HELP! 1,5kk tupakoimatta ja nyt tekee ensimmäistä kertaa mieli sauhutella
Kommentit (29)
Mulla oli sama tilanne joskus. Tein niin että sauhuttelun sitten, eikä se ollutkaan enää kivaa.
Auto käyntiin ja henkoset pakoputkesta. Ei tee enää mieli sauhutella.
Ap,ei yksi rööki mitään tee, anna mennä vaan.
Jos saat jostain yhden tupakan, maista sitä ja huomaat että maistuu ihan paskalle noin pitkän tauon jälkeen. Lopeta uudestaan parin sauhun jälkeen.
Ap, itse sä päätät mitä teet tai oot tekemättä. Juu juu, ollaan jo kaikki huomattu että oot lakossa, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama tilanne joskus. Tein niin että sauhuttelun sitten, eikä se ollutkaan enää kivaa.
viimeksi kun tein noin, rupesin taas polttamaaan, enkä halua uusia virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, itse sä päätät mitä teet tai oot tekemättä. Juu juu, ollaan jo kaikki huomattu että oot lakossa, hienoa.
tukea tässä kaipailin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se rööki haisi joltain ihan kauhealta jo pari kk jälkeen ja maistui tuhkakupilta. Poltin satunnaisesti aina.
Ajattele, miten sun keuhkot on alkaneet puhdistua hiljalleen ja alkaa toimia uudelleen paremmin ja sit sinne pölähtää sellanen sumupilvi täynnä jotain syöpää aiheuttavaa paskaa ja sun solut vahingoittuu ja osa kuolee, osaan menee sisälle ja muuttaa sitä solua ja mahollisesti just se on se uusi syöpäsolu.
Lenkille! Ihana ilma aistia.
Uimaan tai jotain nyt keksit vaan. Kyllä sä keksit.
Jos haluat oikeasti lopetta tupakoinnin, juuri nyt sun ei kannata antaa periksi. Älä maista yhtäkään henkosta, jos maistat, on erittäin suuri riski, että kohta alat hiljalleen jälleen polttamaan.
Itselle kävi aikoinaan juuri noin. 10v tupakoinnin jälkeen olin 3kk polttamatta, ja sitten tuli mieleen että miltähän maistuu, "ei se yksi tupakka mitään meinaa". Kyllä meinasi.
Muutaman viikon päästä poltin jo taas päivittäin, meni melkein puoli vuotta, kunnes harmitus, ym viimein kasvoi niin, että piti oikeesti rukoilla että pääsisin siitä irti. Sitten se vaan loppui, ja nyt olen ollut polttamatta jo 20v. Ei lopu happi kesken, ei tarvii yskiä. Ja pystyy juoksemaan pitkänkin matkan.
Yksi elämäni parhaista jutuista on ollut se, kun pääsin eroon
2 kk ilman ja joka päivä tekee mieli edelleen. En osaa siis sanoa mikä auttaisi, muu kuin tahdonvoima.
Lopetin kymmeniä vuosia sitten sekä viinin maistelun että tupakoinnin. Aloitin terveet elämäntavat, hyvän ravinnon ja liikunnan.
Joo, olen raikas ja elän varmaan ehkä pitempään, mutta helevetin tylsää on kyllä ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä mulle jämät.
Tupakkapaikalla kuulee parhaimmat jutut.
Sinne.
Voi voi olen nyt ollut dieetillä 2 tuntia ja oikein tuntenut kuinka epäterveellinen rasva sulaa sisäelimien ympäriltä ja nyt alkoi tehdä niin vietävästi Arnoldsin donitsia. Oih mitä teen? Tarvitsisin tukea ennenkö tungen tuon rasvaisen donitsin naamaani heseburgerin kera!
mums mums.
sori.
(Röyh.)
Hanki Allen Carrin Vihdoinkin vapaa tupakasta ja lue se. Olet jo lopettanut, joten elä polta kun luet kirjaa eläkä muutenkaan. Sinun elimistö puhdistuu kovaa vauhtia, nauti siitä!
Väkisin ei voi lopettaa.
Polta niin kauan kuin poltatuttaa.
Tiili voi tippua katolta päähän tunnin päästä, elä ja anna palaa Frank.
Toisaalta voit työntää etusormen anukseen ja imeskellä sitä, kunhan teet sen raittiissa ilmassa vesipullo ja smoothienjämät termarissa. Pysyt terveempänä. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Hanki Allen Carrin Vihdoinkin vapaa tupakasta ja lue se. Olet jo lopettanut, joten elä polta kun luet kirjaa eläkä muutenkaan. Sinun elimistö puhdistuu kovaa vauhtia, nauti siitä!
Hanki nikotiinilaastari sieraimeen.
Hanki nikotiinipurkka puohon.
Hanki "näin lopetat tupakoinnin ja se on elämäsi suurin saavutus"-kirja.
Ota sisu-pastilli aina ku tekee mieli tupakkaa.