Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ihan todella paljon läheisyyttä yhden naisen kanssa <3

Vierailija
06.10.2017 |

Miten pääsen tästä tunteesta eroon? Hän on varattu ja mua vanhempi sekä samaa sukupuoltakin, mutta ihan mielettömän söpö ja valloittavan ihana...aivan unelmakaunis. En mä pysty unohtamaan häntä varmaankaan ikinä. En kestä. :'( Olisiko jollain toimivia vinkkejä ihastuksen kohteen unohtamiseksi?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko lähekkäin? Oletteko samassa työpaikassa?

Vierailija
62/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että ap on ihastunut terapeuttiinsa. Kaikki tekijät eivät täsmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä hän asuu. Emme työskentele samassa työpaikassa.

Vierailija
64/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro edes mistä päin hän on? 

Vierailija
65/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä hän asuu. Emme työskentele samassa työpaikassa.

Miten te aloititte juttelemisen? Menitkö sinä hänen juttusille vai toistepäin?

Vierailija
66/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hänen ammattia?

Vierailija
67/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö hänen ammattia?

Tiedän, mutta en kommentoi sitä tässä.

Vierailija
68/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro edes mistä päin hän on? 

Olemme tavanneet eräässä Kustaa Vaasan erään joen suulle perustamassa rannikkokaupungissa ensimmäisen kerran. Enempää en paljasta, eikä se nyt näissä lemmenhuolissani mitään auttaisikaan. Kun siis ei sen asian kertominen häntä minun vierelleni tupsauta. :)

Vierailija
69/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Olen rakastamasi terapeutti, ja hieman huolissani taidan tilanteesta olla. Kehoitan sinua käymään aamuisin lenkillä noin klo 7. Tätä varten sinun kannattaa käydä ajoissa nukkumaan, että ehdit saada riittävästi unta ja lepoa. Muista syödä riittävästi kasviksia päivisin ja juoda vettä. Alkoholi on huono ajatus. Kyllä se siitä, tunteitaan ei ole hyvä piilottaa. Sinäkin olet aivan mahtava ja tärkeä ihminen! Nyt sinun kannattaa käyttää tämä palava energia itsesi kehittämiseen.

Vierailija
70/88 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Olen rakastamasi terapeutti, ja hieman huolissani taidan tilanteesta olla. Kehoitan sinua käymään aamuisin lenkillä noin klo 7. Tätä varten sinun kannattaa käydä ajoissa nukkumaan, että ehdit saada riittävästi unta ja lepoa. Muista syödä riittävästi kasviksia päivisin ja juoda vettä. Alkoholi on huono ajatus. Kyllä se siitä, tunteitaan ei ole hyvä piilottaa. Sinäkin olet aivan mahtava ja tärkeä ihminen! Nyt sinun kannattaa käyttää tämä palava energia itsesi kehittämiseen.

Olisi ihanaa, jos olisitkin. :) Mutta en usko, että hän kirjoittaisi juuri tuolla tavalla ja noista asioista. Hän mainitsisi jotain, josta tunnistaisin hänet ja elämäntilanteeni.

Vierailija
71/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M? Olen K, ja tunnen aika lailla samoin - mutta mahtaako kumpikaan meistä saada aikaiseksi aloitetta?

Vierailija
72/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että toi "terapeutti" on vaan työnimi koko tälle ihastukselle. Luultavasti ihastus työskentelee ihan muissa työtehtävissä.

Vierailija
73/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että toi "terapeutti" on vaan työnimi koko tälle ihastukselle. Luultavasti ihastus työskentelee ihan muissa työtehtävissä.

Nimenomaan. Hän parantaa mut katsellaan ja hymyllään sekä suloisella olemuksellaan ja hienoilla ajatuksillaan kaikesta pahasta, mitä olen kokenut.

Vierailija
74/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Hän parantaa mut katsellaan ja hymyllään sekä suloisella olemuksellaan ja hienoilla ajatuksillaan kaikesta pahasta, mitä olen kokenut. <3

Mikä hän on ammatiltaan? Sen voi aina kertoa.

Vierailija
75/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Hän parantaa mut katsellaan ja hymyllään sekä suloisella olemuksellaan ja hienoilla ajatuksillaan kaikesta pahasta, mitä olen kokenut. <3

Mikä hän on ammatiltaan? Sen voi aina kertoa.

En valitettavasti voi kertoa "liikaa". Mutta hän tietää melko (?) varmasti, että rakastan häntä.

Vierailija
76/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/88 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slissa kirjoitti:

:-o

Hyi, oot pelottava stalkkeri.

Ala elää normielämää ja lopeta tuollainen.

En mä ole stalkkeri lainkaan. Ajattelen häntä, mutta en todellakaan stalkkaa. Omatuntoni ei sallisi sellaista ikinä. Olen rakastunut niiden muutamien kohtaamisten perusteella. Stalkkeri ja ihailija ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
78/88 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kertoa hänelle? Onko ollut joku erityinen juttu miksi sinun on tarvinnut olla hänen kanssa tekemisissä ja hän on sitä kautta tullut läheiseksi? Vai oletko vaan nähnyt sattumalta joskus?

Vierailija
79/88 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/88 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kuuluisan keskiaikaisen kirkon dominoimalla aukiolla veden ympäröimänä. Katukuvassa näkyy näkyvästi rynnäkkökivääreillä varustettuja sotilaita, mikä tuntuu todella oudolla tavalla turvalliselta. Muuten kaupunki on entisensä. Olet paljon mielessäni, ja pidän siitä.