Ilahduin eksän lemmikin menehtymisestä
En jaksa kirjoittaa samaa uudestaan tälle naurettavalle paskapalstalle, missä joka ikinen keskustelu poistetaan.
Kuitenkin, olen lähes satavarma että elukalla oli aivokasvain. Sen käytös oli niin omituista, enkä uskaltautunut sen lähelle, vaikka normaalisti en pelkää elukoita ollenkaan.
Onneksi se pääsi jo pois. Lepää rauhassa otus.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet.......eläinlääkäri?
En. Olen ihminen, joka katsoi somea.
-ap
Eksän suku on olevinaan niin eläinrakasta, mutta eivät huolehdi eläimistään asiallisesti ja asuvat kamalassa homeläävässä. En erittele, että ketkä heistä.
Joka tapauksessa tämä eksä on vuosien takainen, ja kadun häneen sekaantumista :D
Se eli valitettavan vanhaksi. Uskon elukan kärsineen kovasti jo vuosien ajan. Niin säälittävän näköinen se oli. -ap
Tuo on se mielipide, jota ei voi ääneen sanoa.
Itseäni ilettää välillä, kun somessa levitellään tätä "eläinrakkautta", jossa parantumattomasti sairaaseen eläimeen käytetään rahaa ihan vaan sen takia että siitä ei joutuisi luopumaan.
Tietenkin lemmikkiä hankkiessa pitää sitoutua sen hyvinvointiin, mutta mihin on kadonnut se totuus, että eläimen ikä on ihmistä lyhyempi ja eläin ansaitsee hyvän kuoleman kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se mielipide, jota ei voi ääneen sanoa.
Itseäni ilettää välillä, kun somessa levitellään tätä "eläinrakkautta", jossa parantumattomasti sairaaseen eläimeen käytetään rahaa ihan vaan sen takia että siitä ei joutuisi luopumaan.
Tietenkin lemmikkiä hankkiessa pitää sitoutua sen hyvinvointiin, mutta mihin on kadonnut se totuus, että eläimen ikä on ihmistä lyhyempi ja eläin ansaitsee hyvän kuoleman kun sen aika on.
Enpä usko eksän perheen käyttäneen edes rahaa tähän eläinrukkaan. Kyllä siellä oli talo sillä mallilla, että hyi olkoon. Eksä ei toki asunut vanhempiensa luona enää, mutta kävin siellä. Siitä tiedän. Vaihtelin itse vesiä elukoille (salaa), kun ne olivat varmaan seisseet siellä ties miten pitkään. Yhdestä eläimestä tein ilmoituksen, koska näin itse miten eksä sitä "hoiti", eli laiminlöi törkeästi. Kuvottava ihminen ja sukunsa samoten. -ap
Ja sinä olet.......eläinlääkäri?