Jos kloonaisit itsesi, niin kestäisitkö asua sen kloonin kanssa?
Kommentit (39)
Kyllä identtisillä kaksosillakin voi olla omat luonteenpiirteensä, vaikka usein melko samansuuntaisia ovatkin. Esimerkiksi toinen voi olla päättäväisempi tai dominoivampi.
Vihdoinkin minulla olisi täydellinen ystävä kaikkeen kivaan yhdessä tekemiseen! Olisi mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikea kysymys. Olen hauska, boheemi ja suurpiirteinen. Toisaalta helposti ärtyvä ja paljon tilaa tarvitseva.. Voi olla, että tulisi yhteenottoja?!
Yhteenottoja mietin itsekin. Mutta sitähän ymmärtäisi itseään niin hyvin että joko niitä ei tulisi tai sitten ymmärtäisi mistä ne johtuvat joten ne loppuisi alkuunsa? Vai mitä?
En kyllä kestäisi, kerta oltaisiin molemmat introvertteja jotka tarvitsevat paljon omaa aikaa ja tilaa. Tykättäisiin kyllä kotona möllöttämisestä, mutta kumpikin haluaisi tehdä sen yksin :D
En haluais toista masentunutta samaan kämppään. Mielummin oon yksin.
Viihdyttäis ihan hyvin toistemme kanssa, välillä omissa oloissaan ja välillä juttua tulee kuin tuutista. Olis myös hienoa, kun olisi joku yhtä impulsiivinen ja spontaani, jotta voisi vaikka keskellä yötä lähteä roadtripille toiselle puolen suomea - jos siltä sattuisi tuntumaan. Joku myös ymmärtäisi ajoittaisen ahdistukseni ja jännitykseni, eikä aina vähättelisi asiaa. Yksi asia elon tekisi kuitenkin mahdottomaksi..en koskaan voisi luottaa siihen etteikö hän olisi pelannut kaikkia rahojaan. :--(
Kaksi vuorokautta ja sitten olisi pystyssä vuosisadan riita. Naapurit soittaisi poliisit ja siinä sitä olisi selittämistä, kun on itsensä kanssa niin pahasti riidoissa että kaksi viikkoa pitäisi jo rauhoittua pelkästään eri nurkissa.
En pahimmissa painajaisunissanikaan.
Tulisi mahtavia keskusteluja (ei kuitenkaan kovin objektiivisia?) persoonan kanssa jolla samat kiinnostuksen kohteet. Siivouksesta voisi tulla kränää. Kuulostaa hyvältä kuitenkin!
En kestäisi, en kestä itseäniäkään välillä!😩
Vierailija kirjoitti:
Jumpe, pääsisin panemaan!
No hitto miks ei!
Suosittelen Fay Weldonin kirjaa Naisen kopiot.
Todellakin kestäisin! Ois kerrankin joku joka kunnolla ymmärtää mua, tykkäis samoista jutuista ja keskustelunaiheista ja jos en itse jaksais mennä esim. jonnein sukujuhliin nii voisin lahjoa sen kloonin menemään mun puolesta :D
Eiköhän me tultaisi toimeen. Mutta, koska kloonini suhtautuisi intohimoisesti töihini niin hän voisi hyvin hoitaa mun työmatkat samalla kun mä keskittyisin perheeseeni. Kuulostaisi aika hyvältä!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Ilman muuta homoilisin itseni kanssa. Olipa omituinen lause. Keskustelu toisaalta hauskaa, mutta olisinko aina samaa mieltä itseni kanssa? Kenties olisi tylsää. Tässä kyllä avautuu aika syviä asioita. Seuraa saisin itsestäni, mutta kyllästyisinkö itseeni.
En todellakaan. Ei siitä tulisi mitään, jos kaksi lapsellista ja itserakasta laiskimusta asuisi yhdessä. Asuntomme täyttyisi hetkessä tavarapaljouteen kummankin hamstratessa sinne koko ajan lisää tavaraa, kumpikaan ei jaksaisi tehdä kotitöitä vaan odottaisi, että toinen tekisi ne ja olisimme hetkessä niin pahoissa riidoissa keskenämme, että toinen tappaisi toisen ennemmin tai myöhemmin, varmasti ennemmin.
Mielenkiintoista olisi tavata oma klooninsa joka on elänyt koko ikänsä eri perheessä, jopa eri maassa kuin itse. Miten hyvin mahtaisi tulla toimeen, löytyisikö yhteinen sävel nopeesti..