Miten vihjata naiselle että olen varakas?
Tai en nyt ehkä varakas (vielä) mutta hyvätuloinen ikäisekseni.
Kyseessä siis aasialaistaustainen erittäin kaunis ja seksikäs nainen, joka käy aina silloin tällöin työpaikallani siivoamassa.
Olen ymmärtänyt aasialaisten naisten olevan tavallistakin tarkempia miehen tuloista. Voisin esitellä esim. autoani, mutten koskaan törmää häneen parkkipaikalla.
Kommentit (37)
Mersu 600 tai kullattu rollaattori,kullatut pokat.
Kultaiset tekohampaat ikäiselläsi.
Ihastuksesi kohteella on luultavasti puoliso ja perhe.
Mistä kuvittelet että hän on vapaa?
Todennäköisesti tuontivaimo jostakin Thaimaan lomakohteesta.
Ei pidä missään tapauksessa kertoa, ainakaan ennen kuin suhde on todella vakavalla pohjalla. Suomen lakien mukaan kummallakin on omat varansa ja vasta kuolema tai aviero voi saada oikeuden toisen omaisuuteen, jos se toinen on niin halunnut tai ei ole osannut hoitaa edes avioehtoa tai testamenttia kuntoon.
Maksulliset naiset ovat sitten eri juttu, mutta hehän voivat tulla halvemmiksikin pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Joo tottakai se tuli Suomeen just siksi että pääsee siivoomaan...
Jos vaihtoehtona on siivota jossain Thaimaassa...
Suomestakin on aikoinaan lähdetty ei-niin-hohdokkaisiin hommiin ulkomaille paremman ansiotason vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin parhailla naisilla aina :((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites sitten ap on naiseton, jos on varakas ja pitkäkin? Ainakin palstan mukaan sen jo pitäisi auttaa pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites sitten ap on naiseton, jos on varakas ja pitkäkin? Ainakin palstan mukaan sen jo pitäisi auttaa pitkälle.
Olen melko ujo. On minua pari naista oma-aloitteisesti oikein "vongannutkin" mikä on käsittääkseni melko harvinaista. Niistä ei vaan sitten ole kehkeytynyt mitään vakavampaa.
AP
No, yritä joka tapauksessa esittää asiasi niin, ettei siivooja tunne itseään ahdistelluksi. Jos hän ei ole kiinnostunut, niin ajattelepa, miltä tuollaiset ehdotukset tuntuvat. Kannattaa edetä tosi varovaisesti ja hienotunteisesti. Vaikka trollihan tämä oli.
Eikös aasialaiset naiset tule Suomeen yleensä avioliiton kautta? Ja miksi naisille pitäisi osoittaa olevansa varakas? Mua ainakin kiinnostaa ihminen ja persoona, ei rahat.
Vierailija kirjoitti:
Eikös aasialaiset naiset tule Suomeen yleensä avioliiton kautta? Ja miksi naisille pitäisi osoittaa olevansa varakas? Mua ainakin kiinnostaa ihminen ja persoona, ei rahat.
No joo tietty, mutta rikkaan miehen persoonallisuus tuntuu aina kiinnostavan naisia enemmän kuin köyhän miehen persoonallisuus :D
Vierailija kirjoitti:
No, yritä joka tapauksessa esittää asiasi niin, ettei siivooja tunne itseään ahdistelluksi. Jos hän ei ole kiinnostunut, niin ajattelepa, miltä tuollaiset ehdotukset tuntuvat. Kannattaa edetä tosi varovaisesti ja hienotunteisesti. Vaikka trollihan tämä oli.
Ei ole trolli. Ajattelen nytkin miten tekisin muuvin ja tulin katsomaan onko ketju päivittynyt, mutta tänne on tietysti tullut jotain asiatonta huutelua. Voi ei, olen kai ihastunut ://
AP
Thaimaan reissulle vaan. Pattayalla on paljon naisia jotka tykkää lompakkoukkeleista. Katsovat 190cm, suomalaisia juttutaitoja ja muita puitteita läpi sormien.