Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoa syöty tarkasti ohjelman mukaan. +2kg

Vierailija
04.10.2017 |

Alkaa pikkuhiljaa motivaatio karisemaan kun ei kilot tipu. Olen käynyt kävelyllä ja työkin kuluttaa jonkun verran kun seison/kävelen 8h päivässä. Ohjeita olen noudattanut grammalleen. Ja paino ei putoa, perhana. Mitat 162/63 kun aloitin ja nyt paino 65kg😈

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aiempi esimerkki ei ollut minun kirjoittamani. En ole ollut koneella moneen tuntiin.

Esimerkkinä :

Aamupala : tattaripuuro, marjoja, vähän raejuustoa, teetä

Lounas: salaatti, kanaa/ naudan jauhelihaa /2 munaa, loraus oliiviöljyä, suolaa ja pippuria

Välipala: rahka ja marjat

Päivällinen: kalaa/kanaa/jauhelihaa, salaattia, pari pientä perunaa

Iltapala: munakas ja kasviksia.

Ap

Iltapala on liian raskas ja oikeasti tuosta puuttuu rasvaa jota kroppa tarttee.

Vierailija
42/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aiempi esimerkki ei ollut minun kirjoittamani. En ole ollut koneella moneen tuntiin.

Esimerkkinä :

Lounas: salaatti, kanaa/ naudan jauhelihaa /2 munaa, loraus oliiviöljyä, suolaa ja pippuria

Ap

Turhan paljon proteiinia verrattuna muuhun ruokaan. Liika proteiini lisää nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiini lihottaa. Itse laihdutin normaalipainossa viisi kiloa, ja se onnistui syömällä kalaa/ kanaa, kasviksia, juureksia, hedelmiä (vähän), marjoja, rasvattomia maitotuotteita ja leipää. Ja leipää jopa 10 siivua päivässä!

Vierailija
44/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Kuulostaa ihan hyvältä, jos tahdot jotain muuttaavniin rahkan voi jättää pois ja tee illaksi pienempi munakas. Esim jos se on 2 munan niin tee 1. Tai joka toinen päivä pelkkiä kasviksia. Tossa on kuitenki 4-6 munaa päivässä. Se on paljo.

Vierailija
45/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiini lihottaa. Itse laihdutin normaalipainossa viisi kiloa, ja se onnistui syömällä kalaa/ kanaa, kasviksia, juureksia, hedelmiä (vähän), marjoja, rasvattomia maitotuotteita ja leipää. Ja leipää jopa 10 siivua päivässä!

Hyvä kuitenkin tarkentaa, että LIIKA proteiini lihottaa. Sinä saat energiasi hiilareista, joten rasva jää vähille. Minä panostan maukkaaseen ruokaan ja en rasvaa välttele ja leipää en syö.

Vierailija
46/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Kauhea määrä ruokaa. :O Mä en päivän aikana jaksaisi syödä noin paljon ja noin usein. Miten voi mukamas tolla laihtua?

Ja eikö hedelmiä saa ollenkaan syödä? Voisiko tuon välipalan vaihtaa esim. omenaan?

Vierailija
47/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Kuulostaa ihan hyvältä, jos tahdot jotain muuttaavniin rahkan voi jättää pois ja tee illaksi pienempi munakas. Esim jos se on 2 munan niin tee 1. Tai joka toinen päivä pelkkiä kasviksia. Tossa on kuitenki 4-6 munaa päivässä. Se on paljo.

Iltapalan munakas on 1 muna plus 1 valkuainen. Ja lounaalla en syö joka päivä 2 munaa, vaan vaihdellen tuota kanaa/kalaa/lihaa tai kananmunaa. Ap

Vierailija
48/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Kauhea määrä ruokaa. :O Mä en päivän aikana jaksaisi syödä noin paljon ja noin usein. Miten voi mukamas tolla laihtua?

Ja eikö hedelmiä saa ollenkaan syödä? Voisiko tuon välipalan vaihtaa esim. omenaan?

Mitä vikaa marjoissa?

Vierailija
49/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö leipää oikeastaan ikinä. Mulla on gluteeniton ruokavalio, enkä tykkää gluteenittomista vaihtoehdoista. Enkä ylipäätään ole leivän perään. Ap

Vierailija
50/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusrunko on minusta hyvä mutta rasvaa tulee kyllä liian vähän. Perunan vaihtaisin vaikka kvinoaan ja erityisesti siis lisäisin vähän hyviä rasvoja: esim. 15g pähkinöitä päivässä tai silloin tällöin puolikas avokado. Lohta myös vähintään kerran viikkoon. Esim. lounaalla yhtenä vaihtoehtona.

