Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon löytänyt kaupan jonka vaatteet sopii mulle kuin nakutettu ja on mun tyylisiä

Vierailija
06.10.2017 |

onko muita? Oon siis nelikymppinen jo. Ainut vaan että joutuu ulkomailta tilaamaan. Ostin juuri kaksi hametta sieltä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa?

Vierailija
2/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että jakaa mielipiteitä mutta tykkään jcrew vaatteista. Toivottavasti joskus saadaan kauppa Suomeenkin. Tilaan alennuksen aikaan. Jätän kaikki hörhellykset ja räikeimmät jutut tilaamatta. Löytyy ihan basic vaatettakin kaupasta. Hyviä urheiluvaatteita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin vastaavan. Harmi, että siellä pelkkä toppi maksaa yli 600 e.

Vierailija
4/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan melkein kaikki vaatteeni ulkomaisista firmoista postimyynnin kautta.

Vierailija
5/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii Espritin vaatteet hyvin. Joskus tykkäsin Monsoonin vaatteista ja tilasin sieltä paljonkin, mutta nykyään niiden vaatteet ovat kamalan mummomaisia ja kalliita.

Vierailija
6/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero moda. Ei juuri kannata muissa käydä. Olen köyhä ja inhoan muutenkin shoppailua. Jos on ihan pakko ostaa esim housut, eikä varaa maksaa mitään hyvien farkkuliikkeiden hintoja, niin vero modasta löytyy aina sopivat. Muissa liikkeissä kuten lindex ja kappahl lahkeet on aina liian lyhyet. Myös perustopit ja pitkähihaiset t-paidat haen sieltä. Ja myös jos kaipaan jotain erikoisempaa.

Vierailija
7/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit on kyllä myös yksi kaupoista joista pidän...tosin se oli ennen edullinen mutta nykyään nostanut hintoja.

Ihan 600€ toppeihin en ole törmännyt. :O

ap

Vierailija
8/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vero moda. Ei juuri kannata muissa käydä. Olen köyhä ja inhoan muutenkin shoppailua. Jos on ihan pakko ostaa esim housut, eikä varaa maksaa mitään hyvien farkkuliikkeiden hintoja, niin vero modasta löytyy aina sopivat. Muissa liikkeissä kuten lindex ja kappahl lahkeet on aina liian lyhyet. Myös perustopit ja pitkähihaiset t-paidat haen sieltä. Ja myös jos kaipaan jotain erikoisempaa.

Vero moda myös hyvä. Tosin kaikki vaatteet ei sielläkään hyviä. Kait se niin on että pitää omalle mitoutukselle ja tyylille löytää joka kaupasta ne omat suosikit. Ennen ostin h&m:stä. Ja nyt lopettanut kyseisen puljun tukemisen täysin.

ap

Vierailija
9/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia miettiä ympäristöä ja ilmastonmuutosta. Siksi en osta vaatteita vaan teetän ne. Sama peruspuvusto toimii kymmenenkin vuotta, säästää maapalloa lapsillemme. Jokainen ylimääräinen vaate onlisää tornadoja ja sateisia kesiä.

Vierailija
10/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin, ihan kotimaisia verkkokauppoja pari, joista tilaan vaatteeni. Kaupoista ei löydy tyyliäni+ vihaan niissä kiertelyä.

Pidän 50-luvun tyylisistä mekoista, stay up- sukista, nyörisaappaista, "viittamallisista" takeista, pitsistä jne. Ei löydy meidän ostarilta.

Vierailija
11/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Harmi vaan että pääsen sinne vaan 1-2 x vuodessa käydessäni Jenkeissä. Mutta toisaalta en edes haluaisi kyseistä kauppaa suomeen. Kiva kun saa vaatteita joita ei tule jokaisella teinillä vastaan täällä suomessa.

Vierailija
12/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii Espritin vaatteet hyvin. Joskus tykkäsin Monsoonin vaatteista ja tilasin sieltä paljonkin, mutta nykyään niiden vaatteet ovat kamalan mummomaisia ja kalliita.

Täällä toinen entinen Monsoon-fani. Olen monesti miettinyt mitä merkille on tapahtunut.

Vierailija
13/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olen joskus selaillut noita vaatteita myös ja klikkaillut ostoskoriin, mutta jättänyt kuitenkin tilaamatta. Nyt kun taas kurkkasin, niin näyttää kivoilta vaatteilta. Osaatko sanoa, onko näiden vaatteiden mitoitus minkälaista?

Vierailija
14/14 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, olen joskus selaillut noita vaatteita myös ja klikkaillut ostoskoriin, mutta jättänyt kuitenkin tilaamatta. Nyt kun taas kurkkasin, niin näyttää kivoilta vaatteilta. Osaatko sanoa, onko näiden vaatteiden mitoitus minkälaista?

Vaatteiden mitoitus on aika normaalia omasta mielestä tai jopa isohkoa hieman. Olen itse noudattanut taulukoita mitä siellä on ja aina ollut sopiva, eka kertana jännitti, enää ei tilaaminen jännitä.

ap