Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muita aktiivisia keskustelupalstoja on?

Vierailija
04.10.2017 |

En jaksa olla täällä huonon moderoinnin takia.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriperinnön tuhoaminen on suuri paha, jonka merkitys nähdään aina myöhemmin. BBC ja Yleisradio surutta uusiokäytti vanhoja nauhoja, ja mitään hyvää ei seurannut. Ja samoja argumentteja silloinkin käytettiin...

Vierailija
22/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä joku esitti, että vanhoja keskusteluja pitäisi poistaa. Ei missään nimessä. Esimerkiksi kokemuksia työpaikoista ei pidä poistaa. Olen tämän palstan kautta lukenut esim. puhelinmyyntifirmojen kusetuksesta.

Toisekseen eihän monetkaan aiheet vanhene.

Korkeintaan sellaiset keskustelut kuin onko lidl tänään auki voi poistaa surutta.

Sensuuriin minäkin olen törmännyt. Jos kirjoittaa tiettyjä sanoja keskustelunavaukseen, se ei pääse julkiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla perhe-aiheinen palsta vai mikä vaan?

Itse lueskelen maanpuolustus.net keskusteluja. Nettipalstaksi ihan ok toimiva moderointi siellä on. Ja jos joku tietää vastaavia aktiivisia länsimaisia maanpuolustusfoorumeita, niin saa vinkata.

Tuleeko paljon hylsyjä tuolin viereen?

Mihin maahan seuraavaksi ollaan hyökkäämässä:)

Vierailija
24/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sipulikanavan sivu?

http://2i7aalqdpiuw36nu.onion/

Tosin tarvitset tor-selaimen siihen.

Täs uusi osoite

hss33mlbykbsxmug.onion

Vierailija
25/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhainfo on mielenkiintoinen, jos sattuu joku rikos, siellä tiedetään ihmeen paljon.

Joskus löysin ulkomaalaisia spekulaatiopalstoja kuninkaallisista, en enää muista osoitteita, mutta englantilaiset osasivat todella vitsailla kuninkaallisistaan.

Vierailija
26/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä joku esitti, että vanhoja keskusteluja pitäisi poistaa. Ei missään nimessä. Esimerkiksi kokemuksia työpaikoista ei pidä poistaa. Olen tämän palstan kautta lukenut esim. puhelinmyyntifirmojen kusetuksesta.

Toisekseen eihän monetkaan aiheet vanhene.

Korkeintaan sellaiset keskustelut kuin onko lidl tänään auki voi poistaa surutta.

Sensuuriin minäkin olen törmännyt. Jos kirjoittaa tiettyjä sanoja keskustelunavaukseen, se ei pääse julkiseksi.

Tietyn ajan jälkeen pitäisi poistaa. Mikä se aika sitten olisi, on vielä kysymysmerkki. Et sinä tee mitään 5 vuotta vanhoilla tiedoilla jostain puhelinfirmasta. Jos epäselvyydet jatkuu, todennäköisesti tulee uusia ketjuja.

Kyllä mä oon löytänyt tosivanhoja, vielä päteviä kodin- ja lastenhoitovinkkejä täältä. Ei saa niitä poistaa.

Vierailija
27/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiede.fi se on vähän vauva palsta mutta mammat on nerompia

Vierailija
28/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ehdotetut palstat vaativat rekisteröimisen pl Kaksplus, älytöntä. Ei nykyihmiset halua yksilöityä.

Vierailija
29/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

murhainfo on mielenkiintoinen, jos sattuu joku rikos, siellä tiedetään ihmeen paljon.

Joskus löysin ulkomaalaisia spekulaatiopalstoja kuninkaallisista, en enää muista osoitteita, mutta englantilaiset osasivat todella vitsailla kuninkaallisistaan.

Murhainfoa minäkin käyn lukemassa. Todella mielenkiintoisia keskusteluja, siis jos tuollaiset aiheet kiinnostaa. Minä luen paljon noita selvittämättömiä murhia ja katoamisia.

Vierailija
30/32 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mutta siellä on yks kuseskelija joka ei anna toisten keskustella ja heittelee kaikenlaista täysin irrelevanttia ja loukkauksia

Vierailija
31/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumaton yritys toimitilaportaali https://www.matchoffice.fi/

Vierailija
32/32 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksplus toimii hyvin! Se on vähän erilainen kuin av mutta parin viestin jälkeen tottuu jo.

Hassua, miten Kaksplus palstalla alettiin aikanaan päsmäröimään, mitä muut saa kirjoittaa ja mistä puhua. Suurin osa karkasi sitten tänne. Nyt pedataan tuhannen taalan paikkaa takaisin sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan