2 viikkoa syöty tarkasti ohjelman mukaan. +2kg
Alkaa pikkuhiljaa motivaatio karisemaan kun ei kilot tipu. Olen käynyt kävelyllä ja työkin kuluttaa jonkun verran kun seison/kävelen 8h päivässä. Ohjeita olen noudattanut grammalleen. Ja paino ei putoa, perhana. Mitat 162/63 kun aloitin ja nyt paino 65kg😈
Kommentit (62)
No, et sitten laihdu sillä ohjelmalla.
Tee muutoksia.
Tähän tulee nyt varmaan tää perus; "SULLA ON KATO LIHAKSET KASVANU" :D
Hahaha, no ei, onko ruoka määrällisesti kasvanut? Esim. ennen söit levyllisen suklaata ja nyt syöt ison lautasellisen oikeaa ruokaa joka sis. paljon kasviksia? :) Kenkku tilanne joka tapauksessa :(
Kerro vähän sun ohjelmasta? Mikä on eri tavalla kuin ennen?
Miksi hankitte noita ohjelmia ja uskotte kaiken maailman juttuihin kun aina se totuus lopulta on että pitää vaan syödä grammallisesti vähemmän päivässä, ja koko ajan ei tosiaankaan puputeta vaan tavoitteista riippuen vaan harvemmin. Ne ihanteelliset mallinaiset syö ehkä 1-3 krt päivässä ja ei tosiaan mitään mättöjä arkena.
Normaali monipuolinen kotiruoka, paljon kasviksia. Viikoittain useampi reipas kävelylenkki, jokunen salitreeni tai muu rankempi treeni kävelyn lisäksi.
Riittävästi vettä juomaksi ja kunnon yöunet.
Näillä olen pitänyt oman painoni normaalina koko elämän.
Näillä ohjelmilla ei ole mitään virkaa, kun sen saman tiedon löytää itsekin netistä etsimällä.
Kaikenmaailman martinat ja sofiat kaupittelevat omia pilipali ohjelmiaan, tottakai, nehän tekee sillä rahaa.
Mitä sä turhaan laihdutat kun oot normaalipainoinen? Oon samanpituinen ja tuo on alle mun tavoitepainon. Joskus yläasteella viimeks painanut noin vähän. Mitäpä jos unohtaisit kuurit ja olisit tyytyväinen itseesi? Tai meet salille muokkaamaan jos joku kohta tuntuu löysältä ja ärsyttää.
Normaalipainosta on haastavaa rutistaa niitä kiloja pois. Sen sanon, että töissä tehty kävely ei vaikuta mitenkään laihtumiseen, siinä ei ole tehoa sen vertaa että näkyisi vaa'assa.
Tehokkaampaa liikuntaa kehiin? Voisiko yksi kävelylenkeistä olla juoksulenkki? Paljonko kävelyä teet viikoittain?
Hohhoijaa. Nykyihmiset tarvitsee ihan kaikkeen neuvoja. Mikä tahansa on hätänä, ongelmiin haetaan neuvoa netistä.
En osaa syödä, parisuhde menee huonosti, mies on laiska, vaimo nalkuttaa tai pihtaa.
Käyttäkää omia hoksottimianne hyvät ihmiset, niin me vanhempikin polvi on tehty ja selvästi paljon teitä paremmin on elämästä selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Nykyihmiset tarvitsee ihan kaikkeen neuvoja. Mikä tahansa on hätänä, ongelmiin haetaan neuvoa netistä.
En osaa syödä, parisuhde menee huonosti, mies on laiska, vaimo nalkuttaa tai pihtaa.
Käyttäkää omia hoksottimianne hyvät ihmiset, niin me vanhempikin polvi on tehty ja selvästi paljon teitä paremmin on elämästä selvitty.
Selvennätkö hieman mitä tarkoitat tällä? Esimerkiksi miten olette selvinneet paremmin elämästä?
Kaksi viikkoa on lyhyt aika, katsele vielä ainakin toiset kaksi viikkoa tai mielellään pidempäänkin, mihin suuntaan paino lähtee.
En voi tällä hetkellä harrastaa muuta liikuntaa kuin kävelyä/vesijuoksua, selässä on iso välilevyn pullistuma. Eli ei ainakaan lihakset ole päässeet kasvamaan 😂 sairaslomalla en pysty olemaan taloudellisen tilanteen vuoksi.
Eli pelkällä ruokavaliolla mennään. Ja siis tämä on ravintoterapeutin mulle tekemä ruokavalio, juuri selän takia, paino ei saa nousta yhtään tästä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En voi tällä hetkellä harrastaa muuta liikuntaa kuin kävelyä/vesijuoksua, selässä on iso välilevyn pullistuma. Eli ei ainakaan lihakset ole päässeet kasvamaan 😂 sairaslomalla en pysty olemaan taloudellisen tilanteen vuoksi.
Eli pelkällä ruokavaliolla mennään. Ja siis tämä on ravintoterapeutin mulle tekemä ruokavalio, juuri selän takia, paino ei saa nousta yhtään tästä. Ap
Sen kyllä ensiksi sanon että en olisi ikinä laihtunut ravintoterapeutin ohjeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se olisikin ravintoterapeutin tekemä ruokavalio, se ei takaa, että juuri sinä laihdut sillä. Kyllä siihen pitää osata varautua, että korjauksia joutuu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tämä on ravintoterapeutin mulle tekemä ruokavalio, juuri selän takia, paino ei saa nousta yhtään tästä. Ap
Ravintoterapeutti on pilipalityyppi, ravintoterapeutiksi nimittäin pääsee ihan sillä kun rupeaa nimittämään itseään ravintoterapeutiksi.
Kaksi viikoa sitä paitsi ei ole aika eikä mikään. Juuri sopiva aika esim. kropan kerätä turvotusta ennen kuukautisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tämä on ravintoterapeutin mulle tekemä ruokavalio, juuri selän takia, paino ei saa nousta yhtään tästä. Ap
Ravintoterapeutti on pilipalityyppi, ravintoterapeutiksi nimittäin pääsee ihan sillä kun rupeaa nimittämään itseään ravintoterapeutiksi.
Kaksi viikoa sitä paitsi ei ole aika eikä mikään. Juuri sopiva aika esim. kropan kerätä turvotusta ennen kuukautisia.
Sekoitat ravintovalmentajaan. Ravitsemusterapeutti on yliopistotutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat ravintovalmentajaan. Ravitsemusterapeutti on yliopistotutkinto.
En sekoita. Aloittaja puhui ravintoterapeutista, ei ravitsemusterapeutista.
Ravintoterapeuteiksi kutsuu nykyään itseään moni, jolla ei todellakaan ole ravitsemusterapeutin koulutusta. Ravintoterapeutti, ravintovalmentaja, ravitsemusvalmentaja samantasoisia juttuja, eli ei mitään suojattuja nimikkeitä joita saa käyttää vain jos on asianmukainen koulutus.
Testautapa ihan aluksi vaakasi. Nimittäin monet vaaát antavat yllättävän virheellisiä tuloksia. Tulos saattaa heittää peräkkäisilläkin mittauskerroilla pari kiloa. Myös pitää muistaa, että mittaa painon aina samassa paikassa ja samalla alustalla. Vaakaan voi vaikuttaa, onko alusta kova/pehmeä tai onko lattia epätasainen tai kalteva...
Mulla on kyseessä ihan sairaalan ravitsemusterapeutti, ehkä teksti oli epäselvä. Ja lääkärin lähetteellä sinne menin. Täytyy huomenna käydä puntarilla uudelleen ja katsoa miltä näyttää. Menkat on kyllä alkamassa, että ehkä se voi olla myös jotain turvotusta. Ap
Syöt siis liikaa tai sitten sulla on turvotusta. Lisää arkiliikuntaa tai yksi pitkäkestoinen reipas kävelylenkki viikossa.