Miksi yhtäkkiä Facessa tulee paljon kaveripyyntöjä ulkom. miehiltä?
Yhtäkkiä on alkanut tulemaan pyyntöjä ja viestejä tuntemattomilta miehiltä, aikaisemmin ei ole tuollaista tapahtunut ja nyt tulee monta päivässä. Prfofiilissani lukee että olen naimisissa ja kuva on ihan normi kasvokuva, ei mikään herutus.
Tuli mieleen että onko joku kiusallaan laittanut linkin profiiliini johonkin deittisivustolle, vai voiko tuohon olla joku muu syy?
Kommentit (52)
Eiköhän ne etsi sieltä fasesta(kin) eurooppalaista vaimoa. Pyytää kaveriksi mahdollisimman paljon naisia ja katsoo jos joku tärppäisi.
Mä olin amerikanmajurien suosikki kunnes lopetin yhden kv sivuston kuvien tykkäämisestä. 😀 ehdotukset loppuivat kun tykkäykset päättyivät.
Mistä johtuu että minulle tulee viestejä " pidin kuvastasi facebookissa" ja "facebook ehdotti meitä kavereiksi"? Nämä tulevat sähköpostiini, kun en ole fb:ssa. Kas kun eivät tule ajatelleeksi lähettää noita viestejä facebookiin vaan e-mailiin. Sitä en tiedä, mitä ovat miehiään / naisiaan, kun en ole koskaan niitä viestejä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin amerikanmajurien suosikki kunnes lopetin yhden kv sivuston kuvien tykkäämisestä. 😀 ehdotukset loppuivat kun tykkäykset päättyivät.
Ot, mutta mikä on kv-sivusto?
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että minulle tulee viestejä " pidin kuvastasi facebookissa" ja "facebook ehdotti meitä kavereiksi"? Nämä tulevat sähköpostiini, kun en ole fb:ssa. Kas kun eivät tule ajatelleeksi lähettää noita viestejä facebookiin vaan e-mailiin. Sitä en tiedä, mitä ovat miehiään / naisiaan, kun en ole koskaan niitä viestejä lukenut.
Voi olla spämmiä, joilla yritetään kalastella ihmisten FB-tunnuksia.
Ne on valeprofiileja tai niin kutsuttuja "runkkuansoja". Miehille tulee paljon kaveripyyntöjä, joissa tuntematon hemaiseva ulkomaalainen nainen haluaa lisätä sinut kaverikseen. Itse menin nuorempana tällaiseen runkkuansaan, mutta en enää :D
Johtuu varmaan taas jonkun päivityksen automaattisäädöistä.
Mulla ainakin meni yhdessä vaiheessa niin että chromessa olen automaattisesti kirjautunut google-tililleni, jolloin minusta jäi kaikkialle jälki sähköpostiosoitteestani joka on google-tilini osoite. Parin päivän sisällä alkoi tulla näitä feikkipyyntöjä facessa.
Tätä ennen olin huolella säätänyt niin että kaikki kirjautumiset ovat manuaalisia enkä automaattisesti ole kirjautunut, mutta ihan turhaa nykyään tehdä noita säätöjä kun jatkuvat päivitykset nollaa sun yksityisasetukset ja taas olet synkattu joka helvetin sovellukseen ja kaikki tekemäsi menee taas suoraan nettiin esille.
Oli muistaakseni Romanticado facessa. Tykkäsin kauniista kuvista ja sitten alkoi amerikan majurien kaveripyyntöjä tulla urakalla.
Mulla on yksi fb-kaveri, joka harva se päivä lisää kaveriksi jonkun nuoren, tumman ulkomaalaisnaisen. En ymmärrä, ei varmasti niitä edes tunne.
Vierailija kirjoitti:
Oletko liittynyt Rasmus-ryhmään?
En ole, enkä ole muutenkaan missään ryhmissä.
Ap
No mulla on just sellanen kuva missä näkyy vaan naamavärkki vähällä meikillä, ilman kaljaa ja ilman herutusta. En oo katsonut läheskään kaikista missä asuu, mutta nuo mitkä vilkaisin on Euroopassa asuvia muualta muuttaneita.
Ap