Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos saisit päättää naisystäväsi ammatin niin mikä se olisi? Sama kysymys naisille jos saisitte päättää miesystävänne ammatin!

Vierailija
03.10.2017 |

Ja täysin leikkimielinen ajatus, ei tarvitse kenenkään loukkaantua. Minkä ammatin haluaisit puolisollesi, jos saisit ihan vapaasti valita?

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ehdottomasti ensihoitajamiehen. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin työkseen toisia auttava mies. Auttamisen halu on seksikästä. Ensihoitaja ykkösenä, mutta myös lääkärit ja sairaanhoitajamiehet kelpaa. Nykyinen mieheni on inssi ja kelpaa kyllä hänkin :D<3

Vierailija
2/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamiehiin käyn kuumana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin tosi tylsä, mutta mulle naisen ammatilla ei ole väliä (kunhan se on joku kunniallinen)

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
4/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lääketieteen tohtori ja se oli unelmani. Tosin hänestä meinasi tulla DI ja sekin olisi ollut hieno.

Kysyin mieheltäni ja hänen unelma-ammattinsa olisi valtiotieteen tohtori. Olen maisteri ja tuskin jatkan tohtoriksi, mutta melkein unelma olen siis itsekin.

Vierailija
5/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari

Vierailija
6/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ehdottomasti ensihoitajamiehen. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin työkseen toisia auttava mies. Auttamisen halu on seksikästä. Ensihoitaja ykkösenä, mutta myös lääkärit ja sairaanhoitajamiehet kelpaa. Nykyinen mieheni on inssi ja kelpaa kyllä hänkin :D<3

Juuri olin tulossa kirjottamaan samaa!

Eli lääkäri- tai (sairaan)hoitajamies mulle kiitos :D Eksä oli ensihoitaja. Todella ihana ja sydämellinen mies, mutta kauheasti piuvasi naiskollegoja ympärillä.

Vierailija
7/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijämies. Kunnon lihaksikas maajussi : )

Vierailija
8/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaimokseni sairaanhoitajan, joka tekee päivätyötä.

Vierailija
9/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieheni olevan lääkäri. Ei ainoastaan palkan, vaan myös vakaan työpaikan, ylenemis- ja jatkokoulutusmahdollisuuksien sekä yhteiskunnallisen aseman vuoksi. Työskentelen itsekin terveysalalla.

Vierailija
10/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ollut helpompi vaan otsikoida: jos saisit päättää kumppanisi ammatin... Ihme sössömäisesti kirjoitettu otsikko.

Vierailija
11/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaimokseni sairaanhoitajan, joka tekee päivätyötä.

Terveydenhoitaja :D

Vierailija
12/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön av mamma

Vierailija
13/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Aivan ehdottomasti. Nykyinen mieheni on aivan muulla alalla, mutta tämähän oli ns. Leikkimielinen ajatusleikki. :)

Vierailija
14/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lääkäri/kirgurgimiehen tai juristimiehen. Saisi simälle ruokaa kun olis vierellä sellainen hyvin pukeutuva seksikäs akateemikko. 

Vierailija
15/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärimies, samoilla perusteilla kuin ykkösellä. Puuseppä tai muu kätevä ruumiillisen työn tekijä olisi myös hyvä. Ja tietysti puutarhuri. Puutarhurit ovat onnellisia ja levittävät tyytyväistä rauhaa ympärilleenkin.

Vierailija
16/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä tai meri-aluksen kapteeni.

Vierailija
17/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saisi olla pankinjohtaja tsi jonkun ison kv. järjestön pääsihteeri. Sellainen olisi hienoa illan päätteeksi kuoria vaatteistaan.

Vierailija
18/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön velaksi elelijä

Vierailija
19/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin itselleni aika lääkäripuolison. Noh, lentäjän kanssa päädyin yhteen.

Vierailija
20/173 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme molemmat pääjohtajia, kilpailevissa firmoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi