Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea, älykäs ja hyväosainen mies on oikeastaan käytössä mahdottomuus

Vierailija
06.10.2017 |

Jos otetaan huomioon, että pitäisi olla vielä hyvä luonne ja halukas sitoutumaan. Ja aika moni varmaan sanoisi tähän, että pitäisi tyytyä vähempään. Jos itse on kuitenkin kaunis, koulutettu, varakas ja kiva nainen, niin mielestäni silloin on oikeus vaatia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan huomioon, että pitäisi olla vielä hyvä luonne ja halukas sitoutumaan. Ja aika moni varmaan sanoisi tähän, että pitäisi tyytyä vähempään. Jos itse on kuitenkin kaunis, koulutettu, varakas ja kiva nainen, niin mielestäni silloin on oikeus vaatia.

...käytännössä.

ap

Vierailija
2/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdottomuus, mun mies on kaikkea noista <3 Ja sanoisin että kaveripiirissään on myös samantyyppisiä. Ainut vaan että nuo tuppaa tietenkin olemaan varattuja. Ei tarvi tietenkään tyytyä vähempään kun mitä itse haluaa, mutta sitten pitää myös tiedostaa se että vastaan ei välttämättä koskaan kävele sitä kultakumpaletta vaan voi olla niin että on yksin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset poimitaan nuorina aikuisina ja niiden annetaan kasvaa ja kehittyä.

Vierailija
4/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomuus? Ei. Harvinaisuus? Kyllä.

Totta kai sulla on oikeus vaatia mutta tasoisellasi miehellä on myös sama oikeus. Täällä on monet kerrat kuvattu kuinka tasokas nainen voi jäädä yksin kun kolmenkympin pahemmalla puolen parisuhdemarkkinoiden tilanne kääntyy päälaelleen, ja jäljelle jääneet sinkkunaiset alkavatkin kilpailla niistä harvoista tasokkaista miehistä. Kysyntä ja tarjonta eivät yksinkertaisesti kohtaa. Sama syy miksi kalliita asuntoja on tyhjillään. Ne ovat upeita, mutta niillä joilla niihin on varaa, onkin varaa vaatia juuri sitä oikeaa. Niillä, joille ne kelpaisivat, ei ole niihin varaa.

Vierailija
5/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nuo kaikki ovat poikkeuksetta konformisteja. Ei sellaista kovin kauaa jaksa.

Vierailija
6/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen täydellinen mies.

Vierailija
7/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen täydellinen mies.

Kaiken lisäksi tapasin hänet nelikymppisenä yh:na, kun hänen ex vaimonsa oli pettänyt ja heille tuli ero.

Vierailija
8/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla on oikeus vaatia ihan mitä mieleen milloinkin juolahtaa, koska olen itsekin niin ihana ja erityinen, täydellinen uniikki lumihiutale.

Vierailija
9/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää ettei sekoiteta emotionaalista sitoutumista ja sitoutumista perhe-elämään siihen, että mies ei saisi harrastaa seksiä muidenkin naisten kanssa.

Mies voi sitoutua yhteen naiseen lapsen äitinä ja elämänkumppanina, kunhan voi harrastaa seksiä muidenkin kanssa.

Nainen haluaa huomiota ("look at me!") ja mies seksiä ("suck at me!") ja ei-islamilaisissa maissa nainen saa huomiota varattunakin, mutta mies ei seksiä. Epäreilua?

Vierailija
10/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sinä vaatia saat. Niin ne haaveilemasi miehetkin tekevät. Saattaa vain käydä niin, että he valitsevat puolisonsa toisilla kriteereillä kuin sinä. 

Vierailija
11/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on vain rodun jalostamisesta. Kauniiksi itseään luulevat haluavat kauniin puolison. Silloin pitää kysyä, kuka ohjailee sitä, mitä pidetään kauniina?

Vierailija
12/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

On tärkeää ettei sekoiteta emotionaalista sitoutumista ja sitoutumista perhe-elämään siihen, että mies ei saisi harrastaa seksiä muidenkin naisten kanssa.

