Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokranantaja, miksi suosit naisia?

Vierailija
05.10.2017 |

Tämä on fakta, että moni vuokranantaja suosii naisia enemmän. Mutta miksi? Minä olen nyt kahdesti muuttanut vuoden sisällä naisen jäljiltä oleviin asuntoihin ja kummatkin ollut melko kaameassa kunnossa, kun päässyt asumaan. Mistä tiedän, että naisen jäljiltä? No koska nämä onnettomat eivät osaa kääntää postiansa. Mutta mitä näistä siisteistä naisista olen nyt oppinut. Viemärit ei vedä, kas kummaa hiuksista tukossa ja mikä sen ihanempaa kun sorkkia viemäriä jonkun toisen jäljiltä, jääkaappi on ovesta ja sisältä putsattu, mutta eipä sitä ole vedetty pois paikoiltaan ja sitä paloaltista mitälie jäähdytintä ole pölyn peitosta putsattu jonka siisteys luulis vuokranatajaa kiinnostaa, mutta näemmä ei... Molemmissa asunnoissa hella päältäpäin kunnossa, mutta sisälle ei ole koskettukkaan. Molemmissa asunnoissa myös kylppärin laatan saumoja ei ollut putsattu vaan mustaa/ruskeaa shaibaa täynnä. Nykyisen asunnon entinen omistaja ollut varsinainen kokki kolmonen ja sotkenut sälekaihtimet ruskeeseen kastikkeeseen. Ovenkahvassa on pinkkiä kynsilakkaa. Tämän perusteella miesten täytyy oikeasti sotkea asuntoa jollain moottoriöljyllä tms. että naisien suosiminen on järkevää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla