Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt/luet/kirjoitat Vauva-palstalla?

Vierailija
06.10.2017 |

Itse ihmettelen tätä omalta osaltani, mutta en vaan pääse irti :(. Tämä vie tuhottamasti aikaa ja on turhaakin turhempaa.
Oma elämäni on niin tyystin erilainen kuin lähes kaikkien täällä kirjoittavien elämä enkä kuitenkaan voi samaistua kehenkään teihin. En asu Suomessa, minulla ei ole rahahuolia, meillä on onnellinen, pitkä avioliitto, lapset jo aikuisia jne., jne.
Jos tästä palstailusta jotain postiivista haluan löytää, niin ainakin muistaa taas olla kiitollinen siitä kuinka hyvin asiat itsellä onkaan. Ehkä myös suomenkielen harjoittaminen on postiivista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi mukaan sinä käyt täällä tunteaksesi paremmuutta.

Vierailija
2/3 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä määrin turhautunut työhöni, etten yritäkään vapaaehtoisesti kehittää toimenkuvaani vaan hoidan tehtäväni ja siinä ohessa kulutan aikaani täällä. Vapaa-ajalla en ole täällä enkä ylipäänsä juurikaan tietokoneen äärellä, mutta työpäivästä täällä kuluu aika iso osa. Kun onnistuu kokouksissakin istumaan niin, ettei kukaan ole ihan vieressä, niin hyvin pystyy samalla ainakin lueskelemaan palstaa, jonkin verran kirjoittelemaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ajantappoa ja kieliposkessa vinoilua, kun pääosa akoista on täällä niin saatanan olevinaan ja tietävinään kaikesta kaiken, vaikka moneen asiaan on tarjota vain naisen yltiöhöttö näkemys. Tosin joskus itsekin saan omaan kuplaan toisenlaista kulmaa. Mutta suurimpana, että hei, ei elämä oo niin helvetin vakavaa ku asioista puhutaan. Nutturaa voi löysätä välilä.

Ja kun työttömänä aikaa on, niin aina voi tännekin välillä mulkasta hämmentää soppaa. Nyt haen kaapista bissen ja sotken menemään. Töttörööö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän