluksi. Jos hän ei ole kiinnostunut, niin ajattelepa, miltä tuollaiset ehdotukset tuntuvat. Kannattaa edetä tosi varovaisesti ja hienotunteisesti. Vaikka trollihan tämä oli.

Vierailija
35/37 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aasialaiset naiset tule Suomeen yleensä avioliiton kautta? Ja miksi naisille pitäisi osoittaa olevansa varakas? Mua ainakin kiinnostaa ihminen ja persoona, ei rahat.

Vierailija
36/37 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös aasialaiset naiset tule Suomeen yleensä avioliiton kautta? Ja miksi naisille pitäisi osoittaa olevansa varakas? Mua ainakin kiinnostaa ihminen ja persoona, ei rahat.

No joo tietty, mutta rikkaan miehen persoonallisuus tuntuu aina kiinnostavan naisia enemmän kuin köyhän miehen persoonallisuus :D

Vierailija
37/37 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yritä joka tapauksessa esittää asiasi niin, ettei siivooja tunne itseään ahdistelluksi. Jos hän ei ole kiinnostunut, niin ajattelepa, miltä tuollaiset ehdotukset tuntuvat. Kannattaa edetä tosi varovaisesti ja hienotunteisesti. Vaikka trollihan tämä oli.

Ei ole trolli. Ajattelen nytkin miten tekisin muuvin ja tulin katsomaan onko ketju päivittynyt, mutta tänne on tietysti tullut jotain asiatonta huutelua. Voi ei, olen kai ihastunut ://

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä