Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ihan todella paljon läheisyyttä yhden naisen kanssa <3

Vierailija
06.10.2017 |

Miten pääsen tästä tunteesta eroon? Hän on varattu ja mua vanhempi sekä samaa sukupuoltakin, mutta ihan mielettömän söpö ja valloittavan ihana...aivan unelmakaunis. En mä pysty unohtamaan häntä varmaankaan ikinä. En kestä. :'( Olisiko jollain toimivia vinkkejä ihastuksen kohteen unohtamiseksi?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako joku lääkitys tai mielenhallinnan tekniikka tai meditointi tai rukoilu? En ole koskaan aiemmin ollut niin totaalisen ihastunut keneenkään. Olen vain todella onnellinen hänen lähellään. On niin onnellisuutta hykertelevän kotoisa olo hänen läheisyydessään ja kaikki hänessä jotenkin silittelee sieluani. :) Tässä on todellakin puun ja kuoren välissä, kun en oikein kehtaa/uskalla hänelle kertoa tunteistani ja yritän taistella omia tuntemuksiani vastaan ja hillitä niitä, kun toinen on niin täydellinen. <3

Vierailija
2/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jotakin muuta ajateltavaa.

Vierailija
4/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vastaan taistelu sut uuvuttaa.

Mieti mieluummin realiteetteja.

Miksi ei ihailusta voisi kertoa?

Kertoa voi, vaikkei turhan yksityiskohtaisesti.

'Sinä olet minun mielestäni niin ihailtava. Tai ihailen sinuun, kun so Ulla on ...sinä olet.' Kyllähän sen sanoa voi,

Ne läheisyysadiat on sitten luku ihan erikseen...ihan niinkuin muissakin ihmissuhteissa.

Sen aika näyttää.

Ihailla voi ja kertoa voi.

Jos se ihminen on niin täydellinen, niin hän on imarreltu ja ymmärtää.

Vierailija
5/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika plus ei mitään kontaktia enää. Et tapaa, et seuraa tai stalkkaa somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä, ennen pitkää.

Vierailija
6/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika plus ei mitään kontaktia enää. Et tapaa, et seuraa tai stalkkaa somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä, ennen pitkää.

En mä edes seuraa tai tapaa häntä; joskus näen osin sattumalta. Mutta hän on vain niin upea ja ihana.

Vierailija
7/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet yleensä kahden kanssa.

Vierailija
8/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet yleensä kahden kanssa.

Vierailija
9/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuullostaa TODELLA kornilta, mutta toimii tommosissa tilanteissa ja auttaa muissakin, esim. tupakoinnin lopettamisessa.

Temppu ja miten se tehdään: Pidät keskivahvaa kuminauhaa ranteessasi yöt ja päivät. Aina, kun mieleesi tulee ajatuksia tai mielitekoja joista haluat päästä eroon, venytät kuminauhaa ja päästät sen irti niin että se räpsähtää kipeästi rannenahkaasi. Tylsän kuulloinen vinkki, mutta viikon päästä huomaat jo ajattelevasi ei-toivottuja ajatuksia paljon vähemmän. Jos tämmönen halpa ja toimiva yksinkertainen ratkaisu kelpais.

Vierailija
10/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vaikeaa jotenkin deletoida muististaan niitä kaikkia ihania mielikuvia ja muistoja...sitä, miten ihanaa on katsella häntä hänen kauniisiin silmiinsä, hänen todella pehmeän näköisiä huuliaan, suloisia paksuja hiuksiaan, upeaa vartaloaan, tapaansa liikkua ja puhua, hänen aivan mielettömän ihanan kuuloista ääntään ja sanavalintojaan, hänen tyyliään, ihonsa sävyä, hänen hyvää tuoksuaan (se on kuin lumoava Axe-efekti mun näkökulmastani!). Hän on niin älykäs, lempeä, rauhallinen ja vastustamattoman houkutteleva aivan mystisellä tavalla. En vain pysty vastustamaan häntä mitenkään. Jännää, että kohtasin hänen kaltaisensa ihanan täydellisen olennon vasta aikuisena...en ollut vastaavaa kokenut koskaan aiemmin. :)

Vierailija
11/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nainen naimisissa miehen kanssa? Voithan sinä tunnustaa hänelle rakkautesi. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka hän ajattelisi samoin kaikesta huolimatta?

Vierailija
12/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leifhackman kirjoitti:

Tää kuullostaa TODELLA kornilta, mutta toimii tommosissa tilanteissa ja auttaa muissakin, esim. tupakoinnin lopettamisessa.

Temppu ja miten se tehdään: Pidät keskivahvaa kuminauhaa ranteessasi yöt ja päivät. Aina, kun mieleesi tulee ajatuksia tai mielitekoja joista haluat päästä eroon, venytät kuminauhaa ja päästät sen irti niin että se räpsähtää kipeästi rannenahkaasi. Tylsän kuulloinen vinkki, mutta viikon päästä huomaat jo ajattelevasi ei-toivottuja ajatuksia paljon vähemmän. Jos tämmönen halpa ja toimiva yksinkertainen ratkaisu kelpais.

Täytyy kokeilla. Olen tässä miettinyt pääni puhki niin moneen kertaan, että mieluusti kokeilen tuollaista. Tulee mieleen Opus Dei ja chalice-katumusketju tuosta...mutta jospa se toimisi. T. Ap

Vierailija
13/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nainen naimisissa miehen kanssa? Voithan sinä tunnustaa hänelle rakkautesi. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka hän ajattelisi samoin kaikesta huolimatta?

En ole varma, onko naimisissa, mutta vahvasti veikkaan sen suuntaista sormuksista päätellen. T. Ap

Vierailija
14/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leifhackman kirjoitti:

Täytyy kokeilla. Olen tässä miettinyt pääni puhki niin moneen kertaan, että mieluusti kokeilen tuollaista. Tulee mieleen Opus Dei ja chalice-katumusketju tuosta...mutta jospa se toimisi. T. Ap

Sorry, se ketju olikin cilice. Sellaistakin/vastaavaa pitäis kokeilla varmaan. :/

Vierailija
15/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella hänen olevan kiinostunut myös naisista? Onko hän flirttaileva? Jos on niin flirttaileeko molemmille sukupuolille?

Vierailija
16/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvitella hänen olevan kiinostunut myös naisista? Onko hän flirttaileva? Jos on niin flirttaileeko molemmille sukupuolille?

Mun mielestäni hän on ollut useinkin hieman flirttaileva tai saatan toki kuvitella omiani (=toiveajatteluani osittain ehkä). En ole ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin havainnut hänen flirttailevan miesten kanssa, mutta uskoisin, että hän saattaisi flirttailla miestenkin kanssa ainakin välillä.

Vierailija
17/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on välillä tosi lämmin ja lähestyttävä ja välillä hieman kalsakampi ja itse oon aina yhtä koiranpentumaisen ihastunut häneen. :)

Vierailija
18/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni hän on ollut useinkin hieman flirttaileva tai saatan toki kuvitella omiani (=toiveajatteluani osittain ehkä). En ole ollut sellaisessa tilanteessa, että olisin havainnut hänen flirttailevan miesten kanssa, mutta uskoisin, että hän saattaisi flirttailla miestenkin kanssa ainakin välillä.

Ehkä hänkin on kiinnostunut sinusta jos on useinkin flirttaileva. Ja varsinkin jos ei ole sitä muiden seurassa. Ja jos on enimmäkseen hetero, voi tuo ajoittainen viileämpi käytös selittyä sillä että menisi hämilleen omista tuntemuksistaan.

Millä tavalla on flirttaileva? Hymyilee, kehuu, vitsailee..?

Vierailija
19/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap millä tavalla hän on flirttaileva? :)

Vierailija
20/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan kestänyt tätä ap?