Mies voi sitoutua yhteen naiseen lapsen äitinä ja elämänkumppanina, kunhan voi harrastaa seksiä muidenkin kanssa.

Nainen haluaa huomiota ("look at me!") ja mies seksiä ("suck at me!") ja ei-islamilaisissa maissa nainen saa huomiota varattunakin, mutta mies ei seksiä. Epäreilua?

Elämäsi mahtaa olla ankeaa.

Vierailija
13/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo menee vähän liian pitkälle, jos vaaditaan että mies tulee varakkaasta perheestä. Eihän omia vanhempiaan voi valita. Ja pariutumisikään mennessä sitä varakkuutta ei nyt ihan hirveästi ole vielä ehtinyt kertyä, vaikka olisikin ok töissä ja tolkullinen rahankäyttäjä. 

Vierailija
14/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksesi on käsitelty. Sinulle on 6.10.2017 alkaen myönnetty oikeus vaatia™ komeaa, älykästä, hyväosaista, hyväluonteista miestä, joka on halukas sitoutumaan.

Tämän oikeuden nojalla Suomen valtio toimittaa sinulle vaatimasi miehen ilmoittamaasi osoitteeseen vaatimanasi ajankohtana.

Vierailija
15/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysehän on vain rodun jalostamisesta. Kauniiksi itseään luulevat haluavat kauniin puolison. Silloin pitää kysyä, kuka ohjailee sitä, mitä pidetään kauniina?

Minusta mieheni on komein ja seksikkäin koko maailmassa mitä hän ei varmasti muiden naisten mielestä ole. Onko sellaista kuin absoluuttinen kauneus olemassa kun siihen miten toisen näkee vaikuttaa myös omat tunteet ja kokemukset?

Vierailija
16/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksesi on käsitelty. Sinulle on 6.10.2017 alkaen myönnetty oikeus vaatia™ komeaa, älykästä, hyväosaista, hyväluonteista miestä, joka on halukas sitoutumaan.

Tämän oikeuden nojalla Suomen valtio toimittaa sinulle vaatimasi miehen ilmoittamaasi osoitteeseen vaatimanasi ajankohtana.

Noin se menee. Täydellinen puoliso on ihmisoikeus! 😂

Vierailija
17/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta mieheni on komein ja seksikkäin koko maailmassa mitä hän ei varmasti muiden naisten mielestä ole. Onko sellaista kuin absoluuttinen kauneus olemassa kun siihen miten toisen näkee vaikuttaa myös omat tunteet ja kokemukset?

Yksilötasolla makuasioita aivan kuin vaikka musiikkimaku. Mutta ei käy kieltäminen, että tietyillä ominaisuuksilla varustetut ihmiset ovat suuremman joukon suosiossa kuin toiset. Tasoiksikin tätä nimitetään, vaikka jotkun moisen olemassa olon kieltävätkin.

Vierailija
18/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä = vauvapalsta

Vierailija
19/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuota vaatimista enkä ymmärrä edelleenkään keneltä tai miltä taholta niitä miehiä tai naisia saa vaatia. Etsiä sen sijaan saa vapaasti. Ja sillä ei ole pienintäkään merkitystä millainen itse on, kyllä jokainen saa etsiä juuri sellaista kuin haluaa olematta itse samanlainen.

Minä olen ruma ja pyöreä nainen, mutta löysin miehen, joka on komea, älykäs ja koulutettu, maailman huomaavaisin ja kiltein ja luultavasti hänet laskettaisiin hyväosaiseksikin - omasta mielestäni kaikki me vapaaseen länsimaahan syntyneet olemme hyväosaisia, mutta sinä tarkoitat ehkä jotain muuta.

jos en häntä olisi kohdannut, niin olisin luultavasti edelleen sinkku.

Vierailija
20/34 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä = vauvapalsta

Tässä näette malliesimerkin miten edistää rakentavasti keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi