Törkeä vartija itketti tytärtäni
Olimme kaupungilla, menin kahvilaan ja tytär lähti katselemaan meikkejä. Kohta soittaa paniikissa: vartija oli ottanut kiinni, vienyt takahuoneeseen ja jättänyt sinne odottamaan . Syöksyin välittömästi meikkiosastolle selvittämään tilannetta ja myyjän mukaan tyttö oli laittanut huulikiillon taskuun vartijan nähden. En usko, tyttäreni ei IKINÄ varasta. Typerä vartija oli oikein soittanut poliisit vaikka tässä oli selvä väärinkäsitys, tytär oli testaillut huulikiiltoja ja saatuaan tekstiviestin pistänyt kiillon hetkeksi sivuun, eli ajatuksissa taskuunsa.
Minun tyttäreni ei todellakaan tarvitse varastaa, etenkään mitään parin euron huulikiitoa! Saa rahaa kun pyytää. Luulisi nyt tytön vaatteistakin näkevän ettei tämä ole mikään sosiaalitapaus, jonka tarvitsee varastella...
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tytär oli siis vastannut kummitätinsä viestiin ja lähtenyt kävelemään portteja kohti samalla viestiä näpytellen, tajuamatta mihin suuntaan käveli tai sitä , ettei ollut laittanutkaan kiiltoa takaisin telineeseen !
Olimme olleet hammaslääkärissä ja tyttö oli uupunut sekä ajatuksissaan.
Syy, miksi tein tämän aloituksen on että toivoin keskustelua yli-innokkaista vartijoista jotka luulevat olevansa jumalasta seuraavia! Tiedän monilla olevan tälläisiä kokemuksia.
ap
Jos minä ajatuksissani ajan punaisia päin, onko ok että poliisi minua sakottaa? Miksi tai miksi ei?
Minäkin pääsin tänään tekemisiin vartijan kanssa. Kirppisvaatteessa oli hälytin ! Huudatin portteja kauppakeskuksessa ja sain esitellä laukustani kaikki käytetyt nenäliinat, särkylääkkeet, avaimet ja tamppoonit kunnes syyllinen löytyi housuista. Vartija oli asiallinen.,mutta silti nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytär oli siis vastannut kummitätinsä viestiin ja lähtenyt kävelemään portteja kohti samalla viestiä näpytellen, tajuamatta mihin suuntaan käveli tai sitä , ettei ollut laittanutkaan kiiltoa takaisin telineeseen !
Syy, miksi tein tämän aloituksen on että toivoin keskustelua yli-innokkaista vartijoista jotka luulevat olevansa jumalasta seuraavia! Tiedän monilla olevan tälläisiä kokemuksia.
ap
Vartija teki tasan sen mikä työtehtäväänsä kuuluu, eli otti kiinni henkilön joka poistui kaupasta kaupan omaisuutta taskussaan, maksamatta. Mikä tekee vartijasta yli-innokkaan joka luulee olevansa jumalasta seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö tapahtui? Me kunnialliset ihmiset olemme vielä töissä. ;)
Me yövuoroa monta viikkoa tehneet ollaan jo 4:n päivän vapaalla eikä notkuta työaikana palstalla. ;)
Vierailija kirjoitti:
ap
Syy miksi sä oikeasti teit tämän aloituksen, on se että sä oot satutäti!
p.s. kannattaa tarkistaa vielä kleptomaanilapsen taskut, sillä on varmaan käsi käynyt siellä hammaslääkärissäkin ja nyt on povitaskut täynnä niitä poskipumpuleja ja Me Naiset lehti vuodelta 2013.
Vierailija kirjoitti:
Meille ainakin vartijakurssilla kerrottiin, että varastelu ei näy ulkonäöstä. :)
Vain oikein vartijakurssilla. Ihmekös tuo, että vartijat ovat niin "ammattitaitoisia" kerta sellaiseksi taitaa jokainen älykääpiö päästä pikku kurssin käytyään. Mihin tämä maa on menossa kohta voi varmaan saada lentolupakirjankin muropaketista.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Mun mielestä tuossa ei ole mitään törkeää, että vartija tekee työtään ja saa jonkun kiinni näpistyksestä. Ja näpistyksestähän tuossa on kyse, olkoonkin sitten epähuomiossa laittanut huulikiillon taskuunsa.
Ei kukaan laita epähuomiossa huulikiiltoa taskuunsa, ellei ole kehitysvammainen.
Varsinkaan testeriä.
