Milloin puhutaan seurustelusuhteesta..
Siis, kuinka kauan ns.tapaillaan. Tietääkseni ei ole muita kuvioissa ja Tinderitkin molemmilta suljettu.
Mutta, mistä sen tietää?
En oo teini, vaikka siltä voi kuulostaa N43
Kommentit (17)
Nykyään sitten kun sovitaan ettei muita enää tapailla?
Kyllä tapailusuhdekin voi olla exclusive. Ei se välttämättä tarkoita että seurustellaan.
Tapailusuhteessa en kutsuisi toista puoliskoa vielä miesystäväksi.
Kiitos..
Tapailua tämä on, vaikka puhuttu tulevastakin.
Nähdään paristi viikossa ja tätä jatkunut kohta kuukauden. Sitä ennen kirjoiteltiin reilu kk.
Jotenkin vaan niin epävarma olo koko jutusta. Ota toisesta nyt selkoa.
Tässä iässä tapailujen suhteen vaikuttaneet mm.kummankin lapset.
Minusta puhuttu perheelle ja ystäville ja mä tuosta.
Tänään taas tapaaminen sovittu, kun molempien lastenhoitokuviot selvinnyt.
Sinällään mulla fiilis, että heitän hanskat tiskiin. Etenee jotenkin hitaasti.
Minä kysyin epäromanttisesti mieheltä ihan suoraan, että miten olisi, jos tästä päivästä eteen päin oltaisiin ihan "virallisesti" seurustelusuhteesa, eikä tapailtaisi muita? Että ei tarvitse kirkkoon lähteä kuuluttelemaan, mutta kysyttäessä voi sanoa seurustelevansa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ootte tapailleet KOHTA kuukauden, nähneet sen mitä olette lastenhoitokuvioilta voineet - ja sinä olet heittämässä hanskoja tiskiin, koska "etenee hitaasti"? Yhteenkö pitäisi jo olla muuttamassa??
Vierailija kirjoitti:
Siis, kuinka kauan ns.tapaillaan. Tietääkseni ei ole muita kuvioissa ja Tinderitkin molemmilta suljettu.
Mutta, mistä sen tietää?
En oo teini, vaikka siltä voi kuulostaa N43
Mitä merkitystä sillä on? Itse en ole koskaan sopinut erikseen seurustelusta tai pohtinut milloin seurustellaan. Jossain vaiheessa suhde joko etenee siihen vaiheeseen, että puhutaan myös tulevaisuudesta, tavataan toisen sukulaisia ja ystäviä, puhutaan suhteen "pelisäännöistä" jne, tai sitten huomataan, ettei juttua kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
???
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen samaa ikäluokkaa ja sama kokemus minullakin. Toisaalta olisin halunnut olla täysillä mukana, mutta mies tuntui haahuajalta, epäselvältä. Ei missään vaiheessa ollut varmaa tuntua miehen suhteen, mikä aiemmassa liitossa oli alusta alkaen. Tuosta on aikaa jokunen kk.
Ei jatkunut ja nyt kirjoitteluvaihe toisen kanssa vireillä.
Tuota just tarkoitan. Edellinen suhde oli erilainen. Olin varma miehestä, mutta tän kanssa menee hermo. Tai ei miehen, mutta tämä epävarmuus.
Tän takia heivasin kaikki muut pikkukirjoittelut.
En odota yhteenmuuttoa, mutta noita pelisääntöjä ja varmuutta, joka puuttuu.
Pitäisi kai olla tyytyväinen, kun haluu sentään tavata, mutta jotenkin tässä iässä tuntuu ääliöltä käyttäytyä kuin teini.
Ap
Minä olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kuusi vuotta. Ei olla ajateltu lopettaa.
Niin ei kai kukaan, mutta elämä muuttuu ja asioita tapahtuu.
Mä tosiaan olen innoissani tuosta ja kuinka, mies mulle puhuu tulevaisuudesta.
Ehkä tästä tulee ns.suhde.
Hyvänä nyrkkisääntönä voi pitää sitä kun ollaan kokeiltu kakkosta.
Mites tuo nyt siis vaikuttaa asiaan? 😂
Eihän jossain suhteissa koskaan kokeilla..
Ap palaa astialle..
Tänään taas tavataan. Ollaan viestitelty ahkerasti ja vaikkei mitään olla sovittu niin kyllä tuo herneet nenään vetäisisi, jos säätäisin jotain.
Tänään jos ottaisi puheeksi, että missä mennään.
Monesti seurustelua kuvaa, kun aletaan puhua "meistä" yksikkönä.
Tapailu on vielä sen verran satunnaista, ettei verbaalista keskustelua suhteen tilasta tai tulevaisuudesta ole käyty. Lisäksi ei suunnitella yhdessä tulevaa seuraavaa tapaamista pidemmälle.
Tapailuun liittyy yleensä jonkinasteinen pinnallisuus, toisen tutkailu. Seurusteluvaiheessa on saavutettu jonkinasteinen hyväksyntä siitä, että haluaa yrittää luoda parisuhteen yhdessä.