Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette kertoneet vanhemmillenne raskaudesta?

Vierailija
06.10.2017 |

Molemmilla puolilla on kyse ensimmäisestä lapsenlapsesta, niin haluaisin kertoa asian jotenkin muuten kuin vain töksäyttämällä "olen raskaana". Mutta miten, ideoita? Ei nyt mitään pulla uunissa -arvoitusleikkejä tai muuta showta, mutta jotain kivaa. Itselle ei tule mieleen muuta kuin ultrakuva kehyksissä, ja niihin voisi sitten laittaa vaikka vauvan kuvan kun vauva on maailmassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meille tulee vauva!"

Vierailija
2/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomalla, että meille tulee vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pantiin sopivaan aikaan ja mun munasolu kohtas miehen siittiön ja oon nyt tiineenä:

Vierailija
4/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika. Iloinen, maailman luonnollisin asia. Mitä tuota nyt miettimään.

Vierailija
5/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyun ohimennen että lähtisikö äiti mun kanssa vaateostoksille. Sellaisia pieniä jo söpöjä vaatteita katsomaan... :D

Vierailija
6/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli ketju ehkä vuosi sitten. Melkoista sirkustahan jotkut tuosta sanoivat tehneensä 😃.

Vierailija
7/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisesti huutaen: Me saamme vauvan! Tilanne jatkuu kyllä siitä riemukkaissa merkeissä, älä huoli.

Vierailija
8/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kysyimme anopiltani, tahtooko hän, että häntä kutsutaan mummuksi, mummiksi vai mummoksi.

Vierailija
9/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jotain sen "meille tulee vauva" ja sirkuksen väliltä. Tuo pienten vaatteiden ostaminen oli kiva idea, kiitos! Lisääkin saa ehdottaa.

ap

Vierailija
10/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/16 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen itsekin ennen pitkää huomaa.

Vierailija
12/16 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vain sanoa, että "olen raskaana"? Miksi se pitäisi ilmaista jotenkin erikoisesti?

Vierailija
13/16 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti, meille tulee vauva" ja "äiti, meille tulee toinen vauva ".

Asun kaukana vanhemmistani niin ei siinä olisi voinut mitään showta ruveta järjestämään. Uskon että ihan yhtä paljon ne tulevat isovanhemmat siitä vauvauutisesta ilahtuu, oli kertomistapa mikä hyvänsä.

Ne jenkkityyliset "world's best grandma" t-paitalahjat on muuten mielestäni tosi mauttomia.

Neulooko äitisi? Voisithan pyytää häntä tekemään vaikka pikkutumput tulokkaalle.

Vierailija
14/16 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin äidille asiasta puhelimessa, hän sanoi että hankkikaa ennemmin kissa tai koira j mene tekemään abortti. Olin juuri mennyt naimisiin mieheni kanssa.

Sanomattakin selvää, että äitini ei ole koskaan ollut lapsenvahtina, pyytänyt lasta kylään, soitellut hänelle tms. Lapsi on nyt teini ja oma isoäiti on hänelle vain vieras, eksentrinen vanhus valokuvassa.

Vierailija
15/16 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kysyimme anopiltani, tahtooko hän, että häntä kutsutaan mummuksi, mummiksi vai mummoksi.

Ei mummaa saa unohtaa!

Vierailija
16/16 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mummaa saa unohtaa!

Tai isoäitiä, muoria, mammaa taikka nannaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän