Miksi yhtäkkiä Facessa tulee paljon kaveripyyntöjä ulkom. miehiltä?
Yhtäkkiä on alkanut tulemaan pyyntöjä ja viestejä tuntemattomilta miehiltä, aikaisemmin ei ole tuollaista tapahtunut ja nyt tulee monta päivässä. Prfofiilissani lukee että olen naimisissa ja kuva on ihan normi kasvokuva, ei mikään herutus.
Tuli mieleen että onko joku kiusallaan laittanut linkin profiiliini johonkin deittisivustolle, vai voiko tuohon olla joku muu syy?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilevat jos olisit niin tyhmä että ottaisit heidät kaveriksi. Miksi et ole estänyt kaveripyyntöjä?
Katoku ei pysty kun pimppaa kutittaa kun achmed lirkuttaa korvaan. Yksinhuoltaja Esko jos olisi pyytänyt kaveriksi niin olisi auto blockattu *hyi mikä creepper!
No jos tilanne ois tää niin en olis täällä kyselemässä, vaan juttelemassa näiden kavereiden kanssa. Oon siis naimisissa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmianna. Ilmoita asiattomaksi.
Voiko kaveripyynnön ilmoittaa asiattomaksi? Pari viestiä olen ilmoittanut, kun sisältö oli aika tunkeilevaa.
-ap
Miehet ovat niin tyhmiä, että luulevat olevansa komeita uroita, kun joku naikkosen kuva tulee kaveriehdotukseen. Aivot haarojen välissä pullistuu.
Laita ne tangas takapuolestas kohalleen kun otat selfieitä faseen, niin kaveripyynnöt loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin tyhmiä, että luulevat olevansa komeita uroita, kun joku naikkosen kuva tulee kaveriehdotukseen. Aivot haarojen välissä pullistuu.
Näin se varmaan on :D . Luulevat että ihan varta vasten tuli nainen heitä katsomaan sinne kaveriehdotuksiin. Taitaa olla selitys tässä ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laita ne tangas takapuolestas kohalleen kun otat selfieitä faseen, niin kaveripyynnöt loppuu.
Ahhhhaha :D ! Joudunko tissiliivitkin asetteleen paikoilleen?
Miksi sillä tuttavalla on niin paljon ulkkismiehiä kavereina?
Mulle on alkanut tulemaan niitä spämmikaveripyyntöjä naisilta, olen siis itsekin nainen. Ennen tuli just näitä amerikkalaisia sotilaita. Ehkä ovat aatelleet mun olevan lesbo kun en niihin miehiin reagoinut :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle on alkanut tulemaan niitä spämmikaveripyyntöjä naisilta, olen siis itsekin nainen. Ennen tuli just näitä amerikkalaisia sotilaita. Ehkä ovat aatelleet mun olevan lesbo kun en niihin miehiin reagoinut :D
Mullekin tulee bikinimisuilta pyyntöjä ja oon myös nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä tuttavalla on niin paljon ulkkismiehiä kavereina?
No en tiedä. On sinkku ja käyttää varmaan jotain deittisovellusta. Oma asiansa.
Ap
Mulle tuli yhdessä vaiheessa ulkomaisia Upseereita ja Öljyalan miehiä. Sama kaava: leskiä ja kaksi lasta. Muutaman kanssa pari kertaa vaihdoin viestejä ja ne etsivät uusia ystäviä. Olivat rakastuneet mun profiilikuvan hymyyn. Kuvana oli tosin lumiukko jonka olin lasten kanssa tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli yhdessä vaiheessa ulkomaisia Upseereita ja Öljyalan miehiä. Sama kaava: leskiä ja kaksi lasta. Muutaman kanssa pari kertaa vaihdoin viestejä ja ne etsivät uusia ystäviä. Olivat rakastuneet mun profiilikuvan hymyyn. Kuvana oli tosin lumiukko jonka olin lasten kanssa tehneet.
Olitte sitten tehneet hienon lumiukon
Siis noi bikinimisujen ja kauniiden ulkomaalaisten naisten kaveripyynnöt ovat virus joka on tullut aikuisviihdesivustoilta. Älkää hyväksykö. Miehistä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Siis noi bikinimisujen ja kauniiden ulkomaalaisten naisten kaveripyynnöt ovat virus joka on tullut aikuisviihdesivustoilta. Älkää hyväksykö. Miehistä en tiedä.
Joo, eräs kaveri oli hyväksynyt bikinimisujen pyyntöjä facessa ja hetken päästä oli seinä ja kuvakommentit täynnä kaiken maailman spämmiä.
Nuo miehet ketkä on lähetelleet mulle pyyntöjä on aika taviksen näköisiä jamppoja, luulisi että virukseen olisi valittu kuviksi joitain komistuksia ja muskelimasoja...? Mutta juu, en hyväksy pyyntöjä kuitenkaan.
Ap
Minulle tulee faceen lähes joka viikko kaveripyyntöjä vähäpukeisilta, ulkomaalaisilta naisilta. Osa pyynnöistä näkyy historiassa, niin että ne on jo poistettu pyytäjän toimesta. Kun etsin facesta näitä pyyntöjä nimillä, niin niitä ei löydy ? Huvittavinta tässä se, että olen naimisissa oleva heteronainen ja profiilikuvani on kasvokuva ja sen lisäksi kansikuva luonnosta. Muuta ei näy, kuin että olen naimisissa. Jotain huijareita ?
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän miehille kaveripyyntöjä naisilta?
Minulle on tullut useitakin kaveripyyntöjä aivan tuntemattomilta, ja selkeästi valeprofiileilta, ulkomaalaisilta naisilta. Osalla näistä on ollut jopa yhteinen kaveri kanssani ja kun olen kaverilistaa tutkinut, niin niitä kavereita oli vain muutama ja suurin osa suomalaisia miehiä. Profiilikuvaa myös hain Googlesta ja se kuvahan löytyi jostain ulkomaalaiselta seuranhaku/prostituutiosivulta (ainakin ulkonäön perusteella oli prostituoitu), eräälle laitoin jopa viestiä, että tuo sinun profiilikuvahan on aivan jonkun muun henkilön ja eipä siihen vastattu. En ole hyväksynyt noita kaveripyyntöjä.
Vaihdoin sellaisen kuvan, jossa näytän aikuiselta itsenäiseltä naiselta eli ei herutusta, ei kaljalaseja, ei hauskaa meikkiä jne. ja sen jälkeen alkoi tulla kaveripyyntöjä ensin pitkin Välimeren etelärantaa ja sitten USAsta
Facessa ei voi estää kaikkia kaveripyyntöjä, mulla on niin että kavereiden kaverit voi lähettää pyynnön.
-ap