Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmekymppinen sinkku, mutta en kiinnostu kenestäkään miehestä tarpeeksi, vaikka haluaisin parisuhteen

Vierailija
05.10.2017 |

Haluaisin sellaisen miehen joka sais perhosia vatsaan. Ja ei, en etsi mitään jännämiestä, vaan tavallista ja hyvää, mutta kukaan ei tunnu oikealta. Voi hitsin pimpulat.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sinulla on? Kyllä se joskus kohdalle osuu, kunhan olet aktiivinen ja tapaat monenlaisia ihmisiä. Tee niitä asioita, joista tykkäät, nauti elämästäsi, tutustu uusiin ihmisiin, matkustele, harrasta, osallistu. Nauti vapaudesta niin, että sitä ei tarvitse jälkeen päin kaivata.

Vierailija
2/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele vaan kotosalla viltin alla, kyllä se ryan gosling tulee sieltä hakemaan elämään luksuselämää malibuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole suinkaan ainoa. Kyseessä on hyvin tyypillinen nuorten naisten ongelma. Tuntuu, ettei tiedosteta niitä asioita, jotka herättävät kiinnostuksen miestä kohtaan. Tämän johdosta koko homma muuttuu hakuammunnaksi. Varmasti sinäkin olet tavannut joskus kiinnostavia miehiä. Mieti, mikä heistä teki kiinnostavia. Sitten haet sellaisia. Ei löydä mitään, jos ei tiedä, mitä etsii.

Vierailija
4/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuluttanut liikaa hollywoodin luomia mielikuvia siitä minkälaista parisuhteen pitäisi olla?

Vierailija
5/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään prinsessaunelmia, se kipinä vaan puuttuu. En haluaisi tyytyä vain johonkin suht ok.

Vierailija
6/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua nuorempi ja tuntuu samalta. Ei vaan kiinnosta. Ei se mitään kun on hyvä olla yksin.

Ja ei ole mitään unelmia niin mistään ja tapaan paljon ihmisiä. Ne ihmiset vaan ei kiinnosta oikealla tavalla.

Vierailija
7/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut antaisivat ohjeeksi, että älä odota löytäväsi sellaista miestä, joka saa sinussa aikaan rakastumisen tunteita tai hullaantumista, vaan ota kunnon mies, vaikka tämä ei saisikaan aikaan em. tunnetiloja. Päätä, että "tälle suhteelle perustan onnellisuuteni". Minulle ja parille sinkkuystävälleni on joskus nuorempana annettu tuollainen ohje erään vanhemman ihmisen taholta. Osalle ihmisistä tämä ohje sopii, ja he toimivat sen mukaan. Tätä on kutsuttu järkiavioliitoksi. Minussa ohje ei "resonoinut" riittävästi, vaikka pidän sitä ihan mielekkäänä suhtautumistapana toisenlaisille ihmisille.

Jotkut toiset taas väittävät, että kyllä se oikea mies – se joka saa perhosia lentelemään vatsanpohjassa – ennemmin tai myöhemmin saapuu, odota vain ja ole itsekin aktiivinen. Tämä lupaus ei aina kuitenkaan täyty.

Jos ei halua tarttua ensimmäiseen ohjeeseen eikä toinen lupaus toteudu, jää sinkuksi – halusi tai ei. Vaikka haluaisi hirveästi puolison ja pitäisikin yllä toivoa sen löytämisen suhteen, minusta on viisasta muistaa, ettei naimisiin meneminen ole kaikkien tie, ja muistaa myös, ettei naimattomuus ole epäonnistumista tai kaiken loppu.

Toivottavasti ap. löydät miehen, johon rakastut!

Vierailija
8/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehiä ei taida olla paljon. Miksi hän ottaisi juuri sut vaimokseen?

Vierailija
9/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään prinsessaunelmia, se kipinä vaan puuttuu. En haluaisi tyytyä vain johonkin suht ok.

Ihan ymmärrettävää, eikä siinä ole mitään väärää. Katso niitä naisia jotka ovat saaneet parempaa kuin suht ok, ja ota heistä mallia.

Vierailija
10/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. Tapasin lopulta sen oikean nelikymppisenä. Tiesin heti sekunnissa hänet nähdessäni, että Tämä se on. Onneksi en tyytynyt kompromissiin. Lapsia jos haluaa, pitää tietty miettiä eri ratkaisuja. Mulle tämä sopii ja meillä on yhä kunnon kemiaa vuosien avioliiton jälkeenkin. Kemiaa joko on tai ei ole, heti alusta alkaen, sitä ei voi luoda.

Vierailija
11/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmiset tuntevat kemiaa eri ihmisiä kohtaan. Kemia näet perustuu yksilöiden perintötekijöiden optimaaliseen yhteensopivuuteen. Luonto varmistaa siten, että jälkeläinen on mahdollisimman terve.

