Siis oikeasti, eikö mitään yksityisyyttä
Tosi paljon harmittaa, että postissa tulee avoinaisessa kirjekuoressa terveydenhuollosta lähete psykologille. Siis kuinkakohan monen käden kautta tuo kirje on mennyt ja eipä paljon vaadi jos jakaja katsoo kirjeen sisään ja näkee henkilökohtaiset tietoni. :/
Lähettäjä on unohtanut laittaa kirjekuoren tarrasulkijan kiinni :(
Kommentit (22)
Tiedän tunteen. Meidän talossa postit menee usein naapureille, vaikka osoite on ihan selvästi merkitty, ja aina välillä niitä siellä availlaankin.
Posti ja yksityisyys eivät kuulu samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ei kai noin voi käydä edes? Ja jos se lohduttaa niin eihän sitä kirjettä välttämättä ole luettu, mutta varmasti inhaa:( Kannattaa ehkä soittaa sinne mistä kirje on lähetetty ja mainita asiasta... Että ovat jatkossa tarkempia edes.
Juu, Ajattelin huomenna soittaa ja antaa palautetta. En ole varmaan ainoa, että näinkin henkilökohtaisissa kirjeissä käy näin :/ Ihme, sitä kyllä häpeää omaa masentuneisuuttaan ja sitäkin,että hoitaa itseään, vaikka syy ei ole itsessäni vaan olen ollut uhri.
Tuo on kiusallista, mutta en näe lähetettä psykologille pahana. Asioista on hyvä puhua.
Minä olen syövän vuoksi pitkällä sairauslomalla ja eläkekassa lähetti tiedot kuntoutustuestani avoimessa kuoressa. Paperissa oli mm. henkilötunnukseni ja saamani summa.
Kuoressa oli teippiä peittävä nauha jäljellä.
Otin yhteyttä eläkekassaan, minulle soitettiin ja lähettäjä totesi, että onneksi tilinumeroni ei ollut teksteissä. Hän ei pyytänyt anteeksi.
Toisaalta en usko, että postissa kenelläkään on aikaa tai kiinnostusta avata kuoria.
Psykiatrian poleilla tapahtuu paljon virheitä ja erityisen huolestuttavaa on kun antaa palautetta, he eivät ihmettele mitenkään.
Soitin tänään ja pahoitteli ja kiitteli palautteesta, koska useampi kirjekuori on jonkun syyn takia voinut nyt jäädä avonaiseksi heillä.Puhelimen toisessa päässä oli kyllä ihana asiakaspalvelun ammattilainen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Soitin tänään ja pahoitteli ja kiitteli palautteesta, koska useampi kirjekuori on jonkun syyn takia voinut nyt jäädä avonaiseksi heillä.Puhelimen toisessa päässä oli kyllä ihana asiakaspalvelun ammattilainen.
-ap
Voisiko olla sellaisen postitusrobotin vuoksi? Sellainen meillä käytössä eli ihmiset eivät enää pistä kuoriin mitään, vaan robotti jossakin hoitaa sen!?
Kannattaa laittaa jo kirjallinen huomautus postin lähettäjälle. Tuo ei ole edes laillista.
Sulle sentään tulee postia. Laiha lohtu.
Itse odottelen luottokorttilaskua saapuvaksi. Eräpäivä oli 2.10. Onneksi tuon pystyi maksamaan ilman paperilaskuakin viitenumeron ollessa sama. Muutin kyllä tuon laskun nyt e-laskuksi.
Keväisestä hammaslääkärikäynnistä tuli lasku nyt 6 kk myöhässä. Siis se alkuperäinen lasku. Itse käynti on kyllä maksettu kera maksumuistutuslisän.
Posti käskee tekemään reklamaation ja hyvityksenä lähettävät 10 kpl 1. luokan ikimerkkejä. Mä haluan ne mun postit mieluummin, j*malauta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voisiko olla sellaisen postitusrobotin vuoksi? Sellainen meillä käytössä eli ihmiset eivät enää pistä kuoriin mitään, vaan robotti jossakin hoitaa sen!?
Juu jostain senlaisesta hän mainitsi ja siksi monen kirjeet on voinut jäädä avonaiseksi ja oli kiitollinen, että soitin, jotta voivat kiinnittää huomion asiaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa jo kirjallinen huomautus postin lähettäjälle. Tuo ei ole edes laillista.
Voisin tehdäkkin muiden ja itseni takia, mutta en tiedä osaanko tehdä sellaista kunnollista/ virallista, josta olisi jotain hyötyä.
-ap
Prototyyppi kirjoitti:
Sulle sentään tulee postia. Laiha lohtu.
Itse odottelen luottokorttilaskua saapuvaksi. Eräpäivä oli 2.10. Onneksi tuon pystyi maksamaan ilman paperilaskuakin viitenumeron ollessa sama. Muutin kyllä tuon laskun nyt e-laskuksi.
Keväisestä hammaslääkärikäynnistä tuli lasku nyt 6 kk myöhässä. Siis se alkuperäinen lasku. Itse käynti on kyllä maksettu kera maksumuistutuslisän.
Posti käskee tekemään reklamaation ja hyvityksenä lähettävät 10 kpl 1. luokan ikimerkkejä. Mä haluan ne mun postit mieluummin, j*malauta!
Niimpä, eipä siinä paljon enää postimerkit lohduta jos tärkeät postit jää samatta ajallaan.
-ap
Meidän postilaatikkoon tuli kerran sairaalasta kirje, joka oli osoitettu naapurille. Varmasti oli niitä papereita, kun pihaa katsoi. Mut mitä siitä. Kenelläpä ei olis joskus ollut masennusta suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ei kai noin voi käydä edes? Ja jos se lohduttaa niin eihän sitä kirjettä välttämättä ole luettu, mutta varmasti inhaa:( Kannattaa ehkä soittaa sinne mistä kirje on lähetetty ja mainita asiasta... Että ovat jatkossa tarkempia edes.
Juu, Ajattelin huomenna soittaa ja antaa palautetta. En ole varmaan ainoa, että näinkin henkilökohtaisissa kirjeissä käy näin :/ Ihme, sitä kyllä häpeää omaa masentuneisuuttaan ja sitäkin,että hoitaa itseään, vaikka syy ei ole itsessäni vaan olen ollut uhri.
Mäkin olen ollut aina uhri.
Jos yhtään lohduttaa, niin hetken postinjakelua tehneenä, ei siinä kiireessä paljon ehdiä katsoa onko kaikki kirjeet suljettu vai ei. Koko ajan postinjakajia vähennetään ja piirejä suurennetaan. Ja se kova kiire puolestaan johtaa juuri siihen, että posteja menee väärään paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjeetkin lähetetään minulle väärin. :'(
Eihän se kiva ole jos naapuri näkee mun postit, mutta jos itse postissa niin samapa se. Ei ne kuitenkaan tiedä kuka oon ja miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pahempaa on ollut, mut kirjeet on lähetetty aina oikein. Ellei naapuri ole sälässä lukenu ja heittäny roskiin. Jotkut voi näyttää ulospäin fiksuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla esim. väkivallankin uhri.
Hyvä tietää,että aina voi kasvaa ihmisenä ;)vaikka varmasti provoilitkin vaan. Uskon, että sinullakin on enemmän näköalaa asioihin.
-ap