Miksi ihmeessä hammaslääkärin kipujen ja pöhnien jälkeen laitetaan lapsi yksin shoppailemaan kun mamma käy vähän kahvilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ainakin vartijakurssilla kerrottiin, että varastelu ei näy ulkonäöstä. :)
Vain oikein vartijakurssilla. Ihmekös tuo, että vartijat ovat niin "ammattitaitoisia" kerta sellaiseksi taitaa jokainen älykääpiö päästä pikku kurssin käytyään. Mihin tämä maa on menossa kohta voi varmaan saada lentolupakirjankin muropaketista.
Kyllä siellä piti oma nimi osata kirjoittaa ja muistaa numero 112 ulkoa. Kannattaa kokeilla, osaatko itse.
Tuossa on joitakin julkkiskleptomaaneja. https://www.ranker.com/list/celebrities-who-have-been-caught-shopliftin…
:DDD tämä alkaa jo lähennellä samaa sarjaan kun se lidlin hammastapaus, liekö sama mielensä pahoittanut äityLi kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Syy miksi sä oikeasti teit tämän aloituksen, on se että sä oot satutäti!
p.s. kannattaa tarkistaa vielä kleptomaanilapsen taskut, sillä on varmaan käsi käynyt siellä hammaslääkärissäkin ja nyt on povitaskut täynnä niitä poskipumpuleja ja Me Naiset lehti vuodelta 2013.
Ketjun paras! 🤣🤣🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hammaslääkärin kipujen ja pöhnien jälkeen laitetaan lapsi yksin shoppailemaan kun mamma käy vähän kahvilassa?
Riippuu varmaan lasten iästä ja kahvilan/meikkiosaston välisestä etäisyydestä. Täällä Sokkarin sisään näkee kahvilasta, jossa istun usein ryystämässä lattea kun 10v esiteini tutkii meikkejä ja hajuvesiä.
Miten hammaslääkäristä ollenkaan kahvilaan? Jos tyttö oli operaatiossa niin eihän hän ole voinut syödä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan lasten iästä ja kahvilan/meikkiosaston välisestä etäisyydestä. Täällä Sokkarin sisään näkee kahvilasta, jossa istun usein ryystämässä lattea kun 10v esiteini tutkii meikkejä ja hajuvesiä.
Näinkin tämän tapauksen Kuopiossa.
Minä en koskaan varasta, mutta kerran on käynyt näin:
Olin valitsemassa huulipunaa ja paikalle sattui hyvä tuttuni. Jotenkin ajatuksissani laitoin puikon laukkuun ja pitkän juoruilun päätteeksi en muistanut koko asiaa.
Huomasin kotona mokani ja olin kauhuissani. Olisinhan ollut automaattisesti myymälävaras, jos tämä olisi huomattu.
Menin kauppaan takaisin ja maksoin tuotteen kyllä seuraavana päivänä. Olivat ymmärtäväisiä ja sanoivat, että tuollainen on inhimillistä. Ei olisi varmaan kuitenkaan rysän päältä kiinnijääneenä selitykset auttaneet.
Mutta tämä siis on tositarina kun taas aloitus ilmiselvä provo kaikkine tunnusomaisine sanakäänteineen.
Minä olen lahopää. Rehellinen sellainen. Kävelin postista kerran pois maksamatta postimaksullisia lähetyksiäni. Asiakas juoksi minut kiinni. Hyvin nolona sitten menin kassalle ja maksoin. Olin ajatuksissani.
Kaupassa jäi ostoskärryyn joku tuote, jonka puuttumisen kassakuitista huomasin vasta kotona. Seuraavana päivänä menin maksamaan.
Pari kertaa olen ostanut kaksi samaa tuotetta ja vasta kotona huomannut, että kassa on ottanut hinnan vain toisesta. Ja ei kun takaisin kauppaan. Joo, pitäisi varmaan tutkia se kauppakuitti jo kaupassa jatkossa.
Ikinä en ole tarkoituksellisesti varastanut. Ymmärrän tuon apn aloituksen. Vartija teki vain työtään eikä hän siinä tilanteessa pystynyt erottamaan neiti hajamieltä tarkoituksellisesti varastavasta henkilöstä.
Aloitus on tietty provo, mutta kyllä näin voi käydä.
Huulirasva useinkin kulkee taskussa ja ihmisen monet toiminnot ovat automatisoituneita esim. laittaa puikko juuri taskuun.
Joskus olen vieraassa paikassa jälkikäteen kauhistuneena ihmetellyt olenko huuhdellut vessan käynnin jälkeen. Kyseessä on automaattinen ele, jonka mitä suurimmalla todennäköisyydellä tekee. Mutta sitä juuri tämän automaation vuoksi ei muista eikä se ole rekisteröitynyt näin ollen mihinkään tietoiseen muistiin.
Juuri jonkin huulipuikon kanssa voi käydä sama juttu, ja varsinkin jos väliin tulee jokin yllättävä tilanne. Laittaa vain pois ja se voi olla oma tasku tai laukku.
ap