Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireita, menkat myöhässä, mutta testi negatiivinen

Vierailija
04.10.2017 |

Tämä oli ensimmäinen kierto, josta yritän raskautua, joten olen aivan ulapalla.
Normaalisti minulla on säännöllinen, mutta lyhyt kierto (26pv). 28.päivä tein testin, joka oli selkeästi negatiivinen.
Nyt on menossa 32.päivä, eikä menkoista ole vieläkään tietoa. Mitään menkkojen esituntemuksia (kuten vatsakipu tai päänsärky) ei myöskään ole. Lisäksi minulla on kummallisia oireita, kuten aivan hirveä ja outo väsymys (tavoistani poiketen nukun kaikki työmatkat, päiväunet ja pitkät yöunet), rinnat ovat pinkeät ja arat, sen lisäksi olen yhtäkkiä flunssassa. Olen nyt muutaman päivän työmatkalla, enkä pääse testaamaan, mutta eikö kaiken järjen mukaan testin olisi pitänyt olla positiivinen jo heti menkkojen myöhästyttyä vai meneekö siinä pidempään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätit pillerit pois, kroppa on vielä sekaisin isolla mahdollisuudella, joka selittää kaikki oireet. Mahdollisuus on myös, että kehosi ei ymmärrä, mitä on tapahtumassa, koska yrität ensimmäistä kertaa ikinä raskautua. 

Vierailija
2/3 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos pillerit ollu käytössä niin kaikki voi olla sekasi pitkäänkin vielä.. mut jos ei niin uutta testiä myöhemmin vaan 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, unohdin tosiaan mainita, että en ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä vuosiin.

Mutta pitääpä malttaa kärvistellä tämä työreissu loppuun ja testata sitten kotona, jos menkat ei yllätä ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi