Miksi tällä palstalla vihataan kaikkea ja kaikkia?
Ihan kuin monen ainoa tavoite täällä olisi saada muita ihmisiä pahalle mielelle. En käsitä tätä ilkeilyn määrää täällä.
Kommentit (10)
Täällä on vaan paljon ihmisiä, jokainen vihaa jotain.
Koska täällä on kaikenlaisia ihmisiä, eli vihan kohteet vaihtelevat hyvinkin paljon.
Hmph, en silti tajua tätä pahansuopaa käyttäytymistä täällä...
-Ap
Koska tällä palstalla anonyymisti voi sanoa ihan mitä tahansa. Minun kommenttini voisin julkaista ihan nimelläni. En kuulu vihaajiin
Mulla menee viheltäen ohi noi pahansuopien palstailijoiden känkkäränkät. Kuvittelevat varmaan kommenteillaan saavan minutkin pahalle tuulelle tai lannistumaan. On käsketty tappamaan itseni, haukuttu ties millä nimillä, yritetty takertua johonkin kirjoitusvirheeseen ihan, kuin se olisi elämää isompi asia.
Oikeasti tuollaisilla ihmisillä on varmaankin psyykepuolella asiat huonosti. Ei normaali ihminen käyttäydy miten sattuu. Reppanoita ovat.
No mieti jos pankit varoittavat Vauva palstalle menemisestä niin olisiko tämän maine Suomen huonointa seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Luet varmaan viestejä, joissa toimitaan noin.
Mielestäni täällä autetaan ja kannustetaan ihmisiä.
Aina on tietenkin joukossa sekopäitä.
Minunkin havaintoni on, että täällä on aika paljon myös avuliaisuutta ja oikeudenmukaista ajattelua. Esim. koulukiusaamista halutaan kitkeä, heikkoja ja masentuneita halutaan auttaa, ruokavalioon ja terveyteen jaetaan vinkkejä jne.
Myös ilkeyttä esiintyy. Ehkä sitä harjaantuu vaistoamaan jo ketjun otsikosta, onko enimmäkseen hyvän vai pahan mielen keskustelua luvassa.
Av on kuitenkin mainettaan parempi mielestäni.
Tulen nyt tähän ketjuun kertomaan asian jota olen ajatellut jo pitkään: Sana, sinun kommenttisi ovat lähes aina ihania ja auttavaisia. Vaikka en elämänfilosofiaa kanssasi jaakaan, niin tykkään tyylistäsi! Kiitos :)
Onnettomat läskipersekotimammat täällä purkavat patoutumiaan - nimettömänä ja kasvottoma nettipalstalla, ainoa keino jolla he pystyvät ja uskaltavat päteä. 😂
Luet varmaan viestejä, joissa toimitaan noin.
Mielestäni täällä autetaan ja kannustetaan ihmisiä.
Aina on tietenkin joukossa sekopäitä.