Nyt jos koskaan tartten teidän apuanne, naiset!!
Tilanne siis tämä, olen tuskastuttavan palavasti ihastunut erääseen mieheen. Näemme päivittäin, siis arkisin, ja kuljemme ns. samoissa porukoissa. Vielä viime viikolla vaihdoimme pitkän pitkiä katseita ja olin ihan varma että hänkin on kiinnostunut musta. Vaan tällä viikolla tuo mies ei enää katso minua siten. Korkeintaan vilkaisee nopeasti, ohimennen. Mitä ihmettä tämä nyt sitten on? Eikö hän ollutkaan kiinnostunut musta? Vai mitä ihmettä? En voi ymmärtää että olisin ollut noin pahasti väärässä suhteensa. Ja olemme ihan sinkkuja molemmat.. Ja MITÄ mun pitää tehdä, että mies kuin huomaamattaan joutuis mun pauloihin ja rakastuis? Sellainen hitaasti mutta varmasti- väsytystekniikka olis nyt käyttökelpoinen. Kellään ideoita siihen?
Kommentit (6)
Hmm..just noin olen toiminutkin tässä. Paitsi että pitänee kiinnittää enempi huomiota tuohon spanielimaisuuteen ;D Mitäs luulette, oisko mulla mahdollisuuksia, onkohan mies kiinnostunut vai ei?
Vierailija:
Ole leikkisä, myös muita sinkkumiehiä kohtaan, pukeudu kauniisti (ei hutsumaisesti), tee aamuisin huoliteltu ehostus (ei liian meikattu) ja pidä huolta, että hiuksesi tuoksuvat hyvälle. Harva mies pystyy vastustamaan hyvältä tuoksuvia hiuksia.
Vierailija:
pidä huolta, että hiuksesi tuoksuvat hyvälle. Harva mies pystyy vastustamaan hyvältä tuoksuvia hiuksia.
Samalla kun ulkoisesti olet houkuttelevampi, otatkin vähän etäisyyttä, mutta olet eloisa ja positiivinen. Et saa jäädä surkeana haikailemaan hänen peräänsä. Siitä ei ole kuitenkaan mitään hyötyä.
Ja siihen kaipaisin nyt vielä vastauksia, että miksi mies käyttäytyy noin..ailahtelevasti? Onkohan tuo ihastunu vai ei?
voinut kuulla sinusta esim. jonkun ilkeän juorun, jotain mikä ei välttämättä pidä edes paikkaansa mutta mies on sen uskonut. Tai joku on puhunut p*skaa sinusta ko. miehelle. Tai jospa mies on tavannut jonkun toisen mielenkiintoisen naisen.
Ole leikkisä, myös muita sinkkumiehiä kohtaan, pukeudu kauniisti (ei hutsumaisesti), tee aamuisin huoliteltu ehostus (ei liian meikattu) ja pidä huolta, että hiuksesi tuoksuvat hyvälle. Harva mies pystyy vastustamaan hyvältä tuoksuvia hiuksia.