Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurahaalareiden kokoluokituksesta

06.04.2006 |

Olen ostamassa ekoja kurahaalareita pojallemme. Hänellä on välikausihaalari kokoa 86, joten mahtuuko sen päälle kurahaalarit samaa kokoa vai pitääkö olla yhtä kokoa suuremmat eli 92, esim. Rukalla?

t. KirsikkaX

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kurahaalarit on aikalailla samaa kokoa kuin muutkin vaatteet, mutta ne kannattaa kyllä ostaa reilusti isompana. Siis että vaikka 86cm mahtuisikin, on lapsella mukavampaa, kun kurahaalari onkin ainakin 92. Itse ostaisin sinuna 98cm.

Meidän pojan ulkovaatteet on nyt 98cm, mutta kurahousut on kokoa 110cm. Kaverin 1v:lla (koko 80cm) on kurahaalari jopa kokoa 100cm, eikä sekään ihan häiritsevän iso ole, vaikka kuulostaakin hurjalta. Henkseleillä saa hyvin säädettyä yläosan, ja lahjekuminauhat pitää liian pituuden makkaralla. Lähinnä ihan kesällä, kun alla on ihan ohuet vaatteet, on liian pitkät lahkeet ehkä haitaksi.

Vierailija
2/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isommalla tytöllä on haalarit 104 ja 110 ja kurahousut 116 cm, pienemmällä on talvihaalarit 92 ja 98 ja kurahousut 104 cm. Pienemmätkin varmaan menis ja olis leikkiessä ihan ok, mutta se pukeminen... vähänkään nafteja kuriksia on ihan tuskaa kiskoa talvihaalarin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rukan sadehaalarit 98 cm! eikä ole yhtään liian isot. siis ainakaan puettaessa talvihaalarin päälle.

Vierailija
4/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurahaalarit kokoa 98 (poika silloin vajaa 1 v). Se kurahaalareiden materiaali on jotenkin niin tiukkaa ja ahdistavaa, että minusta on vain hyvä, että housut on vähän reilummat (liikkuminen helpompaa). Niitä henkseleitä säätämällä saa sitten säädettyä haalarin istuvaksi. Lahkeiden pituuskaan ei haittaa, kun lahkeensuissa on kuminauhat.

Vierailija
5/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aartolahden kurahousut ovat hyvät! Meillä 90 cm poika ja 100 cm kurahousut menevät hyvin talvihaalarin päälle