Lääkäri käski rukoilla!!
Onkos tämä ihan normaalia lääketieteen parissa, että jos asiakkaan vaivaan ei keksi mitään hoitoa, niin kehottaa rukoilemaan!?!?
Olin niin ällikällä lyöty, etten osannut sanoa siihen mitään. En ole uskonnollinen, enkä ollut uskonnollisia vinkkejä mennyt kalliille yksityislääkärille hakemaan.
Hämmentynyt olo
Kommentit (18)
Kuulostaa siltä, että olet kuolemaisillasi ja lääkäri jätti sut Herran haltuun. Kannattaa varmaan vaihtaa lääkäriä.
Mulle samaa sanoi kätilö. Ei ollenkaan kiva kuulla.
Taisi olla valelääkäri? Maksoitko paljonkin?
Ei kuulu lääkärin hommaan ilmoitat vaan VAlviralle ettei yleisty!
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä ihan normaalia lääketieteen parissa, että jos asiakkaan vaivaan ei keksi mitään hoitoa, niin kehottaa rukoilemaan!?!?
Olin niin ällikällä lyöty, etten osannut sanoa siihen mitään. En ole uskonnollinen, enkä ollut uskonnollisia vinkkejä mennyt kalliille yksityislääkärille hakemaan.
Hämmentynyt olo
Se on kyllä tyrmistyttävä hetki kun huomaa että fiksuna pidetty menestynyt ihminen uskoo Joulupukkiin.
Mikä erikoisala? Minulla hieman saman tyylinen kokemus eräästä erikoislääkäristä :D
Mulle reumalääkäri käski katsoa telkkaria, niin ettei kivut enää tunnu.
Ihmisen geenit dnan osalta ovat niin monimutkaiset ja dna korjaa vielä itse itseäänkin että on hullumpaa ellei usko lääkärinä Jumalaan. Mutta v alitettavasti meidänkin h ellurei uskislääkärit ovat rapparien turmelemia aivopesijöitä.
Ja yksi oli saanut mt diagnoosia jo kun ei katso telkkaria. Eli lekurit ohjeistetaan aivopesua seuaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle reumalääkäri käski katsoa telkkaria, niin ettei kivut enää tunnu.
Voi ihan toimiakin, kun huomio kiinnittyy muualle kuin kipuun. Samalla tavalla musiikki helpottaa kipua ja vaikuttaa aivoihin ja tämä on ihan tieteellisesti tutkittua tietoa. Tietenkään hoito ei saisi jäädä määräykseen katsella telkkaria.
Ennemminkin vaan sanonta. Oliko vaivana kireyden tunne pään ympärillä?
Mä tekisin tosta jonkun valituksen. Ihan käsittämättömän tökeröä nykypäivänä.
On muuten veemäistä mennä juurikin yksityiselle erikoialääkärille ja lopuksi kalliiden tutkimisten jälkeen se sanoo ettei tiedä mitä voisi olla kyseessä ja selvitys ja hoidon etsiminen jää kesken. Mielestäni silloin pitäisi saada rahat takaisin. Virossa on kuulema netissa arvostelut lääkäreistä kuin mistäkin ravintoloista, niin voi hakeutua sellaisen hotoon joka on saanut hyvät pisteet.
Voi jestas sentään. Ihme, ettei yksisarvishoitoja suositellut.