Vierailija
51/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Iltapalan munakas on 1 muna plus 1 valkuainen. Ja lounaalla en syö joka päivä 2 munaa, vaan vaihdellen tuota kanaa/kalaa/lihaa tai kananmunaa. Ap

Jätä se muna syömättä, jos et keltuaista halua. Et hyödy munan proteiinista ilman keltuaista.

Vierailija
52/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Mun päivät on melko pitkiä, joten ateriavälit ei ole lyhyitä. Aamupala klo 6, lounas klo 11, välipala klo 14, päivällinen klo 18-19 ja iltapala klo 22. Ja tosiaan lenkit koiran kanssa 2 x 1h ja töissä seisomista, kävelyä 7-17. Päivän aikana istun 10 minuuttia. Koen tämän ruokamäärän melko sopivana, siis sen puolesta ettei tee tiukkaa saada syötyä tuota määrää, muttei missään vaiheessa tule tajuton nälkäkään. Yritin joskus vetää hiilarit minimiin, mutta voin silloin todella huonosti, mehudieetillä pyörtyilin jatkuvasti. Ehkä paino nyt vaan junnaa paikallaan kun tosiaan pudotettavaa ei paljon ole. Jos jotakuta kiinostaa, niin voin tänne päivitellä mitä tapahtuu. Ap

Vierailija
53/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusrunko on minusta hyvä mutta rasvaa tulee kyllä liian vähän. Perunan vaihtaisin vaikka kvinoaan ja erityisesti siis lisäisin vähän hyviä rasvoja: esim. 15g pähkinöitä päivässä tai silloin tällöin puolikas avokado. Lohta myös vähintään kerran viikkoon. Esim. lounaalla yhtenä vaihtoehtona.

Avokadoa laitan salaattiin lähes joka päivä, tai sitten juuri pähkinöitä. Kalaakin syön useamman kerran viikossa. Mahdollisuudet on hieman rajalliset, sillä olen allerginen lähes kaikille pähkinöille. Ap

Vierailija
54/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä :

Ap

Mun päivät on melko pitkiä, joten ateriavälit ei ole lyhyitä. Aamupala klo 6, lounas klo 11, välipala klo 14, päivällinen klo 18-19 ja iltapala klo 22. Ja tosiaan lenkit koiran kanssa 2 x 1h ja töissä seisomista, kävelyä 7-17. Päivän aikana istun 10 minuuttia. Koen tämän ruokamäärän melko sopivana, siis sen puolesta ettei tee tiukkaa saada syötyä tuota määrää, muttei missään vaiheessa tule tajuton nälkäkään. Yritin joskus vetää hiilarit minimiin, mutta voin silloin todella huonosti, mehudieetillä pyörtyilin jatkuvasti. Ehkä paino nyt vaan junnaa paikallaan kun tosiaan pudotettavaa ei paljon ole. Jos jotakuta kiinostaa, niin voin tänne päivitellä mitä tapahtuu. Ap

Kiinnostaa kun sanoit vetäneesi hiilarit minimiin, mitkä oli silloin rasva ja proteiinisuhteesi?

Vierailija
55/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avokadoa laitan salaattiin lähes joka päivä, tai sitten juuri pähkinöitä. Kalaakin syön useamman kerran viikossa. Mahdollisuudet on hieman rajalliset, sillä olen allerginen lähes kaikille pähkinöille. Ap

Miten olis ihan normaalirasvainen ruoka? Saisit sitä hyvää eläinrasvaakin ravintoosi.

Vierailija
56/62 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alottanu salitreeni nyt, niin on ihan normaalia, että paino pompsahtaa. Neste kertyy lihaksiin.

Vierailija
57/62 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuitenkin tarkentaa, että LIIKA proteiini lihottaa. Sinä saat energiasi hiilareista, joten rasva jää vähille. Minä panostan maukkaaseen ruokaan ja en rasvaa välttele ja leipää en syö.

Sama kcal määrä proteiinia ei lihota yhtään sen enempää kuin sama määrä hiilareita tai rasvaa. Käytännössöä elimistö pilkkoo kaiken ylimääräisen proteiinin polttoaineeksi. Proteiini mitä ei tarvita kehon rakennusaineena muuttuu hiilihydraatiksi.

Vierailija
58/62 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi aika paljon, jos kirjoittaisit esimerkin päivän syömisistä?

Tässä yksi päivä:

aamulla puuro, täysjyväleipä margariinisipaisulla ja kasviksilla

välipala hedelmä

lounas lautasmallin mukainen ateria

välipala hedelmä

päivällinen lautasmallin mukainen ateria

iltapala rasvatonta luonnonjogurttia marjoilla, täysjyväleipä margariinisipaisulla ja kasviksilla

Lämpimät ruuat vähärasvaisista lihoista/kanasta/kalasta

lisukkeena keitettyä perunaa/täysjyväpastaa/täysjyväriisiä

Herkutella saa kerran viikossa.

Olen itse 65-kiloinen, edelleen laihduttava, toimistotyötä tekevä nainen. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, päälle jonkin verran kävelyä viikonloppuisin. Tuollaisella kuvailemallasi ruokavaliolla en todellakaan laihtuisi - päin vastoin. Ihmiset ovat erittäin yksilöllisiä, ja tiedän, että monen mielestä tuollainen ruokavalio laihduttaa, mutta minulla se ei ainakaan toimisi, ja ei näköjään sinullakaan. Noissa syömisissä on ensinnäkin aivan hurjan paljon hiilihydraatteja, ei tarpeeksi proteiinia ainakaan treenaajalle, eikä kyllä mitään rasvojakaan.

Surullinen tosiasia on, että tällaiset pienikokoiset laiskan aineenbvaihdunnan omaavat, toimistotyötä tekevät naishenkilöt eivät kuluta energiaa juuri ollenkaan, ja syömiset täytyy miettiä sen mukaan. Jos haluat laihtua, niin sinun täytyy muuttaa noita syömisiä järkevämmäksi ja karsia aika rankasti.

terv . 30 kiloa laihduttanut

Vierailija
59/62 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hvältähän toi sun ruokavalio vaikuttaa. Kaksi viikkoa on kyllä vielä lyhyt aika ja tiedostat varmaan itsekin että et siinä ajassa ole voinut saada lisää läskiä kahta kiloa. Otat nyt ihan rauhassa ja koitat olla stressaamatta painosta. Sinuna unohtaisin vaakan vaikka kuukaudeksi nyt ainakin.

Vierailija
60/62 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi aika paljon, jos kirjoittaisit esimerkin päivän syömisistä?

Tässä yksi päivä:

aamulla puuro, täysjyväleipä margariinisipaisulla ja kasviksilla

välipala hedelmä

lounas lautasmallin mukainen ateria

välipala hedelmä

päivällinen lautasmallin mukainen ateria

iltapala rasvatonta luonnonjogurttia marjoilla, täysjyväleipä margariinisipaisulla ja kasviksilla

Lämpimät ruuat vähärasvaisista lihoista/kanasta/kalasta

lisukkeena keitettyä perunaa/täysjyväpastaa/täysjyväriisiä

Herkutella saa kerran viikossa.

Olen itse 65-kiloinen, edelleen laihduttava, toimistotyötä tekevä nainen. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, päälle jonkin verran kävelyä viikonloppuisin. Tuollaisella kuvailemallasi ruokavaliolla en todellakaan laihtuisi - päin vastoin. Ihmiset ovat erittäin yksilöllisiä, ja tiedän, että monen mielestä tuollainen ruokavalio laihduttaa, mutta minulla se ei ainakaan toimisi, ja ei näköjään sinullakaan. Noissa syömisissä on ensinnäkin aivan hurjan paljon hiilihydraatteja, ei tarpeeksi proteiinia ainakaan treenaajalle, eikä kyllä mitään rasvojakaan.

Surullinen tosiasia on, että tällaiset pienikokoiset laiskan aineenbvaihdunnan omaavat, toimistotyötä tekevät naishenkilöt eivät kuluta energiaa juuri ollenkaan, ja syömiset täytyy miettiä sen mukaan. Jos haluat laihtua, niin sinun täytyy muuttaa noita syömisiä järkevämmäksi ja karsia aika rankasti.

terv . 30 kiloa laihduttanut

Ja joo, kommentoin sitten väärään, kun ei kerta ollut ap:n kirjoittama tuo viesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän