Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kiitollinen siitä, ettei sinulla ole lapsia?

Vierailija
05.10.2017 |

Juon vapaapäivänäni kahvia parvekkeella ja nautin siitä, ettei minulla ole taakkana lapsia ja perheellisen elämää. Jos olisin valinnut nuorena ja vaikutuksille alttiina toisin, en olisi tässä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ainakin olen kiitollinen, että töiden jälkeen voi tehdä mitä vain haluaa. Kun töissä on ollut hulinaa, ei sitä kaipaa kotiin. Voi mennä kaverin tai miehen kanssa kahville, viinille, syömään. Ex-tempore illalla leffaan tai kavereille kylään. Voin makaa illalla sohvalla ja pitää sarjamaratoneja niin monta tuntia kuin haluan. Voidaan harrastaa seksiä keskellä päivää olohuoneessa. Ei tarvitse töiden jälkeen passata, syöttää, pestä ketään. Voin harrastaa kuntosalia 5 kertaa viikossa. Suunnitella reissuja ilman, että pitää erityisesti sumplia. Lista on pitkä!

En sulje lasten saantia, mutta näin 25 vuotiaana haluan vielä mennä ja viilettää. :)

Vierailija
22/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä. 

Aloituksesi oli silti typerä ja provosoiva.

Vain suomalainen voi provosoitua siitä, että toinen ihminen on tyytyväinen elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ainakin olen kiitollinen, että töiden jälkeen voi tehdä mitä vain haluaa. Kun töissä on ollut hulinaa, ei sitä kaipaa kotiin. Voi mennä kaverin tai miehen kanssa kahville, viinille, syömään. Ex-tempore illalla leffaan tai kavereille kylään. Voin makaa illalla sohvalla ja pitää sarjamaratoneja niin monta tuntia kuin haluan. Voidaan harrastaa seksiä keskellä päivää olohuoneessa. Ei tarvitse töiden jälkeen passata, syöttää, pestä ketään. Voin harrastaa kuntosalia 5 kertaa viikossa. Suunnitella reissuja ilman, että pitää erityisesti sumplia. Lista on pitkä!

En sulje lasten saantia, mutta näin 25 vuotiaana haluan vielä mennä ja viilettää. :)

Minulla on ihan samat fiilikset, mutta ikää on kymmenen vuotta enemmän kuin sinulla. Sopii minun luonteelleni erinomaisesti. En olisi onnellinen, jos elämäni olisi kovin rajoittunutta.

Vierailija
24/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun kahvia ei voisi juoda parvekkeella, kun lapsi on päiväunilla...

Varmaan tosi ihanaa, kun tulee heti mieleen mennä www.vauva.fi - keskusteluihin kertomaan asiaa.

Aika kiusallista tulla antamaan huonoa kuvaa perheellisistä. Muut ovat vastanneet asiallisesti. Totuus on, että kaikki katuvat lapsia. Lapsettomat ovat onnekkaita.

Vierailija
25/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ainoa hyvä puoli siinä on se, että en ole voinut vahingossakaan siirtää kenellekään sairautta, joka itselläni on ja jota kukaan ei mielestäni tarvitse elämänlaatuaan pilaamaan. Olisi saattanut olla hieman ikävää todeta jälkeläiselle, että ai sä sait tän saman sairauden, no sori. 

Vierailija
26/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettoman tylsä provo.

Muuten ihmettelen miksi pitää jatkuvasti vakuuttaa olevansa onnellinen ilman lapsia ja nimenomaan täällä vauva-sivustolla.

Olisiko joku sinkkusivusto tarkoitukseen paremmin soveltuva? Sieltä löytyisi enemmän vertaistukea.

Itse olen kiitollinen siitä että minulla on kolme kaunista tytärtä ja kaksi komeaa poikaa, kaikki jo täysi-ikäisiä. Olen kiitollinen vapaapäivistä, jolloin olemme voineet touhuta kaikkea yhdessä lasten kanssa, samoin olen kiitollinen jokaisesta päivästä kun olen voinut katsella heidän kasvavan. Niistä hetkistä on paljon hyviä muistoja, kun taas ne hetket, jolloin olen ollut yksin kahvikupin kanssa eivät ole jääneet mieleen.

Ylempänä joku totesi: "Äsken taas töistä lähtiessäni näin lapsiperheen jossa kaksi kirkuvaa äpärää".

Tiedätkö mitä sana äpärä tarkoittaa? Mistä tiedät että nämä lapset ovat avioliiton ulkopuolella syntyneitä? Oletko edes itse syntynyt avioliitossa? Olitko lapsena aina hiljaa?

Vierailija
27/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on tärkein, muita ihmisiä tulee ja menee kirjoitti:

Onnettoman tylsä provo.

Muuten ihmettelen miksi pitää jatkuvasti vakuuttaa olevansa onnellinen ilman lapsia ja nimenomaan täällä vauva-sivustolla.

Olisiko joku sinkkusivusto tarkoitukseen paremmin soveltuva? Sieltä löytyisi enemmän vertaistukea.

Itse olen kiitollinen siitä että minulla on kolme kaunista tytärtä ja kaksi komeaa poikaa, kaikki jo täysi-ikäisiä. Olen kiitollinen vapaapäivistä, jolloin olemme voineet touhuta kaikkea yhdessä lasten kanssa, samoin olen kiitollinen jokaisesta päivästä kun olen voinut katsella heidän kasvavan. Niistä hetkistä on paljon hyviä muistoja, kun taas ne hetket, jolloin olen ollut yksin kahvikupin kanssa eivät ole jääneet mieleen.

Ylempänä joku totesi: "Äsken taas töistä lähtiessäni näin lapsiperheen jossa kaksi kirkuvaa äpärää".

Tiedätkö mitä sana äpärä tarkoittaa? Mistä tiedät että nämä lapset ovat avioliiton ulkopuolella syntyneitä? Oletko edes itse syntynyt avioliitossa? Olitko lapsena aina hiljaa?

Miksi provosoiduit aloituksesta?

Vierailija
28/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ennenkaikkea tulemattomien lasten puolesta. On tämä suonmalainen yhteiskunta sellaisessa suunnassa, maailman yleisestä epävakaudesta puhumattakaan, että kiitän luojaa etten ole tänne lapsia lähitulevaiduuden kauhuja tehnyt todistamaan. Uskon, että tämän sukupolven aikana nähdään vielä maailmanloppukin.

Vierailija
29/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on tärkein, muita ihmisiä tulee ja menee kirjoitti:

Onnettoman tylsä provo.

Epämieluisia aloituksia ei ole pakko lukea, ja nopeammin putoavat unholaan, kun niitä ei kommentoi.

Vierailija
30/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin tällä hetkellä, mutta kyllä minä lapsia tulevaisuudessa haluan!!

N22

Vierailija
31/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon vapaapäivänäni kahvia parvekkeella ja nautin siitä, ettei minulla ole taakkana lapsia ja perheellisen elämää. Jos olisin valinnut nuorena ja vaikutuksille alttiina toisin, en olisi tässä.

Olen, koska olen sisäisesti parantumattomasti hajoamassa, ja se olisi vaurioittavaa lapsille.

Jos olisin elänyt paremman elämän ja terve, eli voisin ja kykenisin panostamaan jälkikasvuun, se olisi todennäköisesti unelmani.

Vierailija
32/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan muistaa iloita tästä joka päivä. Muiden lapset ovat tästä hyvä muistutus...

Vierailija
33/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN!! Olen 30v nainen, enkä ole koskaan unelmoinut lapsista. Minulla on paljon lähipiirissä lapsia ja tiedän niiden tuomat ilot ja surut, monille lapset ovat siunaus ja hyvä niin. 

Tällä hetkellä seuraan kun pomoni tuli juuri äitiyslomalta ja alkaa muistuttamaan kohta haamua. Kaksi pientä lasta on koko ajan kipeänä, pienin herättää monta kertaa yössa jne. Miehelläni on 4v lapsi edellisestä avioliitosta ja meillä on todella hauskaa yhdessä, mutta iloitsen aina salaa hetkestä kun hän lähtee takaisin äidilleen ja saan oman rauhani takaisin. Mutta jokaisen pitäisi saada elää oman näköista elämää toisia tuomitsematta, lapsilla tai ilman!

Vierailija
34/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti, koska mun elämässä ei oo oikeen ollu sellaista valinnanvaraa että voisin nyt olla itselleni kiitollinen oikeasta valinnasta. Enkä nyt oikein voi mitään muutakaan tahoa kiittää siitä, miten tämä paskamainen elämä on mennyt.

Mutta ehdottomasti tyytyväinen olen ja tulen olemaankin. Ei tähän lapsia mahdu koskaan eikä tarvitse mahtuakaan.

N28

Vierailija
35/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joka päivä kiitollinen, että halusin lapsen. Juon aamukahvin rauhassa enkä koe lasta taakaksi, vaikka tiettyjä velvollisuuksia tuokin elämään. Lapsettomassa elämässä ei ole mitään, mitä kaipaisin.

Toisaalta olen onnellinen, etten ole ottanut koiraa, vaikka olen kärsinyt koirakuumeesta moneen kertaan. Koirat on ihania, mutta en jaksaisi sitä säätöä ja vaivaa mitä koirat tuovat elämään.

Vierailija
36/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oon aika nuori vielä, mutta mulla on ollut vauvakuume niin kauan kuin voin muistaa. Mua ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut esimerkiksi matkustaminen tai baareilu, joten mun aikani menee lähinnä kotona lukien ja itsekseni puuhaillen. Mitään hienoa uraakaan mulla ei ole rakennettavana, vaan ammattikoulusta olen valmistunut rivityöläiseksi ja olen tyytyväinen näin.

Vierailija
37/38 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joka päivä kiitollinen, että halusin lapsen. Juon aamukahvin rauhassa enkä koe lasta taakaksi, vaikka tiettyjä velvollisuuksia tuokin elämään. Lapsettomassa elämässä ei ole mitään, mitä kaipaisin.

Toisaalta olen onnellinen, etten ole ottanut koiraa, vaikka olen kärsinyt koirakuumeesta moneen kertaan. Koirat on ihania, mutta en jaksaisi sitä säätöä ja vaivaa mitä koirat tuovat elämään.

Niin no. Kukin tavallaan. Minä olen kiitollinen ettei kukaan tomppeli nuorempana saanut minua nalkkiin väsäämään kakaroita joita en olisi halunnut. Tätä minulle ehdotti silloin kolme eri miestä ja jokaiselle sanoin, että en halua lapsia ja että teetän abortin jos tulen raskaaksi. Olen kiitollinen että pidin pääni enkä alistunut siitoslehmäksi vänkäämisestä huolimatta.

Koiria minulla on ollut. En ymmärrä, miten lapsen kanssa eläminen olisi jotenkin vähemmän vaivalloista tai että siinä olisi ainakaan vähemmän säätämistä. Tällä hetkellä terveydentilani vain on sen verran huonontunut sairauden takia, että en koiraa enää ota, koska en pysty sitä hoitamaan sen ansaitsemalla tavalla. En halua että eläin joutuisi kärsimään huonosta emännästä, jolla ei koirarakkaudestaan huolimatta ole resursseja koiran pitoon.

Vierailija
38/38 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun kahvia ei voisi juoda parvekkeella, kun lapsi on päiväunilla...

Varmaan tosi ihanaa, kun tulee heti mieleen mennä www.vauva.fi - keskusteluihin kertomaan asiaa.

Joo tämähän on täysin sama asia kun on puoli tuntia vapaata,salli mun nauraa.En voisi kuvitellakaan painajaista jossa pitäisi elättää jotain perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi