Törkeä vartija itketti tytärtäni
Olimme kaupungilla, menin kahvilaan ja tytär lähti katselemaan meikkejä. Kohta soittaa paniikissa: vartija oli ottanut kiinni, vienyt takahuoneeseen ja jättänyt sinne odottamaan . Syöksyin välittömästi meikkiosastolle selvittämään tilannetta ja myyjän mukaan tyttö oli laittanut huulikiillon taskuun vartijan nähden. En usko, tyttäreni ei IKINÄ varasta. Typerä vartija oli oikein soittanut poliisit vaikka tässä oli selvä väärinkäsitys, tytär oli testaillut huulikiiltoja ja saatuaan tekstiviestin pistänyt kiillon hetkeksi sivuun, eli ajatuksissa taskuunsa.
Minun tyttäreni ei todellakaan tarvitse varastaa, etenkään mitään parin euron huulikiitoa! Saa rahaa kun pyytää. Luulisi nyt tytön vaatteistakin näkevän ettei tämä ole mikään sosiaalitapaus, jonka tarvitsee varastella...
Kommentit (43)
Kannattaisi vähän nyt skarpata. Jotain keskittymisharjoituksia kenties aiheellista kokeilla? Sulla on käynyt hyvä tuuri kun et ole jäänyt kiinni noista, meinaan sitten kun joku myyjä näkeekin miten "vahingossa" kävelet kassan ohi maksamatta niin poliisit ei tunne armoa hajamielisille.[/quote]
Ymmärsitköhän lukemasi? Kaksi noista mainitsemistani tapauksista oli periaatteessa myyjän virhe, ei huomannut ottaa maksua myös toisesta, samanlaisesta tuotteesta. Kukin meistä taaplaa tyylillään, kuten kirjoitin, tahallani en ole ikinä varastanut, ja nuo vahingotkin oma-aloitteisesti olen mennyt itse selvittämään. No tuolla postissa asioidessani oli liian vähän unta ja liikaa ajateltavaa. Ainakin minun kannattaa pysyä pois kaupoista väsyneenä. Ja kuinka moni av-palstailijoista menee korjaamaan kaupan virheen, siis jos itse on maksanut kassan mokan takia vähemmän, eli maksamaan jälkikäteen? Tervetuloa vaan vartijat ja poliisit. Näillä valoilla menen minä.
Voi että 😂 Eihän minun lapsi varasta ja vaatteista näkee ettei tarvitsekaan. Höhöö, eipä se rahanpuute ole se ainoa syy varastaa.
Kannattaisi vähän nyt skarpata. Jotain keskittymisharjoituksia kenties aiheellista kokeilla? Sulla on käynyt hyvä tuuri kun et ole jäänyt kiinni noista, meinaan sitten kun joku myyjä näkeekin miten "vahingossa" kävelet kassan ohi maksamatta niin poliisit ei tunne armoa hajamielisille.