Vierailija
12/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää, eikä siinä ole mitään väärää. Katso niitä naisia jotka ovat saaneet parempaa kuin suht ok, ja ota heistä mallia.

No yhdellä tutullani on enemmän kuin suht ok mies, ihan todella hyvä mies. Mitä tekee tämä nainen? Mäkättää, pettää, manipuloi, alistaa. Joo, en todellakaan ota hänestä mallia.

Vierailija
13/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nainen.

Vierailija
14/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmiset tuntevat kemiaa eri ihmisiä kohtaan. Kemia näet perustuu yksilöiden perintötekijöiden optimaaliseen yhteensopivuuteen. Luonto varmistaa siten, että jälkeläinen on mahdollisimman terve.

http://knowyourmeme.com/memes/captain-obvious

Vierailija
15/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhdellä tutullani on enemmän kuin suht ok mies, ihan todella hyvä mies. Mitä tekee tämä nainen? Mäkättää, pettää, manipuloi, alistaa. Joo, en todellakaan ota hänestä mallia.

Mitä hän teki saadakseen miehensä?

Vierailija
16/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo lähtökohta on väärä; haluaisit parisuhteen. Ei niin. Parisuhde syntyy siitä, kun rakastut johonkuhun ja hän rakastuu sinuun. Kyllähän parisuhteen saa koska tahansa, mutta miksi olla ihmisen kanssa, jonka kanssa voi olla, sen sijaan että eläisi ja nauttisi elämästään sinkkuna siihen saakka, että kohtaa ihmisen, jota ilman ei halua olla.

Lakkaa siis etsimästä parisuhdetta, pidä sen sijaan silmäsi auki ja ole avoin mahdollisuudelle kohdata ihminen, johon rakastut.

Vierailija
17/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan näinkin, mutta kemian kohteet ovat varsin pieni joukko. Ehkä noin 20 % miehistä herättää kemiaa eri naisten silmissä, 80 % ei kenenkään. Osa naisista sitten tyytyy siihen, mitä saa. Ap ilmeisesti ei, joten kova peli on luvassa.

Vierailija
18/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan näinkin, mutta kemian kohteet ovat varsin pieni joukko. Ehkä noin 20 % miehistä herättää kemiaa eri naisten silmissä, 80 % ei kenenkään. Osa naisista sitten tyytyy siihen, mitä saa. Ap ilmeisesti ei, joten kova peli on luvassa.

Ja jos se "kemia" on kohdattavissa kotona viltin alla niin voi jäädä kohtaamiset aika vähiin.

Vierailija
19/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole suinkaan ainoa. Kyseessä on hyvin tyypillinen nuorten naisten ongelma. Tuntuu, ettei tiedosteta niitä asioita, jotka herättävät kiinnostuksen miestä kohtaan. Tämän johdosta koko homma muuttuu hakuammunnaksi. Varmasti sinäkin olet tavannut joskus kiinnostavia miehiä. Mieti, mikä heistä teki kiinnostavia. Sitten haet sellaisia. Ei löydä mitään, jos ei tiedä, mitä etsii.

Komppaan kyllä tätä. Kiinnostavissa miehissä on kyllä ollut tähän mennessä samoja piirteitä, itse uskon, että näitä kuuluttelemalla löytyy.

N38

Vierailija
20/91 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, olen 39-vuotias sinkku ja mulla tilanne ihan sama. Sinänsä se ei täällä haittaa, koska tarpeeni saada olla yksin on valtava joten siitä(kään) syystä en etsi ketään. Olen oikein miettinyt syitä että miksen käy edes treffeillä, kun kuitenkin jonkunlainen parisuhde olisi jossain vaiheessa kiva, mutta rehellinen syy on, että koen ajan haaskauksena viettää aikaa tutustuen jälleen yhteen ihmiseen, josta ei kuitenkaan oletettavasti tule mitään pysyvää. Paradoksi, ymmärrän, mutta kuten sanoin, se on se rehellisin syy minkä itselleni keksin. Haluaisin jotenkin vaan kohdata sen, näkemättä vaivaa, tietäen että tässä se on, se mies joka saa ne perhoset vatsaan ja jonka kanssa haluaisin viettää sitä kallisarvoista aikaani... Sen sijaan, että lähtisin luotaamaan treffisovelluksia tai kiertämään baareja ja heittelemään verkkoja vesille. Toiset nauttivat ihan vaan uusiin ihmisiin tutustumisesta vaikka kahvikupin verran, minä en valitettavasti lukeudu heihin.

Surullisinta tapauksessani ehkä on, että olen nimenomaan aiemmin tavannut kaksi miestä juuri noin, tietämällä heti. Toisaalta ymmärrän, että kolmas, jos sellaista on tulossa, ei välttämättä löydy juuri niin, mutta silti pidän kiinni ajatuksen ihanasta helppoudesta. Enkä kuitenkaan edes juuri liiku piireissä, joissa voisin sen potentiaalisen kohdata. 

Itse luomani ongelma siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän